ALITERQUE.................2
hoc nomen, quod alibi aliterque vulgatum est, ab usu CD, 2/ 21
sapientium socios esse arbitrantur aliterque de ullo deorum sentiri CD, 8/ 13
 
 ALITES....................2
etiam supernatantia, sicut multae alites. Deinde cum dicitur: Masculus CD, 15/ 27
circumvolare atque incolere has alites tam mirabili obsequio, ut CD, 18/ 16
 
 ALITIBUS..................1
iubente Cerere anguibus portatus alitibus indigentibus terris frumenta volandoCD, 18/ 13
 
 ALITUR....................1
et quidquid humo radicitus alitur ac figitur? Nam et CD, 1/ 20
 
 ALIUD.....................251
defensores colere, quid est aliud quam tenere non numina CD, 1/ 3
idem facit. Neque enim aliud melius et aliud deterius CD, 1/ 11
enim aliud melius et aliud deterius, aut aliud maius CD, 1/ 11
et aliud deterius, aut aliud maius et aliud brevius CD, 1/ 11
aut aliud maius et aliud brevius est, quod iam CD, 1/ 11
nullam deinceps formidare. Sed aliud est quod carnis sensus CD, 1/ 11
sensus infirmiter pavidus refugit, aliud quod mentis ratio diligenter CD, 1/ 11
civitas, aliunde homo, cum aliud civitas non sit quam CD, 1/ 15
enim qui se occidit aliud quam hominem occidit. 21 CD, 1/ 20
oboedientes? Sicut de Samsone aliud nobis fas non est CD, 1/ 26
insani secarentur, et quidquid aliud vel crudele vel turpe CD, 2/ 7
se pugnasse finxerunt, quid aliud egerunt, nisi ut sibi CD, 2/ 25
civili alebat? Quid enim aliud totiens senatores corrupti in CD, 3/ 2
quod dii non vindicarunt." Aliud adicio, quia, si peccata CD, 3/ 6
semper hoc possent nec aliud secretiore ac superiore potestate CD, 3/ 10
civitate matre pugnavit. Accessit aliud huic tergeminorum pugnae ultimae CD, 3/ 14
vel commemorare conemur, nihil aliud quam scriptores etiam nos CD, 3/ 18
compungeret. Sed hoc quid aliud fuit quam irrisio deorum CD, 3/ 25
vero mala? Nec ipse aliud secutus videtur quam quod CD, 3/ 25
conterere et subdere, quid aliud quam grande latrocinium nominandum CD, 4/ 6
iam ibi Christiana religio aliud regnum praedicaret aeternum et CD, 4/ 7
cultus sacrilegos inhiberet: quid aliud illius gentis vani homines CD, 4/ 7
vero omni modo affirmaverunt aliud esse aetherem, aliud aerem CD, 4/ 10
affirmaverunt aliud esse aetherem, aliud aerem. Aqua vero sive CD, 4/ 10
Et inferior terra quid aliud potest esse quam terra CD, 4/ 10
atque in ipsa terra aliud Terram, aliud Tellurem, aliud CD, 4/ 10
ipsa terra aliud Terram, aliud Tellurem, aliud Tellumonem putant CD, 4/ 10
aliud Terram, aliud Tellurem, aliud Tellumonem putant, et hos CD, 4/ 10
etiam Iove vacante vel aliud agente, quae gentes non CD, 4/ 14
putatur et colitur? An aliud est felicitas, aliud fortuna CD, 4/ 18
An aliud est felicitas, aliud fortuna? Quia fortuna potest CD, 4/ 18
esset et mala; his aliud, illis aliud? An illa CD, 4/ 18
mala; his aliud, illis aliud? An illa, quae dea CD, 4/ 18
muta Felicitas, ut quid aliud, nisi ut homines recte CD, 4/ 19
virtus et felicitas, quid aliud quaeritur? Quid ei sufficit CD, 4/ 21
enim optat aliquid propter aliud quam ut felix fiat CD, 4/ 23
humana condicione defecerint". Quid aliud? "Quod eorum qui sint CD, 4/ 27
non deorum, sed daemoniorum. Aliud est enim non cessisse CD, 4/ 29
est enim non cessisse, aliud unde cesseras redisse. Quamquam CD, 4/ 29
enim opinio quid agit aliud, nisi ut nullus omnino CD, 5/ 1
etiam sic nihil dicit aliud, quam quod ille dixit CD, 5/ 9
non fortunam, non aliquid aliud, sed ipsum peccaturum esse CD, 5/ 10
et successione moriturorum: quid aliud amarent quam gloriam, qua CD, 5/ 14
haberent optimum mitteretur, nec aliud intellegere potuerunt, quam viris CD, 5/ 18
velle discernere quid est aliud quam etiam ipsum civile CD, 6/ 5
institutos, sed de institutis aliud habere litteras poetarum, aliud CD, 6/ 6
aliud habere litteras poetarum, aliud sacerdotum, utrasque tamen ita CD, 6/ 6
convenientissime copulata. Quid enim aliud ostendunt illa simulacra, formaeCD, 6/ 7
mensam qui constituerunt, quid aliud quam mimica sacra esse CD, 6/ 7
parum videor disputasse, in aliud volumen, quod huic opitulante CD, 6/ 12
quam id quod propter aliud fit. Si ergo insipientis CD, 7/ 3
esse non posset, nihil aliud etiam ipsa Fortuna nisi CD, 7/ 3
et ipsam Iunonem nihil aliud esse quam Iovem, secundum CD, 7/ 11
omnium sibi amare videatur. Aliud namque sunt divitiae, aliud CD, 7/ 12
Aliud namque sunt divitiae, aliud pecunia. Nam dicimus divites CD, 7/ 12
eorum quisquam reperiatur, qui aliud opinetur. Quis autem non CD, 7/ 15
Cererem volunt, quam nihil aliud dicunt esse quam terram CD, 7/ 16
non pugnat, cum valde aliud sit unam deam nomina CD, 7/ 24
deam nomina habere multa, aliud esse deas multas? Sed CD, 7/ 24
indiciis collegisse in simulacris aliud significare caelum, aliud terram CD, 7/ 28
simulacris aliud significare caelum, aliud terram, aliud exempla rerum CD, 7/ 28
significare caelum, aliud terram, aliud exempla rerum, quas Plato CD, 7/ 28
dies festi et quidquid aliud ad eam servitutem pertinet CD, 7/ 32
aut illi omnes nihil aliud quam homines mortui prodebantur CD, 7/ 35
Sic alii atque alii aliud atque aliud opinati sunt CD, 8/ 3
atque alii aliud atque aliud opinati sunt, quos commemorare CD, 8/ 3
simpliciter est; quia non aliud illi est esse, aliud CD, 8/ 6
aliud illi est esse, aliud vivere, quasi possit esse CD, 8/ 6
esse non vivens; nec aliud illi est vivere, aliud CD, 8/ 6
aliud illi est vivere, aliud intellegere, quasi possit vivere CD, 8/ 6
vivere non intellegens; nec aliud illi est intellegere, aliud CD, 8/ 6
aliud illi est intellegere, aliud beatum esse, quasi possit CD, 8/ 6
et quod non propter aliud, sed propter se ipsum CD, 8/ 8
ipsum appetendum, sed propter aliud; bonumque esse hoc genus CD, 8/ 8
ab utroque expetiverunt, nihil aliud quam ab homine expetendum CD, 8/ 8
accommodatius nuncupentur, sive quodlibet aliud sectae suae nomen imponant CD, 8/ 9
nam de diis quid aliud decet credere)? Illa profecto CD, 8/ 13
O mirabilem sapientiam! quid aliud de diis isti sentiunt CD, 8/ 21
in caelum. Adiungens deinde aliud: Hermes, inquit, cuius avitum CD, 8/ 26
et ipsos nihil hinc aliud quam Platonicos et Peripateticos CD, 9/ 4
contaminentur humana? Quasi vero aliud corpora illa aetheria quam CD, 9/ 16
numquam illi omnino falluntur. Aliud est enim temporalibus temporalia CD, 9/ 22
certa ratione permissum est; aliud autem in aeternis atque CD, 9/ 22
ipsos deos non ob aliud appellant caelicolas, nisi quod CD, 10/ 1
Deus est illis et aliud est quam illi, a CD, 10/ 2
contentio est, nullum est aliud quam illi cohaerere, cuius CD, 10/ 3
enim qui se diligit aliud vult esse quam beatus CD, 10/ 3
sicut se ipsum, quid aliud mandatur, nisi ut ei CD, 10/ 3
populus legit, non facit, aliud intellegendum est, nisi rebus CD, 10/ 5
volo quam sacrificium nihil aliud quam sacrificium sacrificio praelatum CD, 10/ 5
vero misericordiae non ob aliud fiant, nisi ut a CD, 10/ 6
annuntiaverunt Deum. Nec ob aliud fallaces illi superbe sibi CD, 10/ 19
et repetis, ad nihil aliud, quantum existimo, nisi ut CD, 10/ 28
auctoritate vicerunt, non ob aliud, nisi quia longo quidem CD, 11/ 5
unum esse principium nec aliud alio praeveniri." Si enim CD, 11/ 6
motionis et mutationis cum aliud atque aliud, quae simul CD, 11/ 6
mutationis cum aliud atque aliud, quae simul esse non CD, 11/ 6
caelum et terram nihil aliud fecisse videatur. Cum ergo CD, 11/ 9
Dei, cui non est aliud qualitas aliudque substantia." Est CD, 11/ 10
sed Alius dixi, non Aliud, quia et hoc pariter CD, 11/ 10
vel possit amittere; vel aliud sit habens, aliud quod CD, 11/ 10
vel aliud sit habens, aliud quod habet; sicut vas CD, 11/ 10
incorruptior quam quae minor. Aliud est itaque corpus, quod CD, 11/ 10
incorruptibili inseparabilis incorruptibilitas sit, aliud est tamen substantia, quaCD, 11/ 10
substantia, qua corpus dicitur, aliud qualitas eius, qua incorruptibile CD, 11/ 10
numquam deseratur, ideo non aliud est ipse, aliud lux CD, 11/ 10
non aliud est ipse, aliud lux qua illuminatur. Neque CD, 11/ 10
desertus (nam nihil sunt aliud quae dicuntur locorum quorumque CD, 11/ 10
divina sunt, quod non aliud est in eis qualitas CD, 11/ 10
est in eis qualitas, aliud substantia, nec aliorum participatione CD, 11/ 10
id scirent, sive nescientes aliud putarent; quia scientes timor CD, 11/ 11
facta." Quid est enim aliud intellegendum in eo, quod CD, 11/ 21
Dei scientia varietur, ut aliud in ea faciant quae CD, 11/ 21
faciant quae nondum sunt, aliud quae iam sunt, aliud CD, 11/ 21
aliud quae iam sunt, aliud quae fuerunt; non enim CD, 11/ 21
Sed si nihil est aliud bonitas divina quam sanctitas CD, 11/ 24
quae nos non ad aliud referenda per se ipsa CD, 11/ 25
ea re, quam propter aliud quaerimus (unde temporalibus magis CD, 11/ 25
est, ut non ob aliud et hi qui miseri CD, 11/ 27
tutum cacuminis germen emittant, aliud terrae radicis affigunt, quo CD, 11/ 27
esset nobis bene, nihil aliud quaereremus. Item si arbores CD, 11/ 28
Facti sunt enim et aliud sunt quam ille qui CD, 11/ 29
vocabulis significatas existimavimus, etiamsi aliud hoc loco sensit forte CD, 11/ 33
Scripturae subditi essent, aliquid aliud ex hoc intellegendum esse CD, 11/ 34
malum, neque hoc ob aliud, nisi quia corrumpit in CD, 12/ 3
et hoc vitium quid aliud quam superbia nuncupetur ? Initium CD, 12/ 6
qui fuerat perseveret: quid aliud apparet, nisi unum noluisse CD, 12/ 6
est voluntatis malae, quid aliud cogimur dicere, nisi a CD, 12/ 6
sapienter beateque viverent: quid aliud ostenditur nisi voluntatem quamlibetCD, 12/ 9
aliquo mutabili motu, cuius aliud prius, aliud posterius praeterit CD, 12/ 16
motu, cuius aliud prius, aliud posterius praeterit, eo quod CD, 12/ 16
homo; sic ergo: Erat aliud tempus, quando non erat CD, 12/ 16
id est congruis, quid aliud quam Verbum suum? Hoc CD, 12/ 17
scientia conprehendi." Illud autem aliud quod dicunt, nec Dei CD, 12/ 19
sunt saecula, ut nihil aliud perhibeatur saeculum saeculi quam CD, 12/ 20
saecula saeculorum, sicut nihil aliud dicitur caelum caeli quam CD, 12/ 20
praeter haec duo aliquid aliud de saeculis saeculorum possit CD, 12/ 20
fecit (nam quid est aliud sufflare quam flatum facere CD, 12/ 24
nostros coli, nihil esse aliud quam fabros compedum carcerumve CD, 12/ 27
teneretur obnoxium. Non enim aliud ex eis, quam quod CD, 13/ 3
ut omnino nihil sit aliud tempus vitae huius, quam CD, 13/ 10
impari velocitate ambo currebant. Aliud est autem amplius viae CD, 13/ 10
autem amplius viae peregisse, aliud tardius ambulasse. Qui ergo CD, 13/ 10
morte est. Quid enim aliud diebus horis momentisque singulis CD, 13/ 10
etiamsi non addidisset, nihil aliud intellegere deberemus. Sed cum CD, 13/ 16
si forte de angelis aliud credibilius disputari potest, certe CD, 13/ 22
datur? Hoc quid est aliud nisi diligenter pro humana CD, 13/ 24
atque ita non est aliud animalis homo, aliud carnalis CD, 14/ 4
est aliud animalis homo, aliud carnalis, sed idem ipsum CD, 14/ 4
vivens homo; sicut non aliud quam homines significantur, sive CD, 14/ 4
omnibus; immo omnes nihil aliud quam voluntates sunt. Nam CD, 14/ 6
Dominus: Diligis me? nihil aliud dicebat quam: Amas me CD, 14/ 7
putavi, quia nonnulli arbitrantur aliud esse dilectionem, sive caritatem CD, 14/ 7
esse dilectionem, sive caritatem, aliud amorem. Dicunt enim dilectionem CD, 14/ 7
omnibus litteris anteponimus, non aliud dicere amorem, aliud dilectionem CD, 14/ 7
non aliud dicere amorem, aliud dilectionem vel caritatem, insinuandum CD, 14/ 7
Unde, nisi quia gaudere aliud est, quando proprie signateque CD, 14/ 8
flagrans cupidine: Nihil volo aliud, inquit, nisi Philumenam. Quam CD, 14/ 8
paenitentia contristetur, nec ullum aliud malum, quod perpetiendo et CD, 14/ 8
adhuc tamen superbia in aliud quaerit referre quod perperam CD, 14/ 14
et moritur, et quidquid aliud patimur, quod non pateremur CD, 14/ 15
et ipsam iram nihil aliud esse quam ulciscendi libidinem CD, 14/ 15
contra humanam verecundiam quid aliud quam caninam, hoc est CD, 14/ 20
quia videlicet in eo aliud est quod regit, aliud CD, 14/ 22
aliud est quod regit, aliud quod regitur; sed sicut CD, 14/ 22
hanc amandum est quidquid aliud amatur. Porro si tantum CD, 14/ 25
ex eadem massa fecit aliud vas in honorem, aliud CD, 15/ 1
aliud vas in honorem, aliud in contumeliam. Prius autem CD, 15/ 1
civitas, quae nihil est aliud quam hominum multitudo aliquo CD, 15/ 8
enim mihi Deus semen aliud pro Abel, quem occidit CD, 15/ 15
enim mihi Deus semen aliud pro Abel, quoniam talis CD, 15/ 15
iam diximus, non ob aliud daemones arrogantes sibi divinitatem CD, 15/ 16
enim mihi Deus semen aliud pro Abel? Cur ergo CD, 15/ 18
una filia. Uxores autem aliud possunt significare, non hoc CD, 15/ 20
est si ipse, non aliud pro illo quod non CD, 15/ 22
hominum per naturam; sed aliud nomen coeperant habere per CD, 15/ 22
diluvium reparatae sunt; sed aliud dicat aliquid, quod a CD, 15/ 26
latitudinis quinquaginta, nec cogitare aliud tantum esse in superioribus CD, 15/ 27
esse in superioribus itemque aliud tantum in superioribus superiorum CD, 15/ 27
interpretatur Motus eorum; quod aliud quid est quam opus CD, 16/ 2
est terra. Quid enim aliud intellegendum est terram esse CD, 16/ 10
autem erat una, nihil aliud quam humana lingua vel CD, 16/ 11
est mutatione linguarum; quid aliud occurrit, nisi quod in CD, 16/ 11
populus adolevit), sive aliquid aliud convenientius ista significent: nulloCD, 16/ 24
pertinere testatur. Quid enim aliud circumcisio significat quam naturam CD, 16/ 26
vetustate renovatam? Et quid aliud quam Christum octavus dies CD, 16/ 26
occultatio? Et quid est aliud quod dicitur Novum nisi CD, 16/ 26
saeculare, ne longe in aliud mitterent sensum. Saecularia quippe CD, 16/ 26
servus missus est, quid aliud demonstratum est, cum eidem CD, 16/ 33
Dei, separatum est inde aliud semen Abrahae, quod erat CD, 16/ 38
eo genere litterarum aliquid aliud praeter id, quod eo CD, 17/ 3
fecunditate laetata est, prophetare aliud non videtur, cum gratulationem CD, 17/ 4
super te, iuxta illud aliud propheticum: Donec ponam omnes CD, 17/ 7
Dominum appellaverunt. Nec ob aliud vivente adhuc patre suo CD, 17/ 8
meos. Quod quid est aliud, quam: Ne laeseritis? In CD, 17/ 9
insultabat esse captivum, quid aliud quam Christi commutationem, sed CD, 17/ 12
tacuerunt. Nam quid est aliud quod in Psalmo tertio CD, 17/ 18
verba haec, ut nihil aliud dixisse intellegatur, quam si CD, 17/ 18
Cretensium, cuius apud alios aliud nomen invenimus, rapta perhibetur CD, 18/ 12
certamine. Nec idem propter aliud arbitratur historicus in Arcadia CD, 18/ 17
multas, quae nihil sunt aliud quam populi multi; non CD, 18/ 32
astronomia et si quid aliud talium disciplinarum magis ad CD, 18/ 39
profecto auctoritate divina et aliud dicere potuit, tamquam propheta CD, 18/ 43
ergo, ut oportet, nihil aliud intueamur in Scripturis illis CD, 18/ 43
quippe longe posterius interpretati aliud dicere potuerunt, quod tamen CD, 18/ 44
resurrexit; tamquam lectorem nihil aliud quam historiae rerum gestarum CD, 18/ 44
aedificanda per Christum, nihil aliud accipiatur, quod dictum est CD, 18/ 48
quinque completi sunt, quid aliud quaerimus, unde ista falsitas CD, 18/ 54
sint habendae. Nihil quippe aliud in eis quaeritur quam CD, 19/ 2
et si quid tale aliud est in homine. Sunt CD, 19/ 3
crucietur et, si quid aliud talium malorum dici aut CD, 19/ 4
qui bella volunt, nihil aliud quam vincere volunt; ad CD, 19/ 12
pervenire. Nam quid est aliud victoria nisi subiectio repugnantium CD, 19/ 12
caede tepebat humus, nihil aliud quam pacem volebat, in CD, 19/ 12
se ipsas nec propter aliud expetuntur: etiam tunc inflatae CD, 19/ 25
sit, et videbit nihil aliud quam rerum esse inter CD, 19/ 28
ad hoc ut aut aliud significare contendant quod adhibetur CD, 20/ 1
deputavit (non utique ob aliud, nisi ut eam vitam CD, 20/ 3
ambigua vel magis ad aliud pertinentia, sive scilicet ad CD, 20/ 5
amicus, vel si quid aliud isto locutionis genere dici CD, 20/ 19
in aere moriantur. Sed aliud rursus occurrit, quod idem CD, 20/ 20
aurum et argentum; quid aliud intellegendum est? Dicit tale CD, 20/ 25
diligentius pertractetur, in tempus aliud differenda est. Filios autem CD, 20/ 25
declaratur." Illud etiam, quod aliud agens in octavo decimo CD, 20/ 27
longe quam nunc est aliud apparebit. 29 "De adventu CD, 20/ 28
morique non possit: quid aliud dicitur, nisi quod sensu CD, 21/ 3
locorum tenet, mihi autem aliud agenti ea persequi nimis CD, 21/ 5
divinis Litteris credere; quid aliud quam non putantes eas CD, 21/ 5
qui certe non ob aliud vocatur omnipotens, nisi quoniam CD, 21/ 7
aliqua re divinitus fieri aliud, quam in eius natura CD, 21/ 8
moventur exemplo. Habent ergo aliud, quod etiam nunc possit CD, 21/ 8
non possit in longe aliud, quam eis cognita est CD, 21/ 8
vel sacrilegium vel quodlibet aliud scelus non temporis longitudine CD, 21/ 11
ait Apostolus: Fundamentum enim aliud nemo potest ponere praeter CD, 21/ 21
atque mortuorum noluisse existimant aliud commemorare se esse dicturum CD, 21/ 22
luxuriae diffluendo sive aliquid aliud eorum agendo, de quibus CD, 21/ 25
novissima liberetur. Nec ob aliud existimant Christum de solo CD, 21/ 27
dictum peccata vestra nihil aliud debemus existimare quam parva CD, 21/ 27
amplius non accedere, nec aliud occurrit fatigato lacrimis et CD, 22/ 8
dilapsionibus corporum mortuorum, cum aliud vertatur in pulverem, in CD, 22/ 12
in pulverem, in auras aliud exhaletur, sint quos bestiae CD, 22/ 12
plenitudinis Christi, aut propter aliud intellegamus dictum esse, id CD, 22/ 15
fuerat (non utique ob aliud, nisi ut hinc quoque CD, 22/ 19
corruptio, et si quid aliud illud non decet regnum CD, 22/ 20
plena testatur. Quid enim aliud indicat horrenda quaedam profunditas CD, 22/ 22
voluntate immortales eritis, quid aliud dicit quam: "Id quod CD, 22/ 26
eadem quoque animalia nihil aliud possunt videre quam corpora CD, 22/ 29
in omnibus! Nam quid aliud agatur, ubi neque ulla CD, 22/ 30
promisit. Quid est enim aliud quod per Prophetam dixit CD, 22/ 30
non suae possibilitate naturae. Aliud est enim esse Deum CD, 22/ 30
est enim esse Deum, aliud participem Dei. Deus natura CD, 22/ 30