AMAREMUS..................1
secundum sensum eius est amaremus idque esset sufficiens bonum CD, 11/ 28
 
 AMARENT...................2
successione moriturorum: quid aliud amarent quam gloriam, qua volebant CD, 5/ 14
filias hominum, cum eas amarent bonas, id est pulchras CD, 15/ 23
 
 AMARET....................4
Dominus quaesivit, non utrum amaret, sed utrum diligeret eum CD, 14/ 7
videret et accendebatur ut amaret, stabilis permaneret, non inde CD, 14/ 13
Sicut ergo praecessit unde amaret illa et de amato CD, 22/ 6
sed quod verum erat amaret. Exceptis enim tot et CD, 22/ 6
 
 AMARETUR..................1
auxilium; humanae gloriae, ne amaretur, humanum successit opprobrium. In CD, 1/ 28
 
 AMARI.....................5
amando dulcedinem peccantibus eis amari esse noluerunt. Nam si CD, 1/ 9
quae se a Iove amari putant: ne Iunonis quidem CD, 6/ 10
si tantum amatur, quantum amari digna est (non enim CD, 14/ 25
bona sit, et bene amari potest et male: bene CD, 15/ 22
est ipse, ametur, male amari non potest. Nam et CD, 15/ 22
 
 AMARIOR...................1
ubi timor est multo amarior, ne in perfidiam malitiam CD, 19/ 8
 
 AMARIORA..................2
auctoribus etiam eorum fatentibus, amariora, quibus illa res publica CD, 3/ 30
occultis insidiis exstiterint, tanto amariora, quanto pax dulcior fuit CD, 19/ 5
 
 AMARISSIMAS...............1
illis augmentis curas quoque amarissimas aggerantem; mediocrem vero illum CD, 4/ 3
 
 AMARITUDINE...............2
sicut Deus praeceperat, ligno amaritudine caruisse sitientesque satiasse; mannaCD, 10/ 8
infidelitate conclusit, ut de amaritudine infidelitatis suae paenitendo confusiCD, 21/ 24
 
 AMARIUS...................4
conantes solito acerbius et amarius Deum verum blasphemare coeperunt CD, PR
igitur bellum gravius et amarius cogitari potest, quam ubi CD, 19/ 28
adiuvantem, qua fiant et amarius paenitendo et vehementius pugnando CD, 21/ 16
bestia nonnumquam vehementius et amarius quam leones draconesque metuatur CD, 22/ 22
 
 AMARIUSQUE................1
Quid Roma funestius taetrius amariusque vidit, utrum olim Gallorum CD, 3/ 29
 
 AMAS......................4
ait: Diligis me? sed: Amas me? ubi secutus ait CD, 14/ 7
quia dixit ei tertio: Amas me? cum Dominus non CD, 14/ 7
tertio, sed semel dixerit:Amas me? bis autem dixerit CD, 14/ 7
nihil aliud dicebat quam: Amas me? Petrus autem non CD, 14/ 7
 
 AMASSE....................2
deos periuria punisse Troiana, amasse Romana. Unde enim coniuratio CD, 3/ 2
nec haesisse, seminasse nec amasse. Ait enim: Ecce ancilla CD, 16/ 25
 
 AMASSES...................1
si vere ac fideliter amasses,Christum Dei virtutem et CD, 10/ 28
 
 AMAT......................19
devitare scriptumque sit: Qui amat periculum, incidet in illud CD, 1/ 27
numinum illa cantat, haec amat; illa prodit aut fingit CD, 6/ 6
nomen imposuit, ut, quisquis amat pecuniam, non quemlibet deum CD, 7/ 12
qui eo fruitur quod amat (multi enim amando ea CD, 8/ 8
est, qui eo quod amat non fruitur. Nam et CD, 8/ 8
ergo fruitur eo, quod amat, verumque et summum bonum CD, 8/ 8
verumque et summum bonum amat, quis eum beatum nisi CD, 8/ 8
scaenicas turpitudines, quas non amat pudicitia; amant in maleficiis CD, 8/ 18
nocendi artes, quas non amat innocentia. Ergo et pudicitia CD, 8/ 18
rationalem sive, quod magis amat dicere, intellectualem, in sua CD, 10/ 9
inhaerens iucundatur; est, videt, amat; in aeternitate Dei viget CD, 11/ 24
per hoc qui perverse amat cuiuslibet naturae bonum, etiamsi CD, 12/ 8
ut eam, qui sic amat, non aeternam velit. Tunc CD, 14/ 25
iustam pacem Dei et amat iniquam pacem suam. Non CD, 19/ 12
Quamvis et nunc, sicut amat prophetica locutio propriis verbis CD, 20/ 16
apertissime loquens ait: Qui amat patrem aut matrem plus CD, 21/ 26
me dignus; et qui amat filium aut filiam super CD, 21/ 26
qui has necessitudines sic amat carnaliter, ut tamen eas CD, 21/ 26
amare quam Christum, quos amat utique propter Christum? 27 CD, 21/ 26
 
 AMATAE....................1
est in terrigenarum societate, amatae sunt a filiis Dei CD, 15/ 22
 
 AMATO.....................1
amaret illa et de amato iam libenter etiam falsum CD, 22/ 6
 
 AMATOR....................3
iste pueri pulchri impudicus amator et raptor. 26 "De CD, 4/ 25
monstravit, verus philosophus est amator Dei. Sed quia res CD, 8/ 1
vivit, oportet ut sit amator boni; unde fit consequens CD, 14/ 6
 
 AMATOREM..................7
id est studiosum vel amatorem sapientiae; quoniam sapientem profiteri CD, 8/ 2
Dei huius imitatorem cognitorem amatorem dixit esse sapientem, cuius CD, 8/ 5
unde vult esse philosophum amatorem Dei, ut, quoniam philosophia CD, 8/ 8
Deinde quod Plato dicit amatorem Dei esse philosophum, nihil CD, 8/ 11
virtutis et sapientiae profitearis amatorem; quam si vere ac CD, 10/ 28
Litteras dicitur. Nam et amatorem boni Apostolus dicit esse CD, 14/ 7
demonstravit Abraham non se amatorem servum, sed liberum fuisse CD, 16/ 25
 
 AMATORES..................8
continuo verae sapientiae sunt amatores, quicumque appellantur philosophi): profectoCD, 8/ 1
quorumdam hominum osores, quorumdam amatores sint, non prudenti tranquilloqueCD, 8/ 17
a veritate osores et amatores quorumdam hominum deos fingere CD, 9/ 3
quorundam hominum osores et amatores deos non procul a CD, 9/ 7
homines se ipsos amantes, amatores pecuniae. Recta itaque voluntas CD, 14/ 7
incitata? Sed neque ipsi amatores huius voluptatis sive ad CD, 14/ 16
vocant, cuius licet sint amatores, ostentatores esse non audent CD, 14/ 18
erant philosophi, hoc est amatores sapientiae, ipsi sapientes, ipsi CD, 18/ 41
 
 AMATORIBUS................1
ut nullas angustias faciat amatoribus suis, ideo civitas ista CD, 15/ 4
 
 AMATQUE...................1
animae spiritus inflatus affectat amatque sibi in laudibus dici CD, 1/ Pr
 
 AMATUR....................13
ametur, non dictum est. Amatur autem; et hinc probamus CD, 11/ 28
rectius amantur, ipse magis amatur. Neque enim vir bonus CD, 11/ 28
enim et amor, quo amatur et quod amandum non CD, 11/ 28
illum diligit, quo id amatur quod amandum est. Possunt CD, 11/ 28
ergo inhians habere quod amatur, cupiditas est, id autem CD, 14/ 7
quippe vita si non amatur, non habetur. Porro si CD, 14/ 25
non habetur. Porro si amatur et habetur, ceteris omnibus CD, 14/ 25
amandum est quidquid aliud amatur. Porro si tantum amatur CD, 14/ 25
amatur. Porro si tantum amatur, quantum amari digna est CD, 14/ 25
ipsa beata vita non amatur ut digna est): fieri CD, 14/ 25
carnale infimum bonum, male amatur postposito Deo, aeterno interno CD, 15/ 22
iustitia deserta et aurum amatur ab avaris, nullo peccato CD, 15/ 22
amandus est, quo bene amatur quod amandum est, ut CD, 15/ 22
 
 AMATUS....................1
sacra sunt Veneris, ubi amatus eius Adon aprino dente CD, 6/ 7
 
 AMAVERINT.................1
Stoici, qui cum vehementer amaverint sollertiam disputandi, quam dialecticamCD, 8/ 7
 
 AMAVERIT..................2
sit beatus qui Deum amaverit. 9 "De ea philosophia CD, 8/ 8
fatentur, quanto plus quisque amaverit Deum, tanto eum facilius CD, 12/ 21
 
 AMAVERUNT.................1
et ex mulieribus, quas amaverunt, non quasi homines generis CD, 15/ 23
 
 AMAVIT....................2
nisi quod filium quantum amavit, cui parci a Caesare CD, 1/ 23
istum Deum esse credendo amavit. Sicut ergo praecessit unde CD, 22/ 6
 
 AMBACU....................2
Abdia et Naum et Ambacu de salute mundi in CD, 18/ 31
prophetia quae in oratione Ambacu et Cantico continetur." In CD, 18/ 32
 
 AMBACUM...................2
de minoribus, Abdias, Naum, Ambacum, nec tempora sua dicunt CD, 18/ 31
prophetiam completam esse cognoscimus. Ambacum de quo alio quam CD, 18/ 31
 
 AMBAE.....................14
aut oblectatur et falsis. Ambae turpes ambaeque damnabiles; sed CD, 6/ 6
et civilis et fabulosa ambae fabulosae sunt ambaeque civiles CD, 6/ 8
ostendi. Unde, quia sunt ambae similis turpitudinis absurditatis, indignitatisCD, 6/ 9
Testamentum Novum existimant pertinere? Ambae quippe et uxores Abrahae CD, 16/ 34
cui nomen Cettura. Ecce ambae dicuntur uxores; ambae porro CD, 16/ 34
Ecce ambae dicuntur uxores; ambae porro concubinae fuisse reperiuntur CD, 16/ 34
usque ad Abraham rursus ambae, sicut in temporibus, ita CD, 18/ 1
non sola cucurrerit, sed ambae utique in genere humano CD, 18/ 1
satis videtur, attingam, ut ambae inter se possint consideratione CD, 18/ 1
verum sacrificium ipsa sit. Ambae tamen temporalibus vel bonis CD, 18/ 54
sed propter se ipsas ambae appetuntur. Quapropter sicut voluptas CD, 19/ 1
quies, et tertium, cum ambae simul, quando quidem prima CD, 19/ 2
quoniam, quamdiu permixtae sunt ambae civitates, utimur et nos CD, 19/ 26
mortuorum, ad debitos fines ambae pervenerint civitates, quarum est CD, 21/ 1