AMISSIO...................1
nulla natura est; sed amissio boni mali nomen accepit CD, 11/ 9
 
 AMISSIONE.................5
10 "Quod sanctis in amissione rerum temporalium nihil pereat CD, 1/ 10
utrumque bonum est bonique amissione dolendum est potius quam CD, 19/ 13
quod superaedificavit, et eorum amissione cruciabitur, quibus fruendo utiqueCD, 21/ 26
salvus, quia ex earum amissione tantum necesse est urat CD, 21/ 26
teneri alterum sine alterius amissione non possit, quid sit CD, 22/ 6
 
 AMISSIONEM................1
illam salutemque corporis, quorum amissionem minabatur tempestatis immanitas, nonCD, 9/ 4
 
 AMISSIS...................1
sescentis obsidibus datis ceteri amissis armis aliisque spoliati privatiqueCD, 3/ 17
 
 AMISSO....................3
sunt; nec illo flore amisso quisquam postea fructus, sed CD, 7/ 25
enim adepto beata, quo amisso misera est. Ille vero CD, 12/ 1
perdita integritate, lino fumanti amisso lumine comparati sunt, non CD, 20/ 30
 
 AMISSUM...................2
est a Deo; quod amissum proprio vitio, nisi a CD, 14/ 11
bonum relictum esset, bonum amissum dolere non posset. Nam CD, 19/ 13
 
 AMISSUROS.................1
credendum est, aiunt, tunc amissuros sanctos viscera misericordiae, cum CD, 21/ 18
 
 AMISSURUM.................1
res ille philosophus, quas amissurum se naufragio sentiebat, sicuti CD, 9/ 4
 
 AMISSURUS.................1
qui populus regnum fuerat amissurus, Christo Iesu Domino nostro CD, 17/ 7
 
 AMITA.....................1
filiis et mater et amita et socrus; idemque inter CD, 15/ 16
 
 AMITAM....................1
socerum, alteram matrem, alteram amitam, alteram socrum; atque ita CD, 15/ 16
 
 AMITTAMUS.................1
immortalis et iusti participatione amittamus et, quod in natura CD, 21/ 15
 
 AMITTANT..................1
et igne animam non amittant et sine detrimento ardeant CD, 21/ 4
 
 AMITTAT...................4
accensa formam concupiscentiae saecularis amittat eique tamquam incommutabili formaeCD, 10/ 6
illa accipiat et haec amittat. 14 "De ordine ac CD, 19/ 13
tam brevi tempore quisque amittat oculum severitate vindictae, quam CD, 21/ 11
alteri improbitate peccati quisque amittat oculum severitate vindictae, quamCD, 21/ 11
 
 AMITTATUR.................3
quid pro illa, ne amittatur, etiam cum periculo corporis CD, 1/ 18
exsecrabilibus implicari, ubi Deus amittatur, ubi odio veritas habeatur CD, 12/ 21
bonum quod maius est amittatur; ita non est innocentiae CD, 19/ 16
 
 AMITTENDA.................2
sed non aeterna, quandoque amittenda cognoscitur. Si autem dicunt CD, 12/ 21
deserenda; si fides tenenda, amittenda utique salus, sicut factum CD, 22/ 6
 
 AMITTENDAE................1
faciunt aut nobis viventibus amittendae aut nobis mortuis a CD, 5/ 18
 
 AMITTENDO.................1
perveniendo quo tendebat sive amittendo quo pervenerat, vertitur in CD, 21/ 3
 
 AMITTERE..................7
nostra cupiditas, sive quas amittere formidat infirmitas, ita ut CD, 1/ 9
sine ullo detrimento posset amittere, ut et honore primus CD, 3/ 16
atque iustitia fieri compellat, amittere. Felices enim vel nos CD, 5/ 18
malle se dicunt haec amittere, quibus natura corporis salva CD, 9/ 4
habere, quod vel possit amittere; vel aliud sit habens CD, 11/ 10
ut eam non possint amittere, nec si velint. Quatenus CD, 11/ 11
quia non se potest amittere. Dicimus itaque immutabile bonum CD, 12/ 1
 
 AMITTERETUR...............3
consensistis, divinae gratiae, ne amitteretur, divinum accessit auxilium; humanaeCD, 1/ 28
ne tunc periret atque amitteretur illa res publica, quam CD, 2/ 21
Recte autem abscesserant, ut amitteretur, omnes adytis arisque relictis CD, 2/ 22
 
 AMITTI....................2
potius admoneamur ita non amitti corporis sanctitatem manente animi CD, 1/ 18
tenens in bono quod amitti non potest. Ubi enim CD, 14/ 9
 
 AMITTITUR.................2
etiam oppresso corpore non amittitur. Quin etiam sanctae continentiae CD, 1/ 18
etiam corpore oppresso, sicut amittitur et corporis sanctitas violata CD, 1/ 18
 
 AMITTUNT..................4
libenter adipiscuntur et moleste amittunt, propter quae non audent CD, 1/ 9
deam, cum habeant, semen amittunt? Hoc interpretari est an CD, 7/ 24
tamen et singula non amittunt, etiam cum de singulis CD, 13/ 24
affectu: humanitatem totam potius amittunt, quam veram assequuntur tranquillitatemCD, 14/ 9
 
 AMMANITARUM...............1
ei respondit Achior dux Ammanitarum : Audiat dominus noster verbum CD, 16/ 13
 
 AMMANITES.................1
cetera, quae narrat Achior Ammanites. Unde manifestum est domum CD, 16/ 13
 
 AMMONIUM..................1
laudatum (adhuc enim vivebat), Ammonium, qui loco inspecto idem CD, 22/ 8
 
 AMNIS.....................1
caelo ignisque et sulphuris amnis. In his latinis versibus CD, 18/ 23
 
 AMO.......................6
me. Eaque duo cum amo, eumdem quoque amorem quiddam CD, 11/ 26
cum in his quae amo non fallar; quamquam etsi CD, 11/ 26
certus sum, et haec amo atque amare me similiter CD, 11/ 27
Domine, tu scis quia amo te; et iterum Dominus CD, 14/ 7
Domine, tu scis quia amo te; tertia vero interrogatione CD, 14/ 7
scis, tu scis quia amo te. Hoc propterea commemorandum CD, 14/ 7
 
 AMODO.....................1
qui in Domino moriuntur. Amodo etiam dicit Spiritus, ut CD, 20/ 9
 
 AMONSTRANDO...............1
Monstra sane dicta perhibent amonstrando, quod aliquid significando demonstrentCD, 21/ 8
 
 AMOR......................29
Et belli rabies et amor successit habendi? Sed plane CD, 3/ 10
consolandum infelicem subiunxit: Vincit amor patriae laudumque immensa cupidoCD, 3/ 16
ad hanc perpetrandam Vincit amor patriae laudumque immensa cupido CD, 3/ 16
recta sunt, etiam ipse amor humanae laudis erubescat et CD, 5/ 14
quam Dei timor vel amor, ut Dominus diceret: Quo CD, 5/ 14
consolatus est infelicem: Vincit amor patriae laudumque immensa cupido CD, 5/ 18
sed Sapientia vocaretur, cuius amor purgat a sordibus avaritiae CD, 7/ 12
percipere curaremus; et noster amor a nobis profectus et CD, 11/ 25
cum amantur, et ipse amor verus et certus est CD, 11/ 26
amantur, utrum et ipse amor ametur, non dictum est CD, 11/ 28
amamus? Est enim et amor, quo amatur et quod CD, 11/ 28
qui ea docent, quibus amor ipse torpescat? Nam quis CD, 12/ 21
sanctis caritas appellatur; sed amor quoque secundum easdem sacras CD, 14/ 7
itaque voluntas est bonus amor et voluntas perversa malus CD, 14/ 7
et voluntas perversa malus amor. Amor ergo inhians habere CD, 14/ 7
voluntas perversa malus amor. Amor ergo inhians habere quod CD, 14/ 7
sunt ista, si malus amor est; bona, si bonus CD, 14/ 7
et quia rectus est amor eorum, istas omnes affectiones CD, 14/ 9
Ubi enim boni adepti amor immutabilis est, profecto, si CD, 14/ 9
hominis feliciter viventis offenderet? Amor erat imperturbatus in Deum CD, 14/ 10
in quibus praecessit hac amor Dei, hac amor sui CD, 14/ 13
hac amor Dei, hac amor sui. Manifesto ergo apertoque CD, 14/ 13
amores duo, terrenam scilicet amor sui usque ad contemptum CD, 14/ 28
contemptum Dei, caelestem vero amor Dei usque ad contemptum CD, 14/ 28
aeternae, ubi sit non amor propriae ac privatae quodammodo CD, 15/ 3
non potest. Nam et amor ipse ordinate amandus est CD, 15/ 22
doctoribus vel discendi sociis amor veritatis abruperit, ut pro CD, 18/ 41
urat dolor, quantum haeserat amor. Porro qui patrem, matrem CD, 21/ 26
timore non possit? Quid amor ipse tot rerum vanarum CD, 22/ 22
 
 AMORE.....................48
utili fructu dominos sui amore torquebant. Sed quidam etiam CD, 1/ 10
occidere noluit, vitae huius amore fecit. Hoc probavit, cum CD, 1/ 24
defensores magis studiis agerent amore vincendi, quam aequum et CD, 2/ 17
disparilitas, tanta in parentum amore dissimilitudo, ut etiam inimicos CD, 5/ 4
et gloriae cupido faciebat. Amore itaque primitus libertatis, post CD, 5/ 12
privatim opulentiam. 13 "De amore laudis, qui, cum sit CD, 5/ 13
uno vitio, id est amore laudis, pecuniae cupiditatem et CD, 5/ 13
Horatium, qui ait: Laudis amore tumes: sunt certa piacula CD, 5/ 13
impetrato Spiritu Sancto et amore intellegibilis pulchritudinis non refrenantCD, 5/ 13
improbantur. 14 "De resecando amore laudis humanae, quoniam iustorum CD, 5/ 14
cuius egregiam indolem decepit amore dominandi sacrilega et detestanda CD, 5/ 21
avaritiae, hoc est ab amore pecuniae! 13 "Quod, dum CD, 7/ 12
ineffabili pulchritudine, cuius sancto amore inardescunt, omnia, quae infraCD, 9/ 22
eius conspectu pio sanctoque amore flagramus; ei dona eius CD, 10/ 3
visio est et tanto amore dignissima, ut sine hac CD, 10/ 16
enim ostendunt quam sincero amore nos diligant, quando per CD, 10/ 16
et te vel qualicumque amore sapientiae vel curiositate artium CD, 10/ 29
cives esse concupivimus illo amore, quem nobis illius conditor CD, 11/ 1
et recte prohiberer ab amore falsorum, si me illa CD, 11/ 26
et scientia et utriusque amore." Ita vero vi quadam CD, 11/ 27
postulare, satis diximus; de amore autem, quo amantur, utrum CD, 11/ 28
corpus pondere, sicut animus amore fertur, quocumque fertur. Quoniam CD, 11/ 28
me; unam Dei sancto amore flagrantem, alteram propriae celsitudinis CD, 11/ 33
alteram propriae celsitudinis immundo amore fumantem; et quoniam, sicut CD, 11/ 33
quis intellegit? 8 "De amore perverso, quo voluntas ab CD, 12/ 8
a quo facti sunt, amore, cum quo facti sunt CD, 12/ 9
voluntate, id est cum amore casto, quo illi adhaererent CD, 12/ 9
voluntate, hoc est Dei amore, numquam sanctos angelos fuisse CD, 12/ 9
hac liberat, mortis huius amore timeatur), post tam magna CD, 12/ 21
immortalitatis eius, cuius adipiscendae amore flagramus, ut eam quandoque CD, 12/ 21
motus, hi affectus de amore boni et de sancta CD, 14/ 9
viventium, et ex hoc amore grande gaudium, non desistente CD, 14/ 10
abstinere timore poenae, non amore iustitiae. Absit, inquam, ut CD, 14/ 10
quoniam, si voluntas in amore superioris immutabilis boni, a CD, 14/ 13
coniugum fida ex honesto amore societas, concors mentis corporisque CD, 14/ 26
filiorum Dei alienigenarum mulierum amore captorum, unde et omnes CD, 15/ 22
filii Dei filiarum hominum amore sunt capti, atque ut CD, 15/ 22
sit angelos substantiae spiritalis amore speciosarum mulierum captos earundemCD, 15/ 23
spiritali conubio et divino amore coniunctam, de qua dicitur CD, 17/ 16
de honestate virtutum, de amore patriae, de fide amicitiae CD, 18/ 41
redemptione crucifixus est, Christiano amore venerarentur sanguinem martyrum, quemCD, 18/ 50
fide, diversa spe, diverso amore, donec ultimo iudicio separentur CD, 18/ 54
itidem illa, quae in amore vitia commemorat idem Terentius CD, 19/ 5
pervenire, interest tamen quid amore teneat veritatis, quid officio CD, 19/ 19
deputanda sunt, cum Dei amore vincuntur, quem nisi Deus CD, 21/ 16
quod enim sine illiciente amore non habuit, sine urente CD, 21/ 26
Roma, quae id non amore quidem huius erroris, sed CD, 22/ 6
autem modo sic afficimur amore martyrum beatorum, ut velimus CD, 22/ 19