AMBAEQUE..................2
et falsis. Ambae turpes ambaeque damnabiles; sed illa, quae CD, 6/ 6
fabulosa ambae fabulosae sunt ambaeque civiles; ambas inveniet fabulosas CD, 6/ 8
 
 AMBAGIBUS.................3
seque iubere sine ullis ambagibus intimat, quis oboedientiam in CD, 1/ 26
requiescendi causa ab his ambagibus atque anfractibus fatigatus egressus CD, 7/ 23
reddita; unde remotis constat ambagibus nefarios daemones atque immundissimosCD, 7/ 27
 
 AMBARUM...................7
qui vanitates et obscenitates ambarum prudenter inspexerit; ambas civiles CD, 6/ 8
obscurata sit Virtus, cum ambarum ab istis consecrata sint CD, 7/ 3
contexerentur usque diluvium, ubi ambarum societatum discretio concretioque narraturCD, 15/ 8
narratur; discretio quidem, quod ambarum separatim generationes commemorantur, uniusCD, 15/ 8
iste claudendus est, ut ambarum civitatum cursus, terrenae scilicet CD, 15/ 27
decimum sequentibus quattuor libris ambarum est digestus exortus, deinde CD, 18/ 1
est finis; de quibus ambarum finibus deinceps disserendum est CD, 18/ 54
 
 AMBAS.....................4
quibus ista conscripta sunt, ambas improbandas intellegebant, et illam CD, 6/ 8
fabulosae sunt ambaeque civiles; ambas inveniet fabulosas, qui vanitates CD, 6/ 8
obscenitates ambarum prudenter inspexerit; ambas civiles, qui scaenicos ludosCD, 6/ 8
moveant vel singulas vel ambas simul. Sunt qui totam CD, 14/ 24
 
 AMBIANT...................1
ad deorum amicitias homines ambiant, qui hoc cum hominibus CD, 9/ 9
 
 AMBIEBANT.................1
sed dolis atque fallaciis ambiebant. Unde idem dicit: Sed CD, 5/ 12
 
 AMBIENDUM.................1
per daemonum quasi medietatem ambiendum est ad benevolentiam seu CD, 8/ 25
 
 AMBIENTI..................1
aiunt fata Romana, miseris ambienti amplexibus non pepercerunt? Sullana CD, 3/ 29
 
 AMBIET....................1
sed nec ad eum ambiet ullus indignus, ubi nullus CD, 22/ 30
 
 AMBIGAT...................6
et certos esse nemo ambigat. Ad quorum societatem pertinere CD, 11/ 32
tempore tempus fuisse nemo ambigat. Nam si non omni CD, 12/ 16
aliquid interponam, unde nullus ambigat fieri potuisse quod dico CD, 15/ 15
navigio transire potuisse, quis ambigat? Sed quaestio est de CD, 16/ 7
continentem coniugato praeferre quis ambigat? 37 "De his, quae CD, 16/ 36
terrenam civitatem pertinuisse quis ambigat? Ubi autem legitur: Ecce CD, 17/ 3
 
 AMBIGENDUM................2
instat expediam. Non enim ambigendum est ab homine, qui CD, 15/ 14
futuri sint, non est ambigendum. Atque id etiam beata CD, 22/ 30
 
 AMBIGERE..................2
Non hinc autem deberemus ambigere, nec si non in CD, 17/ 8
quando benedixit Abraham, quis ambigere permittitur, de quo ista CD, 17/ 17
 
 AMBIGERET.................1
futurum esse iam non ambigeret. Sive ergo per iuvencam CD, 16/ 24
 
 AMBIGI....................1
mendaciter operabitur. Quae solet ambigi utrum propterea dicta sint CD, 20/ 19
 
 AMBIGIT...................7
nullus vel mediocriter prudens ambigit. Sed fortasse dicturi sunt CD, 8/ 27
nullus qui eam didicit ambigit. Iste autem tropus, id CD, 16/ 21
quae appellata est Chanaan, ambigit nemo. Sed quod dictum CD, 16/ 21
novissimam, de qua nullus ambigit Christianus, non minoris est CD, 18/ 52
quem significari Antichristum nullus ambigit. Alii vero et quod CD, 20/ 19
his quidem conspicuis (unde ambigit nemo), quod ita sit CD, 22/ 24
Deum, cum videbitur, Christianus ambigit nemo, qui fideliter accipit CD, 22/ 29
 
 AMBIGITUR.................3
eorum Adam. Unde non ambigitur sic appellatam fuisse feminam CD, 15/ 17
quae ad prophetiam non ambigitur pertinere, ita sunt multa CD, 17/ 1
atque extra sit, merito ambigitur; quia, si dixerimus ad CD, 20/ 13
 
 AMBIGUA...................1
ut diligenter considerata reperiantur ambigua vel magis ad aliud CD, 20/ 5
 
 AMBIGUAS..................1
suas de diis pronuntiarit ambiguas." Et sicut haec, quae CD, 7/ 17
 
 AMBIGUITAS................2
proprie dicitur finxit. Sed ambiguitas visa est devitanda eis CD, 13/ 24
diversa sit Academiae novae ambiguitas a constantia fidei Christianae CD, 19/ 18
 
 AMBIGUITATE...............2
Scriptura ipsa sine ulla ambiguitate declarat. Cum enim praemissum CD, 15/ 23
per corpora remota omni ambiguitate conspicimus; ita quaecumque spiritalia CD, 22/ 29
 
 AMBIGUITATIS..............2
iniuria, sine caligine ullius ambiguitatis expressit. Loquebatur enim non CD, 6/ 5
dolore, quam nos vitandae ambiguitatis gratia tristitiam maluimus dicere CD, 14/ 8
 
 AMBIGUO...................2
Quod non intellegentes nonnulli ambiguo graeco falsi sunt, ut CD, 16/ 4
quod vovit. Potest ex ambiguo graeco intellegi et adversarium CD, 17/ 4
 
 AMBIGUUM..................7
satis urbane Apollo sic ambiguum oraculum edidit, ut, e CD, 3/ 17
non eo vocabulo vitatur ambiguum, cum de cultu deitatis CD, 10/ 1
cor alterius, esse posset ambiguum et prorsus incertum, utrum CD, 15/ 7
fervere debeant ministri eius, ambiguum est. Apparuisse tamen hominibus CD, 15/ 23
in hebraeo esse perhibeatur ambiguum, ut et filii Dei CD, 15/ 23
Cetturae. Sed adhuc erat ambiguum de duobus geminis filiis CD, 16/ 38
vera esse non sit ambiguum." Verumtamen homines infideles, qui CD, 21/ 5
 
 AMBIT.....................1
et paene omnia, quae ambit et lambit, colore pulcherrimus CD, 21/ 4
 
 AMBITIO...................7
facultas non esset, nisi ambitio praevaleret. Minime autem praevaleret CD, 1/ 31
praevaleret. Minime autem praevaleret ambitio, nisi in populo avaritia CD, 1/ 31
Discordia et avaritia atque ambitio et cetera secundis rebus CD, 2/ 18
fastigium huius maiestatis non ambitio popularis, sed spectata inter CD, 4/ 6
dicit: Sed primo magis ambitio quam avaritia animos hominum CD, 5/ 12
nullum; omnia virtutis praemia ambitio possidet. Neque mirum: ubi CD, 5/ 12
furtum, rapina, perfidia, superbia, ambitio, invidentia, homicidia, parricidia, crudelitasCD, 22/ 22
 
 AMBITIONE.................1
praeciperent de cohibenda avaritia, ambitione frangenda, luxuria refrenanda, ubiCD, 2/ 6
 
 AMBITIONEM................2
scilicet, non per fallacem ambitionem ad honorem et gloriam CD, 5/ 12
post Alcimus quidam per ambitionem, cum a genere sacerdotali CD, 18/ 45
 
 AMBIVIT...................1
Aesculapius autem ab Epidauro ambivit ad Romam, ut peritissimus CD, 3/ 12
 
 AMBO......................37
unus admisit, sed potius ambo adulterium commiserunt, unus manifesta CD, 1/ 19
malum. Nam ut erant ambo populi prius amici (vicini CD, 3/ 14
furculas a Samnitibus obsessi ambo cum exercitu consules foedus CD, 3/ 17
uterque utrumque implet, et ambo isti coniuges et in CD, 4/ 10
Apollo vel Aesculapius vel ambo simul, quando esset grande CD, 4/ 21
quia utique simul nasci ambo non poterant? Aut si CD, 5/ 5
si unum momentum, quo ambo concepti sunt, non impedivit CD, 5/ 5
Novimus geminos diversi sexus, ambo adhuc vivunt, ambo aetate CD, 5/ 6
sexus, ambo adhuc vivunt, ambo aetate adhuc vigent; quorum CD, 5/ 6
appellando, sed aequaliter aestimando? Ambo sane, si bonorum istorum CD, 9/ 4
amandum est. Possunt enim ambo esse in uno homine CD, 11/ 28
tollatur, si eadem temptatione ambo temptentur, et unus ei CD, 12/ 6
visionem ac temptationem similes ambo animo et corpore fuerint CD, 12/ 6
quo non impari velocitate ambo currebant. Aliud est autem CD, 13/ 10
Etsi credendo non sunt ambo decepti, peccando tamen ambo CD, 14/ 11
ambo decepti, peccando tamen ambo sunt capti et diaboli CD, 14/ 11
quod isti terrenae civitatis ambo cives erant. Ambo gloriam CD, 15/ 5
civitatis ambo cives erant. Ambo gloriam de romanae reipublicae CD, 15/ 5
reipublicae institutione quaerebant; sed ambo eam tantam, quantam si CD, 15/ 5
et Abel non habebant ambo inter se similem rerum CD, 15/ 5
qui alterum occidit, si ambo dominarentur (Abel quippe non CD, 15/ 5
erat maxime admirationi, quod ambo parentes eius nec saltem CD, 15/ 23
accepit ad emissionem seminis. Ambo enim seniores erant, sicut CD, 16/ 28
attinet ad originale peccatum, ambo pares erant; quantum autem CD, 16/ 35
Phinees: una die morientur ambo. Et suscitabo mihi sacerdotem CD, 17/ 5
Phinees: uno die morientur ambo. Hoc ergo signum factum CD, 17/ 5
regni Hebraeorum statu, donec ambo populi in captivitatem diverso CD, 17/ 23
Vulcani et Minervae, quod ambo unum habebant Athenis, expositus CD, 18/ 12
duo philosophi nobiles et ambo Socratici, in tam diversis CD, 18/ 41
bigas non dicimus, sed ambo simul). Horum autem trium CD, 19/ 3
illi, cum sint homines ambo, sociantur. Quando enim quae CD, 19/ 7
Apollo concordent eumque aut ambo condemnent aut ambo collaudent CD, 19/ 23
aut ambo condemnent aut ambo collaudent. Quod si facere CD, 19/ 23
est regnum caelorum, ubi ambo sunt, et ille scilicet CD, 20/ 9
vel unum eorum fieret, ambo futura esse praedixit. Unum CD, 22/ 5
singuli haec singula, sed ambo et singuli utrumque dicerent CD, 22/ 27
iam facile nobis concederent ambo, ut, qui faterentur ad CD, 22/ 27