ANATOMICOS................1
diligentia nonnulla crudelis, quos anatomicos appellant, laniavit corpora mortuorumCD, 22/ 24
 
 ANAXAGORAE................1
ex eo fieri posset. Anaxagorae successit auditor eius Archelaus CD, 8/ 2
 
 ANAXAGORAM................1
scilicet et Anaximenem et Anaxagoram aliosque nonnullos, antequam PytagorasCD, 18/ 37
 
 ANAXAGORAS................2
ex aere ortos credidit. Anaxagoras vero eius auditor harum CD, 8/ 2
disputabant? Unde miror cur Anaxagoras reus factus sit, quia CD, 18/ 41
 
 ANAXIMANDER...............2
mente praeposuit. Huic successit Anaximander, eius auditor, mutavitque de CD, 8/ 2
captivitatis Iudaicae tempore et Anaximander et Anaximenes et Xenophanes CD, 18/ 25
 
 ANAXIMANDRUM..............1
rerum studium eius imitati, Anaximandrum scilicet et Anaximenem et CD, 18/ 37
 
 ANAXIMENEM................1
imitati, Anaximandrum scilicet et Anaximenem et Anaxagoram aliosque nonnullosCD, 18/ 37
 
 ANAXIMENEN................1
rerum operibus tribuens. Iste Anaximenen discipulum et successorem reliquitCD, 8/ 2
 
 ANAXIMENES................2
ut Thales in umore, Anaximenes in aere, Stoici in CD, 8/ 5
tempore et Anaximander et Anaximenes et Xenophanes physici claruerunt CD, 18/ 25
 
 ANAXIMENIS................1
faciente divino. Diogenes quoque Anaximenis alter auditor, aerem quidem CD, 8/ 2
 
 ANCEPS....................1
utrumque imperium victoria diu anceps atque incerta penderet populique CD, 3/ 18
 
 ANCHISAE..................1
potuerit Venus ex concubitu anchisae Aenean parere vel Mars CD, 3/ 5
 
 ANCHISE...................1
alia omittam) quod cum Anchise commiserat, ex quo Aenean CD, 3/ 3
 
 ANCI......................1
ergo Ieremias non solum Anci Martii, verum etiam Tarquinii CD, 18/ 33
 
 ANCILLA...................14
filii Abrahae, unus de ancilla, alius de libera, quia CD, 13/ 21
filios habuit, unum de ancilla et unum de libera CD, 15/ 2
ille quidem, qui de ancilla, secundum carnem natus est CD, 15/ 2
praefigurata est. Namque Agar ancilla Sarae eiusque filius imago CD, 15/ 2
Abrahae, quod unus de ancilla, quae dicebatur Agar, secundum CD, 15/ 2
desperatione prolis saltem de ancilla sua concupiscens habere, quod CD, 15/ 3
Rhinocorura. 25 "De Agar ancilla Sarrae, quam eadem Sarra CD, 16/ 25
Abrahae, unius de Agar ancilla, alterius de Sara libera CD, 16/ 25
Ab uxore causa prolis ancilla marito traditur, a marito CD, 16/ 25
fructus exquiritur. Denique cum ancilla gravida dominae sterili superbiret CD, 16/ 25
amasse. Ait enim: Ecce ancilla tua in manibus tuis CD, 16/ 25
utentem feminis, coniuge temperanter, ancilla obtemperanter, nulla intemperanter! 26CD, 16/ 25
Sed post aliquantulum tempus ancilla de domo eicitur cum CD, 16/ 31
illi Deus, cum de ancilla et fil io eius CD, 16/ 32
 
 ANCILLAE..................10
enim heres erit filius ancillae cum filio liberae. Nos CD, 15/ 2
autem, fratres, non sumus ancillae filii, sed liberae, qua CD, 15/ 2
enim heres erit filius ancillae cum filio meo Isaac CD, 15/ 2
esse solacium, si fecundum ancillae uterum, quoniam natura non CD, 16/ 25
ergo promissum ne in ancillae filio putaret impletum, iam CD, 16/ 26
dicitur: Et filium autem ancillae huius in magnam gentem CD, 16/ 32
Abrahae, quod erat in ancillae filio, et quod futurum CD, 16/ 38
Sed in eo populo ancillae filii minorati sunt: quo CD, 17/ 4
ascendisset implevit. De quibus ancillae Ierusalem, hoc est ingratae CD, 17/ 4
velut Abraham adhuc adhaereret ancillae, donec sterilis per Christi CD, 17/ 7
 
 ANCILLAM..................10
sed, quod tu fateris, ancillam potius invidorum isto aere CD, 10/ 26
quid dicit Scriptura? Eice ancillam et filium eius; non CD, 15/ 2
illa umbra serviebat: Eice ancillam et filium eius; non CD, 15/ 2
uxor Abram Agar Aegyptiam ancillam suam post decem annos CD, 16/ 34
Quae cum esset sterilis, ancillam suam, de qua filios CD, 16/ 38
caelorum; partim ergo ad ancillam, quae in servitutem generat CD, 17/ 3
utramque pertinere intelleguntur, ad ancillam proprie, ad liberam figurate CD, 17/ 3
Christo; in Israel ad ancillam et Israel ad liberam CD, 17/ 7
gratiam fecundata clamaret: Eice ancillam et filium eius. Propter CD, 17/ 7
Haec omnia venerunt super ancillam Ierusalem, in qua regnaverunt CD, 17/ 10
 
 ANCILLAS..................1
quidem in servos et ancillas meas in illis diebus CD, 18/ 30
 
 ANCILLIS..................2
dicere, ut vanescat in ancillis eius honorata virginitas? Si CD, 4/ 10
hymnos et orationes cum ancillis suis et quibusdam sanctimonialibus CD, 22/ 8
 
 ANCO......................3
excepto Numa Pompilio et Anco Marcio, qui morbo interierunt CD, 3/ 15
Tarquinio Prisco, qui successerat Anco Martio, ductus est captivus CD, 18/ 25
Ierusalem et apud Romanos Anco Martio, iam propinquante captivitate CD, 18/ 33
 
 ANDROGYNAECAS.............1
praevaluit. Nam nemo umquam Androgynaecas aut Hermaphroditas nuncupavit. AnteCD, 16/ 8
 
 ANDROGYNI.................1
creatus est, esse propagatum? Androgyni, quos etiam Hermaphroditos nuncupantCD, 16/ 8
 
 ANDROMACHA................1
contra Aeneam fuerat excitata. Andromacha felicius captivata est, quam CD, 3/ 13
 
 ANDROMEDA.................1
Perseus et uxor eius Andromeda posteaquam sunt mortui, sic CD, 18/ 13
 
 ANEBONTEM.................3
De epistula Porphyrii ad Anebontem Aegyptium, in qua petit CD, 10/ 11
iste Porphyrius, cum ad Anebontem scripsit Aegyptium, ubi consulenti CD, 10/ 11
ipsum, ad quem scribit, Anebontem tamquam talium sacrorum praeclarissimum CD, 10/ 11
 
 ANFRACTIBUS...............3
ab his ambagibus atque anfractibus fatigatus egressus est; redeat CD, 7/ 23
aliis venientibus, de solis anfractibus, de torrentium lapsibus; aut CD, 12/ 14
scilicet lubricum et tortuosis anfractibus mobile, operi suo congruum CD, 14/ 11
 
 ANGELI....................92
qua quaeritur, utrum praevaricatores angeli cum filiabus hominum concubuerintCD, 3/ 5
perpeti affectus, sancti vero angeli et sine ira puniant CD, 9/ 5
ex mortuis. Boni igitur Angeli inter miseros mortales et CD, 9/ 15
possunt autem medii esse angeli mali, quia immortales sunt CD, 9/ 15
illam Trinitatem, cuius et Angeli participatione beati sunt. Ideo CD, 9/ 15
illam vero temptationem, cum Angeli, sicut scriptum est, ministrarent CD, 9/ 21
magicis, quibus sunt mali angeli, hoc est daemones, dediti CD, 10/ 8
Nam et cum exaudiunt Angeli eius, ipse in eis CD, 10/ 12
quae praestare hominibus vel Angeli vel homines possunt, in CD, 10/ 14
ad hunc unum quidam Angeli, quidam vero ad se CD, 10/ 16
remotione demonstrat. Si ergo Angeli sibi expetunt sacrificium, praeponendiCD, 10/ 16
non recesserunt. Si autem angeli, qui non uni sed CD, 10/ 16
diis volunt, quorum deorum angeli sunt: etiam sic eis CD, 10/ 16
qui unius Dei deorum angeli sunt, cui sacrificari sic CD, 10/ 16
boni nec bonorum deorum angeli sunt, sed daemones mali CD, 10/ 16
est praesidium, cui serviunt Angeli boni, qui non sibi CD, 10/ 16
tantummodo sacrificandum sancti quoque Angeli eius miraculorum etiam contestationeCD, 10/ 18
pro suis viribus adiuvant Angeli quique Virtutesque superiores et CD, 10/ 19
eis praedicator Deus vel Angeli defuerunt), sed ipsius quoque CD, 10/ 25
quoque pro modulo nostro angeli Dei, id est nuntii CD, 10/ 25
novit et colit; hanc Angeli sancti annuntiaverunt, qui nos CD, 10/ 25
quod sancti et veraces Angeli docuerunt, quod Prophetae Dei CD, 10/ 30
liberandae via, quam sancti Angeli sanctique Prophetae prius in CD, 10/ 32
enarrat. Loquuntur eis quoque angeli Dei, qui semper vident CD, 11/ 4
quo ordine creati sint angeli; sed si praetermissi non CD, 11/ 9
consummata narrantur: quo modo angeli praetermitterentur, tamquam non essentCD, 11/ 9
executione eorumdem operum, etiam angeli nominati sunt; et in CD, 11/ 9
excelsis; laudate eum omnes angeli eius, laudate eum omnes CD, 11/ 9
me voce magna omnes angeli mei. Iam ergo erant CD, 11/ 9
mei. Iam ergo erant angeli, quando facta sunt sidera CD, 11/ 9
dierum opera Dei pertinent angeli, ipsi sunt illa lux CD, 11/ 9
eius beatitudinis quam sancti angeli ab initio sui semper CD, 11/ 11
hac illuminatione aversi quidam angeli non obtinuerunt excellentiam sapientisCD, 11/ 11
in cuius comparatione, quod angeli beati sunt summa quadam CD, 11/ 11
ita unius felicitatis omnes angeli sint creati ut neque CD, 11/ 13
videtur, quando facti sunt angeli, alios credere ita factos CD, 11/ 13
praeponuntur immortalia mortalibus, sicut angeli hominibus. Sed ista praeponunturCD, 11/ 16
ut, cum ordine naturae angeli hominibus, tamen lege iustitiae CD, 11/ 16
prima illa facta est, angeli creati intelleguntur, inter sanctos CD, 11/ 19
operibus intuentur." Illi quippe angeli sancti non per verba CD, 11/ 29
labore rimamur. Sancti vero angeli quorum societati et congregationi CD, 11/ 31
Dei; verum ipsi quoque angeli qua contemplatione fruantur ostendit CD, 11/ 32
dico enim vobis, quia angeli eorum in caelis semper CD, 11/ 32
dicitur: Adorate eum omnes angeli eius, aliam cuius princeps CD, 11/ 33
aquam, ut supra firmamentum angeli intellegantur, infra vero vel CD, 11/ 34
apparet ubi facti sint angeli, sed ubi discreti; quamvis CD, 11/ 34
privatus. 9 "An sancti angeli, quem habent creatorum naturae CD, 12/ 9
noluissent. Si autem boni angeli fuerunt prius sine bona CD, 12/ 9
discutiendum est, si boni angeli ipsi in se fecerunt CD, 12/ 9
ventum est, quando et angeli creati sunt, si eos CD, 12/ 16
tempus iam fuit atque angeli, ex quo facti sunt CD, 12/ 16
ut, si semper fuerunt angeli, ideo non sint creati CD, 12/ 16
minimae creaturae possint dici angeli creatores." Sed cum his CD, 12/ 25
et antequam possit intellegi. Angeli autem, quos illi deos CD, 12/ 25
suaviter. Proinde facti primitus angeli cuiusmodi ministerium praebuerint CreatoriCD, 12/ 26
An vero si hoc angeli faciant et quaelibet animalia CD, 13/ 18
non necessitate vescantur. Quod angeli quoque visibiliter et tractabiliter CD, 13/ 22
hospitio susceperunt), quamvis utrum angeli essent ignorantibus simili nobisCD, 13/ 22
creata; sicut etiam desertores angeli, licet secundum quemdam modum CD, 13/ 24
illa distinguitur, quam praedicaverunt angeli dicentes: Pax in terra CD, 14/ 8
qui ex angelis Dei angeli eius effecti sunt, in CD, 14/ 11
providentiam." Proinde peccatores, et angeli et homines, nihil agunt CD, 14/ 27
eum non sineret invidi angeli malignitate temptari? nullo modo CD, 14/ 27
idem dicti sunt etiam angeli Dei. Unde illos multi CD, 15/ 22
reliquimus insolutam, utrum possint angeli, cum spiritus sint, corporaliterCD, 15/ 23
illis, qui dicti sunt angeli Dei, et ex mulieribus CD, 15/ 23
filii Dei, qui et angeli Dei dicti sunt, filiabus CD, 15/ 23
sunt illis; videntes autem angeli Dei filias hominum, quia CD, 15/ 23
Dei, quibus annuntiarent tamquam angeli Dei, ut ponerent in CD, 15/ 23
praemissum esset, quod videntes angeli Dei filias hominum, quia CD, 15/ 23
Dei quippe fuerant facti angeli Dei et filii Dei CD, 15/ 23
civitatem descendisse, quia descenderunt angeli eius in quibus habitat CD, 16/ 5
vel angelis vel ipsi angeli nobis sive per illos CD, 16/ 6
ita legitur: Et tenuerunt angeli manum eius et manum CD, 16/ 29
pertingebat ad caelum; et angeli Dei ascendebant et descendebant CD, 16/ 38
saeculi est, messores autem angeli sunt. Sicut ergo colliguntur CD, 20/ 5
maiestate sua, et omnes angeli cum eo, tunc sedebit CD, 20/ 5
finis saeculi, messores autem angeli sunt. Sicut ergo colliguntur CD, 20/ 9
iustos ei congregaturi sint angeli: Qui disponunt, inquit, testamentum CD, 20/ 24
quanto potentiores sunt sancti angeli, quanto potentior his omnibus CD, 21/ 6
est cur diabolus et angeli eius semper ibi futuri CD, 21/ 23
hominibus, quod numquam sancti angeli perdiderunt. Faciet hoc Deus CD, 22/ 1
ducent, sed sunt sicut angeli Dei in caelo; aequales CD, 22/ 17
resurrectione, qua non indiguerunt angeli, quoniam nec mori potuerunt CD, 22/ 17
possumus nosse nec ulli angeli.Superat itaque omnem intellectum CD, 22/ 29
modo sciunt eam sancti angeli; homines autem nunc longe CD, 22/ 29
Sic iam vident sancti angeli, qui etiam nostri angeli CD, 22/ 29
angeli, qui etiam nostri angeli dicti sunt, quia eruti CD, 22/ 29
communis. Sic sunt ergo angeli nostri qui sunt angeli CD, 22/ 29
angeli nostri qui sunt angeli Dei, quemadmodum Christus Dei CD, 22/ 29
Dico enim vobis, quia angeli eorum in caelis semper CD, 22/ 29
nunc non invident archangelis angeli ceteri; tamque nolet esse CD, 22/ 30