ALIQUOT...................13
institui. Quod opus per aliquot annos me tenuit, eo CD, PR
leges accipere potuissent, non aliquot annos post Romam conditam CD, 2/ 16
se vidisse nuntiarunt per aliquot dies duas acies proeliari CD, 2/ 25
coeperant bella civilia, et aliquot nefandorum proeliorum strages exsecrandaCD, 2/ 25
Romanae celsitudini metuendi et aliquot Romanis imperatoribus insuperabiles multaCD, 4/ 5
ipse non solus, sed aliquot mecum in Uticensi litore CD, 15/ 9
Hermaphroditas nuncupavit. Ante annos aliquot, nostra certe memoria, in CD, 16/ 8
amplius: quanto magis cum aliquot iam ex isto numero CD, 16/ 24
sunt in deorum numerum aliquot mortui caeca et vana CD, 18/ 8
modo poterat excitari. Post aliquot autem dies eum velut CD, 18/ 18
Apostolos institutus est, ante aliquot annos anni trecenti sexaginta CD, 18/ 54
insignibus initiis incanduit, ut aliquot hominum milia in Christi CD, 18/ 54
illi, qui affuerunt, post aliquot dies quod audierunt mente CD, 22/ 8
 
 ALIQUOTIENS...............5
rege Tarquinio illud auspicium, aliquotiens Romanus exercitus fusus est CD, 4/ 29
Isaac tale oraculum, quale aliquotiens pater eius acceperat. De CD, 16/ 36
est, quae in Scripturis aliquotiens invenitur, qualis est in CD, 20/ 7
cadaveribus hominum, quod malum aliquotiens accidisse et vetus testatur CD, 22/ 20
quem (sicut iam dixi aliquotiens, nec commonere me piget CD, 22/ 25
 
 ALIT......................2
universalem generalemque sententiam: Honos alit artes, omnesque accenduntur adCD, 5/ 13
congerit, ova confovet, pullos alit et quasi cum sua CD, 19/ 12
 
 ALITER....................86
abductus et, quia noluit aliter quam per eos iuraverat CD, 1/ 15
primitus occurrisset; nec Samson aliter excusatur, quod se ipsum CD, 1/ 21
contra eorum conatum saepe aliter ageretur, semper in potestate CD, 3/ 10
historiam memoriae mandaverunt, longe aliter esse quam putant demonstrandumCD, 4/ 1
adulterare, sic item aliquid aliter turpiter atque inepte dicere CD, 4/ 27
etiam, tametsi falsa sunt, aliter existimare populum expediat, et CD, 4/ 31
sunt, constellationibus subiacent, cur aliter eligunt dies accommodatos ponendisCD, 5/ 7
unde se suspicantium sensibus aliter esse, quam suspicantur, ostendat CD, 5/ 19
egenum reliquit exercitum, ut aliter inde non posset evadi CD, 5/ 21
fecerit. Quam si tacuisset, aliter hoc factum eius ab CD, 6/ 4
enormia pudenda fecerunt? An aliter stat adorandus in locis CD, 6/ 7
perfecto perfici posset. Sed aliter non putatum est operantium CD, 7/ 4
alienum esse defendit seque aliter non vult innocentem videri CD, 8/ 19
vel facinus urgeantur, ut aliter ea retinere non possint CD, 9/ 4
dicere voluerit, non se aliter accipi, quam maledicere voluisse CD, 9/ 19
vero aedificat; quod recte aliter non intellegitur, nisi scientiam CD, 9/ 20
temporaliter non movetur, nec aliter novit facienda quam facta CD, 10/ 12
facienda quam facta, nec aliter invocantes exaudit quam invocaturos CD, 10/ 12
mortalia. Non enim se aliter colendos esse persuaserunt nisi CD, 10/ 18
sine vitio. Quae si aliter convenientius intellegi nequeunt, oportet CD, 11/ 15
et differentiis creaturarum, quas aliter pendit usus utilitatis, aliter CD, 11/ 16
aliter pendit usus utilitatis, aliter ordo rationis." In his CD, 11/ 16
sempiterna praesentia comprehendat; nec aliter oculis, aliter mente; non CD, 11/ 21
comprehendat; nec aliter oculis, aliter mente; non enim ex CD, 11/ 21
constat et corpore; nec aliter nunc et aliter antea CD, 11/ 21
nec aliter nunc et aliter antea et aliter postea CD, 11/ 21
et aliter antea et aliter postea; quoniam non sicut CD, 11/ 21
in se ipso; sicut aliter scitur rectitudo linearum seu CD, 11/ 29
figurarum, cum intellecta conspicitur, aliter cum in pulvere scribitur CD, 11/ 29
in pulvere scribitur; et aliter iustitia in veritate incommutabili CD, 11/ 29
iustitia in veritate incommutabili, aliter in anima iusti. Sic CD, 11/ 29
rebus excelleret. Omnia haec aliter in Verbo Dei cognoscuntur CD, 11/ 29
facta sunt, incommutabiliter permanentes, aliter in se ipsis; illa CD, 11/ 29
est, ut etiam ipsa aliter in Dei Verbo, aliter CD, 11/ 31
aliter in Dei Verbo, aliter in se cognita faciat CD, 11/ 31
molestius. Idem igitur ipse aliter appositus perniciosus, qui convenienter CD, 12/ 4
philosophi mundi huius non aliter putaverunt posse vel debere CD, 12/ 14
fas non est credere, aliter affici Deum cum vacat CD, 12/ 18
affici Deum cum vacat, aliter cum operatur; quia nec CD, 12/ 18
quomodo dicit idem Plato aliter mundum fieri non potuisse CD, 12/ 27
ex anima? Non enim aliter potest ipsa corporalia, quae CD, 13/ 2
secundum consuetudinem (non enim aliter debemus) et dicamus: Ante CD, 13/ 11
divinorum eloquiorum non mihi aliter umquam nuncupatus occurrit. Hic CD, 13/ 24
et carcere caeco; tamen aliter se habet fides nostra CD, 14/ 3
audiendi sunt, qui putant aliter annos illis temporibus computatos CD, 15/ 12
tempora nuncupabant. Ut autem aliter annum tunc fuisse computatum CD, 15/ 12
Itaque illa diversitas numerorum aliter se habentium in codicibus CD, 15/ 13
codicibus graecis et latinis, aliter in hebraeis, ubi non CD, 15/ 13
menses? Nam quo pacto aliter vicesimo et septimo die CD, 15/ 14
munere, sed prophetantium libertate aliter dicere voluisse credendum est CD, 15/ 14
eius auctoritate mutarent atque aliter quam erat quod interpretabantur CD, 15/ 23
figura etiam veritate facti aliter non posset impleri, nisi CD, 15/ 27
angelis sanctis, nobis autem aliter longe positis. Quando autem CD, 16/ 6
autem ista quaestio et aliter, ut septuaginta quinque anni CD, 16/ 15
fit probatio. Et plerumque aliter animus humanus sibi ipsi CD, 16/ 32
minori, nemo fere nostrorum aliter intellexit, quam maiorem populum CD, 16/ 35
benedictione, quam Isaac non aliter quam pater ipsius, merito CD, 16/ 36
ut nec ipse Dominus aliter ab illa exiret, nisi CD, 17/ 18
diceret, et hoc ipsum aliter, ut, si non eadem CD, 18/ 43
praetermissa vel addita, sed aliter dicta sunt, sive alium CD, 18/ 43
alium aliumque prophetam vel aliter eadem per hunc ac CD, 18/ 43
etiam nunc sancti eius, aliter quidem, quam tunc regnabunt CD, 20/ 9
alia dicere videatur, cum aliter atque aliter haec ipsa CD, 20/ 17
videatur, cum aliter atque aliter haec ipsa dicere vestigetur CD, 20/ 17
ab aliis atque aliis aliter atque aliter est expositus CD, 20/ 22
atque aliis aliter atque aliter est expositus. Alii quippe CD, 20/ 22
potest multo probabilius et aliter intellegi, magis ostendit mansuros CD, 20/ 24
corporum naturam novimus longe aliter institutam, unde nec illa CD, 21/ 8
ipsam scilicet humanam carnem aliter institutam fuisse ante peccatum CD, 21/ 8
posset numquam perpeti mortem; aliter autem post peccatum, qualis CD, 21/ 8
non possit; sic ergo aliter, quam nobis nota est CD, 21/ 8
appareat posse fieri, ut aliter se habeat quaeque res CD, 21/ 8
ignis non exstinguitur. Non aliter ait et de oculo CD, 21/ 9
ipse non donat nec aliter nisi per Mediatorem Dei CD, 21/ 16
non haberent. Longe autem aliter istorum misericordia humano errat CD, 21/ 17
atque consumat; alios autem aliter, id est, ut quod CD, 21/ 26
est etiam vita iustorum, aliter non remittuntur: quanto magis CD, 21/ 27
de conditore eius offenderent, aliter eum nominando quam Roma CD, 22/ 6
qui iam consensu omnium aliter insanabilis putabatur, aperirent. Quae CD, 22/ 8
graviorem faciunt iniuriam, si aliter dicunt esse intellegenda, non CD, 22/ 25
a Domini Spiritu; nec aliter intellegimus et quod in CD, 22/ 29
loquimur), ubi aliqua, quae aliter intellegi nequeat, divinarum ScripturarumCD, 22/ 29
qua experientis sensibus inhaerent (aliter quippe sciuntur vitia omnia CD, 22/ 30
omnia per sapientiae doctrinam, aliter per insipientis pessimam vitam CD, 22/ 30
obliviones malorum duae sunt. Aliter ea namque obliviscitur eruditus CD, 22/ 30
obliviscitur eruditus et doctus, aliter expertus et passus; ille CD, 22/ 30