AMPLUM....................1
tribuitur Romanum regnum locis amplum temporibusque diuturnum? Quaecumque enimCD, 4/ 7
 
 AMPUTANDUM................1
et illo oboediente fuerat amputandum. Non sane incredibiliter existimatur CD, 16/ 15
 
 AMPUTARE..................1
de toto, unde fecerat, amputare atque separare, sed ita CD, 22/ 19
 
 AMPUTARI..................1
quis diligit, eaque praeciperet amputari: Bonum est tibi, inquit CD, 21/ 9
 
 AMPUTAT...................1
inquit, viriles sibi partes amputat, ille lacertos secat. Ubi CD, 6/ 10
 
 AMPUTATA..................1
tamen si aliqua martyribus amputata et ablata sunt membra CD, 22/ 19
 
 AMPUTATIO.................3
timetur agrorum, hic membrorum amputatio non timetur. Ibi sic CD, 7/ 24
non potest? Membrorum certe amputatio vel debilitas hominis expugnat CD, 19/ 4
exsilia et cruciatus, et amputatio membrorum et privatio sensuum CD, 22/ 22
 
 AMPUTATIS.................1
effossis et particulatim membris amputatis in tantis cruciatibus diu CD, 3/ 28
 
 AMPUTATUR.................1
virginitas adimatur; hic ita amputatur virilitas, ut nec convertatur CD, 7/ 24
 
 AMPUTATURUM...............1
singula nominabat, quae se amputaturum exiens minabatur, atque inter CD, 22/ 8
 
 AMULIO....................1
subvenire, quid mirum est? Amulio successit in regnum Latiale CD, 18/ 21
 
 AMULIUM...................1
Procas autem regnavit ante Amulium. Porro Amulius fratris sui CD, 18/ 21
 
 AMULIUS...................2
enim et Alba, ubi Amulius expulso fratre, et Roma CD, 3/ 14
regnavit ante Amulium. Porro Amulius fratris sui Numitoris filiam CD, 18/ 21
 
 AMURCA....................1
nec ideo cum oleo amurca confunditur, quia eodem praeli CD, 1/ 8
 
 AMYNTA....................1
apud Assyrios octavo decimo Amynta, apud Sicyonios sexto decimo CD, 18/ 11
 
 AN........................257
de qua superbiunt, invenirent. An non etiam illi Romani CD, 1/ 1
Minerva perdiderat, ut periret? An forte custodes suos? Hoc CD, 1/ 2
ea quisquis confugisset liberaretur. An illi faciebant et scriptores CD, 1/ 6
sit unam perpeti moriendo an omnes timere vivendo. Nec CD, 1/ 11
se esse noverunt. 16 "An stupris, quae etiam sacrarum CD, 1/ 16
servat perseverantia continentiae suae. An vero si aliqua femina CD, 1/ 18
inlatum sibi stuprum peremit." An forte huic perspicuae rationi CD, 1/ 19
Quid dicemus? Adultera haec an casta iudicanda est? Quis CD, 1/ 19
palus inamabilis undae Alligat." An forte ideo ibi non CD, 1/ 19
homicidii crimine innectitur. 22 "An umquam possit mors voluntaria CD, 1/ 22
qui non pepercit sibi? An turpius erat contra imperium CD, 1/ 23
vita non suscipit. 27 "An propter declinationem peccati mors CD, 1/ 27
cui abscedere licitum est? An vero tam insulsa perversitas CD, 1/ 27
quam quid homines disputarint." An forte nobis philosophorum scholas CD, 2/ 7
infamentur actores, honorentur auctores? An forte Graeco Platoni potius CD, 2/ 14
turpia et nefanda prohibenti, an daemonibus hac hominum deceptione CD, 2/ 14
etiam laudatis viguere temporibus." An forte populo Romano propterea CD, 2/ 17
ea viguerit vera iustitia an forte nec tunc fuerit CD, 2/ 21
non tunc perisse fateatur? An forte propter huiuscemodi civium CD, 2/ 22
capta et incensa est? An praesentes forte dormiebant? Tunc CD, 2/ 22
et optimo Regulo defuerunt? An ex hoc ipsi intelleguntur CD, 2/ 23
rei publicae pertinerent. 2 "An dii, qui et a CD, 3/ 2
ex quo Aenean pepererat? An quia illud factum est CD, 3/ 3
cur non et illud? An deos fas est hominibus CD, 3/ 3
bona promittebant et praenuntiabant? An et hic agnoscuntur adulatores CD, 3/ 7
unde praesentes convincerentur. 8 "An debuerit diis Iliacis Roma CD, 3/ 8
sunt redire commoniti. 9 "An illam pacem, quae sub CD, 3/ 9
id numquam postea praestiterunt? An utiliora erant sacra, cum CD, 3/ 9
Romani claudere potuerunt? 10 "An optandum fuerit, ut tanta CD, 3/ 10
esse potuisset et tutum." An respondent, quod nisi assiduis CD, 3/ 10
sua cuique satis placebant. An ut tam multum augeretur CD, 3/ 10
irruebant improbi belloque temptabant, an nihil eorum fiebat, ut CD, 3/ 10
armorum potuit esse certamen? An ideo diversum fuit, quod CD, 3/ 14
provocat deorum iram fides? An possunt et diis propitiis CD, 3/ 20
potius aedem Discordiae fabricarunt? An ulla ratio redditur, cur CD, 3/ 25
utrum prius ut vincerent, an postea quia vicissent; cum CD, 3/ 27
paulo ante Gothorum irruptionem an Marii et Sullae aliorumque CD, 3/ 29
iustos et iniustos. 3 "An latitudo imperii, quae non CD, 4/ 3
Romanis viribus arcibusque metuendum. An quia non diu fuerunt CD, 4/ 5
suas agant? Utrum bonas an malas, ad rem praesentem CD, 4/ 5
latrocinium nominandum est? 7 "An regna terrena inter profectus CD, 4/ 7
cardinem limenque servare. 9 "An imperii Romani amplitudo et CD, 4/ 9
partem implet et Iuno. An uterque utrumque implet, et CD, 4/ 10
quod sit Iove superior? An quia indignum erat praeponere CD, 4/ 10
iustitia ista servata est? An quia victus est? Ergo CD, 4/ 10
Veneris operibus abstinendo servierunt? An Veneres duae sunt, una CD, 4/ 10
una virgo, altera mulier? An potius tres, una virginum CD, 4/ 10
Quae regna non cederent? An forte displicet bonis iniquissima CD, 4/ 14
approbo et laudo. 15 "An congruat bonis latius velle CD, 4/ 15
indicium fuit animi inquieti, an potius ita significatum est CD, 4/ 16
requiem animabus vestris. 17 "An, si Iovis summa potestas CD, 4/ 17
Victoria dea debuerit aestimari." An forte dicunt, quod deam CD, 4/ 17
dea putatur et colitur? An aliud est felicitas, aliud CD, 4/ 18
bona est, aliquando mala? An forte quando mala est CD, 4/ 18
his aliud, illis aliud? An illa, quae dea est CD, 4/ 18
prosit, fortuna non est. An et ipsam, quo voluerit CD, 4/ 18
nulla numinum loca meruerunt? An quia in nomine generali CD, 4/ 20
tot deas sine ista? An eam forte in tanta CD, 4/ 23
adhuc nemo felicitatem colebat? An ideo grandius imperium quam CD, 4/ 23
civilium infelicitas subsecuta est. An forte iuste est indignata CD, 4/ 23
sed contra instituta maiorum, an exclamarent et illi: Quid CD, 4/ 26
regem esse perhibetis? 28 "An ad obtinendum dilatandumque regnum CD, 4/ 28
vivendi vel moriendi necessitatem? An concepti nondum habent fata CD, 5/ 5
in geminis momenta conceptus. An forte quia diverso horoscopo CD, 5/ 6
nascenti iam sidera decreverunt? An potest homo, quod ei CD, 5/ 7
pecus, utrum aptum lanitio, an vectationi, an aratro, an CD, 5/ 7
aptum lanitio, an vectationi, an aratro, an custodiae domus CD, 5/ 7
an vectationi, an aratro, an custodiae domus. Nam et CD, 5/ 7
diversos exitus habere conspiciunt? An eos paenitebit his rebus CD, 5/ 7
nostrae voluntatis auferri. 10 "An voluntatibus hominum aliqua dominetur CD, 5/ 10
vitam aeternam cuique praestare? An vero peritissimi illi et CD, 6/ 1
ipsa res praecedat humanas? An indigna est praeferri etiam CD, 6/ 4
est: a quodam tempore an a sempiterno fuerint dii CD, 6/ 5
sint, ut credit heraclitus, an ex numeris, ut Pythagoras CD, 6/ 5
ex numeris, ut Pythagoras, an ex atomis, ut ait CD, 6/ 5
scilicet atque urbis, distinxit an iunxit? Videmus enim non CD, 6/ 5
ista brevis temporalisque polluitur? An vero vitam polluit consortium CD, 6/ 6
sacerdotes enormia pudenda fecerunt? An aliter stat adorandus in CD, 6/ 7
et colenda praedicatur. 1 "An cum in theologia civili CD, 7/ 1
sint dii selecti, et an ab officiis viliorum deorum CD, 7/ 2
mundo administrationes selecta dicuntur, an quod populis magis innotuerunt CD, 7/ 2
tam praecipuae est potestatis. An ut illic esse non CD, 7/ 3
quadrifrontem, tamquam geminum, facientes. An forte voluerunt, ut, quoniam CD, 7/ 4
quod restat implevero. 7 "An rationabile fuerit Ianum et CD, 7/ 7
uno omnia sunt. 10 "An Iani et Iovis recta CD, 7/ 10
ibi est Iove superior? An vanitas fabulae, quae regem CD, 7/ 15
est et habet tamen. An iste causam suam composuit CD, 7/ 15
quae terra sponte gignebat. An falcem sceptro perdito accepit CD, 7/ 19
perhibetis, in superficie posuistis. An quia Veniliam pelicem accepit CD, 7/ 22
Cur eam volunt deam? An quia fecunda est? Cur CD, 7/ 23
cum indigeant, semen adquirunt, an potius sequendo hanc deam CD, 7/ 24
amittunt? Hoc interpretari est an detestari? Nec attenditur, quantum CD, 7/ 24
qua interpretatio inde profertur? An haec frustra moliendo nihilque CD, 7/ 25
ac laborasse videtur industria; an vero, sicut de illo CD, 8/ 3
videtur atque utrum pulchra an deformis sit iudicatur, profecto CD, 8/ 5
futura est, uni Deo an pluribus sacra facere oporteat CD, 8/ 12
exhibendum arbitrentur, utrum bonis an malis an et bonis CD, 8/ 13
utrum bonis an malis an et bonis et malis CD, 8/ 13
finire non possint! 17 "An dignum sit eos spiritus CD, 8/ 17
opera sunt numinum colendorum? An forte istas leges Christiani CD, 8/ 19
daemones allegari putat, magicas an licitas? Si magicas, nolunt CD, 8/ 19
cecidisse plangit in culpam? An et ipsi daemones, ut CD, 8/ 19
hic humilitas miseranda. 20 "An credendum sit quod dii CD, 8/ 20
deceptionem hominis aucupanti. 21 "An daemonibus nuntiis et interpretibus CD, 8/ 21
O multum dolenda necessitas, an potius irridenda vel detestanda CD, 8/ 21
sibi ea placere celaverint, an utrumque occultaverint deosque esse CD, 8/ 21
totius rei huius ignaros, an utrumque indicaverint, et religiosam CD, 8/ 21
deos iniuriosam libidinem suam, an sententiam quidem Platonis, qua CD, 8/ 21
responderint: hoc nuntiare est an insultare? Et dii utrumque CD, 8/ 21
tristitiam laetitiamque pro meritis. An ignoras, o Asclepi, quod CD, 8/ 23
posse compertum est. 2 "An inter daemones, quibus dii CD, 9/ 2
accidant sapienti passiones animi, an ab eis sit prorsus CD, 9/ 4
utrum aptius bona vocentur an commoda, dum tamen ne CD, 9/ 4
corpore sunt immortales. 9 "An amicitia caelestium deorum per CD, 9/ 9
immortale sit miserum. 14 "An homines, cum sint mortales CD, 9/ 14
in superioribus vita. 16 "An rationabiliter Platonici definierint deos CD, 9/ 16
quamvis de proximo videantur. An forte vocibus humanis contaminarentur CD, 9/ 16
hominibus daemonum amica mediatio? An ut post mortem non CD, 9/ 16
hominum propinquitatem contrectationemque vitarunt. An forte dii possunt abCD, 9/ 16
daemonum princeps eumque temptavit, an Christus esset explorans, quantum CD, 9/ 21
putant uni tantum Deo, an etiam sibi sacrificari velint CD, 10/ 1
etiam effector est deorum, an plurimis diis religione sacrisque CD, 10/ 1
dicam, utrum etiam sibi an tantum Deo suo, qui CD, 10/ 1
unde et ipsi sunt; an aliunde ipsi beati, aliunde CD, 10/ 1
possit a quo purgentur? An invenitur deus qui exaudiat CD, 10/ 10
facientibus animae sint passiones an aliqui spiritus extrinsecus veniant CD, 10/ 11
quo facta sunt. 16 "An de promerenda beata vita CD, 10/ 16
coli exigunt honore divino; an vero illis qui non CD, 10/ 16
flagitantes a mortalibus exhiberi, an eis, qui hunc omnem CD, 10/ 16
qui sibi sacrificari iubent, an illi uni, cui iubent CD, 10/ 16
ecclesiasticis libris esse credendum." An dicet aliquis ista falsa CD, 10/ 18
quam corpus incorporeo cohaerere. An forte vos offendit inusitatus CD, 10/ 29
mirabilis mirabiliter natus est. An vero quod ipsum corpus CD, 10/ 29
est humilis, vos superbi? An forte corrigi pudet? Et CD, 10/ 29
reliquis propinquiores sunt veritati. An forte substantiam Dei, quam CD, 11/ 5
esse non posset. 11 "An eius beatitudinis quam sancti CD, 11/ 11
fiderent, sed utrum sempiternum an quandoque finem habiturum esset CD, 11/ 11
illa felicitate paradisi. 13 "An ita unius felicitatis omnes CD, 11/ 13
Filius et Spiritus Sanctus, an aliquid occurrat, quod hoc CD, 11/ 23
similiter certus sum. 28 "An etiam ipsum amorem quo CD, 11/ 28
secundum quam factum est, an in se ipso; sicut CD, 11/ 29
utrum superior sit, requiro, an inferior, an aequalis. Sed CD, 12/ 6
sit, requiro, an inferior, an aequalis. Sed superior utique CD, 12/ 6
non dispariliter occurrit aspectibus. An caro intuentis in causa CD, 12/ 6
cur non et illius? An vero animus? cur non CD, 12/ 6
aequaliter affectos fuisse praediximus. An dicendum est alterum eorum CD, 12/ 6
utrum quia natura est, an quia ex nihilo facta CD, 12/ 6
miser meliore privatus. 9 "An sancti angeli, quem habent CD, 12/ 9
cum ipsis facta est, an sine illa fuerunt prius CD, 12/ 9
voluntatem, utrum aliqua eam an nulla voluntate fecerunt. Si CD, 12/ 9
Si aliqua, utrum mala an bona? Si mala, quo CD, 12/ 9
nescio utrum pro minimo an potius pro nullo deputandum CD, 12/ 13
consilium voluntatemque mutasse. 16 "An ut Deus semper etiam CD, 12/ 16
Ad hoc quid respondebitur? An dicendum est et semper CD, 12/ 16
immortalitate sine fine manentibus; an ita dicantur saecula saeculorum CD, 12/ 20
ergo istorum duorum sit, an praeter haec duo aliquid CD, 12/ 20
divinae mentis assignent. 25 "An ullius vel minimae creaturae CD, 12/ 25
non ipse cuncta condebat? An aliquorum esse artifex nollet CD, 12/ 27
futura sunt, sentire tormenta. An quia vita qualiscumque aliquod CD, 13/ 2
sensus aufertur, in morientibus an in mortuis esse dicendum CD, 13/ 9
utrum post mortem potius an in morte dicendum est CD, 13/ 9
quando sit vivens. 10 "An vita moralium mors potius CD, 13/ 10
simul non potest esse. An potius et in vita CD, 13/ 10
erit in morte? 11 "An quisquam simul et vivens CD, 13/ 11
oboedientiam custodirent, utrum animae an corporis an totius hominis CD, 13/ 12
utrum animae an corporis an totius hominis an illam CD, 13/ 12
corporis an totius hominis an illam quae appellatur secunda CD, 13/ 12
violentia disputationis huius intercidet? An ibi propterea non fit CD, 13/ 17
ut nec terrestria moriantur? An Deus non est potens CD, 13/ 17
agant, situ motuque facillimo! An vero si hoc angeli CD, 13/ 18
inhaereat communi omnibus bono an proprio delectetur. Se quippe CD, 13/ 21
corpore non possit intellegi? An dicturi sunt sic loqui CD, 13/ 24
est, ideo sanum. 10 "An primos homines in paradiso CD, 14/ 10
malum, quod contristaret, irruebat. An forte cupiebant prohibitum lignum CD, 14/ 10
uxores suas diligant. 23 "An etiam in paradiso generandum CD, 14/ 23
tot membra nunc serviunt. An vero manus et pedes CD, 14/ 23
se Deo displicuisse didicerat, an fratris doluerit bonitatem, quae CD, 15/ 7
habuisse credantur et tempora? An vero credibile est alicubi CD, 15/ 9
qui septem fuerunt? 13 "An in dinumeratione annorum Hebraeorum CD, 15/ 13
auctoritatem, sibi abstulisse veritatem, an septuaginta homines, qui etiam CD, 15/ 13
ut summae conveniret integritas. An forte astutius factum existimandum CD, 15/ 13
in manus sumpsimus. 15 "An credibile sit primi saeculi CD, 15/ 15
fuisse, sed angelos. 23 "An credendum sit angelos substantiae CD, 15/ 23
ministros suos ignem ardentem, an quod caritate tamquam igne CD, 15/ 23
terram ibi esse potuisse. An forte negant esse terram CD, 15/ 27
necessitas illic coegisset includi; an vero, quod potius est CD, 15/ 27
requiratur. LIBER XVI 1 "An post diluvium a Noe CD, 16/ 1
civitatis utrum continuata sint an intercurrentibus impietatis interrupta temporibusCD, 16/ 1
lingua plurimas novimus. 7 "An omne bestiarum genus etiam CD, 16/ 7
animalia terra produxit. 8 "An ex propagatione Adam vel CD, 16/ 8
si homines sunt. 9 "An inferiorem partem terrae, quae CD, 16/ 9
itaque ante non fuerit an latuerit, an potius utraque CD, 16/ 10
non fuerit an latuerit, an potius utraque permanserit, pia CD, 16/ 10
in illa fidei sanctitate. An adhuc procreandi filii quaerebantur CD, 16/ 34
filiis Isaac, ad utrumque an ad unum eorum illa CD, 16/ 38
ergo est christus Christi ? An cornum exaltabit uniuscuiusque fidelis CD, 17/ 4
facta est ad David, an potius Christianorum, qui non CD, 17/ 12
populum meum Israel. 13 "An promissae pacis veritas illis CD, 17/ 13
terra sperat, insipienter sapit. An quispiam putabit in pace CD, 17/ 13
nomine revelatus est. 15 "An omnia, quae in psalmis CD, 17/ 15
quoniam Dominus suscipiet me? An forte quisquam ita desipit CD, 17/ 18
est: Dispergens aquas incessu, an : ambulando in eis, qui CD, 18/ 32
Dedit abyssus vocem suam, an profunditas cordis humani quid CD, 18/ 32
Triduum, et Ninive evertetur, an: Quadraginta dies? Quis enim CD, 18/ 44
habere non posset. 47 "An ante tempora christiana aliqui CD, 18/ 47
peregrinando procurrit Ecclesia. 52 "An credendum sit, quod quidam CD, 18/ 52
non numerant in decem? An ipse non est Ecclesiam CD, 18/ 52
amici sui, quemadmodum suum, an suae tantummodo beatitudinis causa CD, 19/ 1
in quibus philosophandum est, an, sicut aliis philosophis placuit CD, 19/ 1
sectatur, dicat esse verum; an ita, ut qui sectatur CD, 19/ 1
se habet ad equum), an corpus solum sit homo CD, 19/ 3
potioni continendae sit accommodatus); an vero nec anima sola CD, 19/ 3
obsecro, Cato ille patientia an potius impatientia se peremit CD, 19/ 4
beatam derelinqueret, desereret, fugeret. An non erat iam beata CD, 19/ 4
quae dicis esse fugiendam? An ideo beatam dicis, quia CD, 19/ 4
et occiso, utrum nocentem an innocentem iudex occiderit, adhuc CD, 19/ 6
sedebit iudex ille sapiens an non sedebit? Sedebit plane CD, 19/ 6
etsi non malitia sapientis. An vero necessitate nesciendi atque CD, 19/ 6
et pace perfecta. 21 "An secundum definitiones Scipionis, quae CD, 19/ 21
est sua cuique distribuere? An qui fundum aufert eius CD, 19/ 21
tanta comminatione praecepit. 22 "An verus sit Deus, cui CD, 19/ 22
melius, verbum sive ratio an lex: Respondit, inquit, versibus CD, 19/ 23
erroris implicationem, utrum volens an nolens dederit. Si volens CD, 19/ 23
interest plurimum, utrum resistat an ottemperet veritati, et utrum CD, 20/ 3
sit expers verae pietatis an particeps; non propter vitae CD, 20/ 3
est appellata castrorum. 12 "An ad ultimum supplicium pertineat CD, 20/ 12
resurrectione passuri sunt. 13 "An tempus persecutionis Antichristi mille CD, 20/ 13
sanctos regnare cum Christo, an eisdem annis hoc parvum CD, 20/ 13
sunt universae vitae universorum? An tantus angelorum numerus aderit CD, 20/ 14
maximo illo ardore siccetur an et ipsum vertatur in CD, 20/ 16
in orando fletus uberior? An non est vox civis CD, 20/ 17
exspectantes, redemptionem corporis sui? An ipse apostolus Paulus non CD, 20/ 17
Salomone rege constructum est, an vero in Ecclesia. Non CD, 20/ 19
non facit facere videatur, an quia illa ipsa, etiamsi CD, 20/ 19
numquam omnino morituri sint, an ipso temporis puncto, quo CD, 20/ 20
causa elegerim, dixi. 2 "An possint corpora in ustione CD, 21/ 2
cur non et illud? "An consequens sit, ut corporeum CD, 21/ 3
vermem ad corpus proprie an ad animum translato a CD, 21/ 9
igne afficiantur doloribus. 10 "An ignis gehennae, si corporalis CD, 21/ 10
sicut Veritas dixit. 11 "An hoc ratio iustitiae habeat CD, 21/ 11
ibi futuri esse credantur? An forte Dei sententia, quae CD, 21/ 23
illo igne faciat alienos? An erit forsitan quisquam, qui CD, 21/ 24
istorum omnium neminem damnaturus. "An hi, qui inter haereticos CD, 21/ 25
utrum id habere mallet an Christum a persecutore proponeretur CD, 21/ 26
terreno corpori potuit illigari? An terrena particula tam exigua CD, 22/ 4
mirabiliter incredibilia credidit mundus? An forte credibilia fuisse et CD, 22/ 8
nostris mortuis hominibus comparare. An dicent etiam se habere CD, 22/ 10
his quibus ea faciunt, an eis qui, ut in CD, 22/ 10
crimina sua esse voluerunt, an eis qui nec laudes CD, 22/ 10
vivat vivit in tertio? An errat hic ordo elementorum CD, 22/ 11
aequalia futura sint omnibus an diversae corporum quantitates. Si CD, 22/ 12
cuius caro prius fuit, an illi potius cuius postea CD, 22/ 12
corpus omne fugiendo. 13 "An abortivi non pertineant ad CD, 22/ 13
est, si resurgent. 14 "An infantes in ea sint CD, 22/ 14
mirus artifex nosset? 15 "An ad dominici corporis modum CD, 22/ 15
laboriosa contradictione pugnandum. 17 "An in suo sexu resuscitanda CD, 22/ 17
et vivat in aeternum, an propterea credendum non est CD, 22/ 25