ANGELOSQUE................1
et supplicando ad principes angelosque decurrere, et rursum, quasi CD, 10/ 27
 
 ANGELUM...................16
nulla substantia est, sed Angelum suum et faciat vincere CD, 4/ 17
et terram, nec solum angelum et hominem, sed nec CD, 5/ 11
ita verba Dei per angelum perferantur, ut quaerenti quod CD, 8/ 11
satanas transfigurat se velut angelum lucis. Eius enim sunt CD, 10/ 10
hoc illuminat et omnem angelum mundum, ut sit lux CD, 11/ 9
intellegere potuerit, quod per angelum Deus dixit, quando Moysen CD, 12/ 2
quia nec angelo secundum angelum, sed secundum Deum vivendum CD, 14/ 4
fideret bonus homo, malum angelum vinceret; si autem creatorem CD, 14/ 27
scriptum est: Ecce mitto angelum meum ante faciem tuam CD, 15/ 23
coronatus? Sed divina per angelum verba potius audiamus. Ait CD, 16/ 32
iterum dicit:Ecce mittam angelum meum, et prospiciet viam CD, 18/ 35
hic, ubi eum dixit angelum testamenti, Novum procul dubio CD, 18/ 35
occideretur inclusus et per angelum liberatus, ubi fugati atque CD, 18/ 52
legimus, transfigurat se velut angelum lucis ad temptandos eos CD, 19/ 9
Ioannes apostolus: Et vidi angelum descendentem de caelo, habentem CD, 20/ 7
iste Apostolus in Apocalypsi angelum descendentem de caelo, habentem CD, 20/ 7
 
 ANGELUS...................20
Dei propheta, nullus sanctus angelus mittebatur, hydromantiam facere compulsusCD, 7/ 35
animal irrationale atque mortale, Angelus autem rationale et immortale CD, 9/ 13
fingentes, quorum praedicator et angelus factus es, promiserunt, quod CD, 10/ 27
a quo si avertitur angelus, fit immundus; sicut sunt CD, 11/ 9
Unde est quod ait angelus in libro Tobiae: Videbatis CD, 13/ 22
vero quam superbus ille angelus ac per hoc invidus CD, 14/ 11
aut dicere, ut neque angelus neque homo caderet, in CD, 14/ 27
quod nomen latina declinatione angelus perhibetur, latina lingua nuntius CD, 15/ 23
impertita gratia dictus est angelus. Verum hoc movet quosdam CD, 15/ 23
suum. Et vocavit illum angelus Domini de caelo et CD, 16/ 32
se fecit. Et vocavit angelus Domini Abraham secundo de CD, 16/ 32
Tetigit porro illi idem angelus veluti praevalenti latitudinem femoris CD, 16/ 39
ex ore eius; quoniam angelus Domini omnipotentis est. Nec CD, 18/ 35
est, quia Domini omnipotentis angelus dictus est Christus Iesus CD, 18/ 35
venit ad homines, sic angelus propter Evangelium, quod nuntiavit CD, 18/ 35
bona nuntiatio est et angelus nuntius. De ipso quippe CD, 18/ 35
quem vos quaeritis, et angelus testamenti, quem vos vultis CD, 18/ 35
quem vos quaeritis, et angelus testamenti, quem vos vultis CD, 18/ 35
sive Malachi, qui et angelus dictus est, qui etiam CD, 20/ 25
ergo deus minor vel angelus vel daemon potuit pondus CD, 22/ 11
 
 ANGERETUR.................1
inclusi. Qua molestia cum angeretur, Dominum interrogavit accepitque responsumCD, 16/ 35
 
 ANGI......................1
misereri et indignari, et angi et laetari omnemque humani CD, 9/ 3
 
 ANGIT.....................1
metus ullus exterret nec angit dolor, aversanda est in CD, 14/ 9
 
 ANGITUR...................1
quae accidere possunt adversis angitur, quam eis quae provenerunt CD, 15/ 4
 
 ANGUIBUS..................1
Triptolemo, quod iubente Cerere anguibus portatus alitibus indigentibus terrisCD, 18/ 13
 
 ANGULARES.................1
Eliguntur in aedificio lapides angulares, non reprobatis ceteris, qui CD, 7/ 1
 
 ANGULARIS.................1
Recolatur tamen lapis ille angularis et duo parietes, unus CD, 18/ 28
 
 ANGULIS...................2
quae sunt in quattuor angulis terrae, Gog et Magog CD, 20/ 11
quae sunt in quattuor angulis terrae, easque subiecit esse CD, 20/ 11
 
 ANGUSTAQUE................1
de sua humana mutabili angustaque metiuntur; et fit illis CD, 12/ 18
 
 ANGUSTIAS.................9
futurorum; atque in has angustias coartat animum religiosum, ut CD, 5/ 9
homines acutissimi tantas patiuntur angustias, ut eorum quoque vanitatem CD, 7/ 18
contrahimus ad quasdam significationis angustias, ut solum Deum dicamus CD, 11/ 11
tanta quaestio in sermonis angustias coartanda, in eum qui CD, 13/ 24
tale bonum, ut nullas angustias faciat amatoribus suis, ideo CD, 15/ 4
cingetur, hoc est, in angustias tribulationis artabitur, urguebitur, concludeturCD, 20/ 11
in verbis Apostoli patiemur angustias, sive ubi dicit: Tu CD, 20/ 20
dicere, ut respondendi nobis angustias ingerant; quia si dixerimus CD, 21/ 6
solum in nullas coartamur angustias, verum etiam latitudinis nobis CD, 21/ 6
 
 ANGUSTIIS.................4
atque rationem quibusdam coartatur angustiis. Nec tantum hic curamus CD, 1/ 16
ille successus, hic in angustiis curarum suarum non est CD, 5/ 26
ingensque doctrina in his angustiis suffragatur? Naturales deos colere CD, 6/ 6
meum; quia et in angustiis pressurarum sermo Dei non CD, 17/ 4
 
 ANGUSTIOR.................1
quod eius dominatus fieret angustior, qui alterum occidit, si CD, 15/ 5
 
 ANGUSTIS..................2
pollicente? Quae gens non angustis Orientis finibus post Alexandri CD, 4/ 7
publicum aerarium privatis rebus angustis, ubi thesaurus communis est CD, 5/ 16
 
 ANGUSTO...................1
cruciatibus necaverunt. Inclusum quippe angusto ligno, ubi stare cogeretur CD, 1/ 15
 
 ANGUSTUM..................1
ad Hannibalem civitatibus in angustum fuerant coartati. Ita evacuata CD, 4/ 29
 
 ANHELANTEM................1
inquietum, perpetuis inimicitiarum contentionibus anhelantem, augentem sane his miseriisCD, 4/ 3
 
 ANHELATOS.................1
quos susurros paucissimorum auribus anhelatos et arcana velut religione CD, 2/ 6
 
 ANHELITUS.................1
in defuncto nullus inveniebatur anhelitus; hominum tamen voces, si CD, 14/ 24
 
 ANICULA...................1
fidenter arguere, quam quaelibet anicula christiana nec cunctatur esse CD, 10/ 11
 
 ANILES....................1
turbulentos et superstitiones paene aniles. Et formae enim nobis CD, 4/ 30
 
 ANIMA.....................180
deorum multitudinem amantibus, ut anima misera daemoniorum turbae prostituereturCD, 4/ 8
omnia, ut ex ipsius anima, qua vivificatur tota ista CD, 4/ 12
Deus enim verus non anima, sed animae quoque est CD, 4/ 31
hominem rationale animal ex anima et corpore, qui eum CD, 5/ 11
qui noxias opiniones, quibus anima humana magis magisque vanescat CD, 6/ 4
fine felicitas. Nam si anima in poenis vivit aeternis CD, 6/ 12
loquacius et elatius praedicares. Anima tua tamen tam docta CD, 7/ 5
nec qui est omnium anima, sed qui fecit omnem CD, 7/ 5
animam, quo solo illustrante anima fit beata, si eius CD, 7/ 5
tot ianuas nulla effugit anima, nisi quae audit Veritatem CD, 7/ 8
vel secundum ipsos, sed anima mundi ac partes eius CD, 7/ 9
deus, sed aut sola anima eius aut simul corpus CD, 7/ 9
occasiones multiplicandorum deorum immunda anima reperiret, et ab uno CD, 7/ 21
daemoniis invitatis amplius commaculatur anima, quae it et non CD, 7/ 22
evidentior sit in hominibus anima, quae utrum sit nulla CD, 7/ 23
Deo vero, quo solo anima se inhabitante fit felix CD, 7/ 27
decus humanum corpus aut anima colentis obtineat! quam ob CD, 7/ 27
colit, sive illa sit anima sive corpus sive anima CD, 7/ 27
anima sive corpus sive anima simul et corpus, bis CD, 7/ 27
et intellectualem, cuius generis anima humana est, participatione sui CD, 8/ 1
animalium, in quibus est anima rationalis, tripartita divisio est CD, 8/ 14
posse, ut inferius corpus anima melior inhabitet deteriorque superius CD, 8/ 15
Ex utraque naturadicit ex anima et corpore, ut pro CD, 8/ 26
et corpore, ut pro anima sit daemon, pro corpore CD, 8/ 26
veram beatitudinem possit humana anima pervenire." Proinde hic liber CD, 9/ 2
et de quo solo anima humana, id est rationalis CD, 9/ 2
audisset, respondit illum pro anima nequissimi nebulonis merito non CD, 9/ 4
se autem pro Aristippi anima timere debuisse. Hac illo CD, 9/ 4
id est animal, ex anima constet et corpore, quorum CD, 9/ 9
et corpore, quorum duorum anima est utique corpore melior CD, 9/ 9
et incommutabili tanto est anima hominis dissimilior, quanto rerum CD, 9/ 17
illi cohaerere, cuius unius anima intellectualis incorporeo, si dici CD, 10/ 3
toto corde, in tota anima et in tota virtute CD, 10/ 3
tuo et in tota anima tua et in tota CD, 10/ 3
vel tamquam instrumento utitur anima, cum eius bonus et CD, 10/ 6
sacrificium est: quanto magis anima ipsa cum se refert CD, 10/ 6
modicae fidei? Optime igitur anima humana adhuc terrenis desideriis CD, 10/ 14
vel naturam, quae cum anima hominis et suscipi sine CD, 10/ 24
caro principium est aut anima humana, sed Verbum per CD, 10/ 24
quicquam. Principium ergo suscepta anima et carne et animam CD, 10/ 24
dicitur: Desiderat et deficit anima mea in atria Domini CD, 10/ 25
Defecit in salutare tuum anima mea. Tamen cum de CD, 10/ 25
quibus non quidem in anima intellectuali, verum saltem in CD, 10/ 27
intellectuali, verum saltem in anima spiritali purgentur, inquirant, et CD, 10/ 27
es, promiserunt, quod in anima spiritali theurgica arte purgati CD, 10/ 27
theurgos, ut per eos anima spiritalis purgetur illorum, qui CD, 10/ 27
tribuitis animae intellectuali, quae anima utique humana est, ut CD, 10/ 29
si aliqua una intellectualis anima modo quodam ineffabili et CD, 10/ 29
corpus esse fugiendum, ut anima possit beata permanere cum CD, 10/ 29
fuit, praesertim cum de anima mundi huius visibilis et CD, 10/ 29
si, ut beata sit anima, corpus est omne fugiendum CD, 10/ 29
veritate ibi beata erit anima, quamdiucumque erit, ubi oportet CD, 10/ 30
sunt. Numquid ergo, si anima semper fuit, etiam miseria CD, 10/ 31
non sufficiebat quidquid de anima liberanda studiosissime didicerat sibiqueCD, 10/ 32
hoc sine illa nulla anima liberatur? Cum autem addit CD, 10/ 32
ista subsistere, maximeque in anima, quam si Deo coaeternam CD, 11/ 4
ut de cetero sit anima in aeternum beata, quo CD, 11/ 4
lucem sive fervorem aut anima sapientiam. Nihil enim horum CD, 11/ 10
lux sive fervor neque anima sapientia est. Hinc est CD, 11/ 10
tenebrescat sive frigescat et anima desipiat. Sed etsi sit CD, 11/ 10
hoc est quod habet. Anima quoque ipsa, etiamsi semper CD, 11/ 10
dixerim, quasi aer sit anima, quod putaverunt quidam qui CD, 11/ 10
potius evenisse, quia una anima sic peccaverat, ut tali CD, 11/ 23
veritate incommutabili, aliter in anima iusti. Sic deinde cetera CD, 11/ 29
numquam aeternitate confiditur, dum anima venturam miseriam aut imperitissimeCD, 12/ 14
latebit, beatius tempora transigit anima misera, quibus transactis ad CD, 12/ 21
futurum. Si enim liberatur anima non reditura ad miserias CD, 12/ 21
dicunt non fieri in anima beatitudinis novitatem, quoniam ad CD, 12/ 21
excluditur, sive data sit anima sive lapsa sit: possunt CD, 12/ 21
sint. Et si potuit anima per imprudentiam facere sibi CD, 12/ 21
easdem miserias necessario putabatur anima reditura: quid restat convenientiusCD, 12/ 21
novi te. Et quamvis anima sic vel sic affecta CD, 12/ 26
diligentius disserendum. Quamvis enim anima humana veraciter immortalis perhibeaturCD, 13/ 2
corporis, cum id deserit anima. Ergo utriusque rei, id CD, 13/ 2
hominis, mors est, cum anima Deo deserta deserit corpus CD, 13/ 2
non fiat, quam cum anima corpori sic fuerit copulata CD, 13/ 2
dicatur occidi, qua non anima deseritur, sed animatum sentiensque CD, 13/ 2
modo, cum vivat ex anima? Non enim aliter potest CD, 13/ 2
dicendum est, in quo anima non vivendi causa est CD, 13/ 2
sed dolendi? Vivit itaque anima ex Deo, cum vivit CD, 13/ 2
vivit autem corpus ex anima, cum anima vivit in CD, 13/ 2
corpus ex anima, cum anima vivit in corpore, seu CD, 13/ 2
vera mors, qua separantur anima et corpus, bonis sit CD, 13/ 3
separatio, ne Deo ab anima separato etiam ipsa separetur CD, 13/ 8
dicimus, profecto qui nondum anima caruit adhuc vivit. Idem CD, 13/ 9
in vita, quia inest anima corpori; nondum autem in CD, 13/ 9
nullus potest. Quamdiu quippe anima in corpore est, non CD, 13/ 9
definitur. Quamdiu quippe est anima in corpore, maxime si CD, 13/ 11
homo, qui constat ex anima et corpore, ac per CD, 13/ 11
dicendus est; cum vero anima abscesserit omnemque abstulerit corporis CD, 13/ 11
totius hominis mors, cum anima sine Deo et sine CD, 13/ 12
luit; secunda vero, ubi anima sine Deo cum corpore CD, 13/ 12
mortis partem priorem, ubi anima privatur Deo, nec tantum CD, 13/ 12
posteriorem, ubi corpus privatur anima, nec solam ipsam totam CD, 13/ 12
ipsam totam primam, ubi anima et a Deo et CD, 13/ 12
inoboedientiae suae. Iam quippe anima libertate in perversum propria CD, 13/ 13
intellegamus, quae fit cum anima deseritur sua vita, quod CD, 13/ 15
esset. Cum vero corpus anima ipsa deseruit aetate corruptum CD, 13/ 15
sua vita, id est anima. Unde constat inter Christianos CD, 13/ 15
eumdemque esse existiment animantem, anima scilicet, sicut asserunt, rationaliCD, 13/ 17
maximum beatissimum sempiternum, cuius anima et perfectam sapientiae felicitatemCD, 13/ 17
suae carnis leviora portat anima cum in sanitate robusta CD, 13/ 18
me ipsum turbata est anima mea; correctusque iam dicat CD, 13/ 21
corporis, quae illi fit anima discedente: propterea de morte CD, 13/ 23
appellatus Adam, quando illi anima flatu Dei creata est CD, 13/ 23
est corpus solum vel anima sola, sed qui et CD, 13/ 24
sola, sed qui et anima constat et corpore. Hoc CD, 13/ 24
sed pars melior hominis anima est; nec totus homo CD, 13/ 24
in poenis, cum de anima sola possit hoc dici CD, 13/ 24
pulvere, cui data est anima, ut fieret corpus animale CD, 13/ 24
Dei. Cum enim vivat anima, inquiunt, proprio suae vitae CD, 13/ 24
ut adderet viventem, cum anima nisi vivat esse non CD, 13/ 24
insinuaret hominem etiam rationali anima accepta, quam non sicut CD, 13/ 24
corpore animali, quod fit anima in eo vivente, sicut CD, 13/ 24
omnino non poterit, sicut anima creata est immortalis, quae CD, 13/ 24
3 "Peccati causam ex anima, non ex carne prodisse CD, 14/ 3
quorumcumque vitiorum, eo quod anima carne affecta sic vivit CD, 14/ 3
corruptibilis animam peccatricem, sed anima peccatrix fecit esse corruptibilemCD, 14/ 3
parte totum. Et ab anima namque et a carne CD, 14/ 4
totum hominem, qui ex anima constat et carne (unde CD, 14/ 5
ex carne tantum afficitur anima, ut cupiat, metuat, laetetur CD, 14/ 5
cum Christo, et: Concupivit anima mea desiderare iudicia tua CD, 14/ 7
si accommodatius dicitur: Desideravit anima mea concupiscere iudicia tua CD, 14/ 7
propinquante passione tristis fuerit anima eius: non falso utique CD, 14/ 9
per se ipsam sine anima vel dolet vel concupiscit CD, 14/ 15
qui et ipse in anima est, non in carne CD, 14/ 15
dictum: Multiplicabis me in anima mea in virtute, ut CD, 14/ 21
quam praesentia sua implet anima eiusque maxime dominatur, cum CD, 14/ 21
sui octava die, interibit anima illa de genere eius CD, 16/ 26
non fuerit circumcisus, perit anima eius, quia testamentum Dei CD, 16/ 27
sui octava die, interibit anima illa de genere eius CD, 16/ 27
non fuerit regeneratus, interibit anima illa de genere eius CD, 16/ 27
terrae, id est, cum anima nostra isto terreno clauditur CD, 17/ 4
oculi eius et defluat anima eius; et omnis qui CD, 17/ 5
meo et quae in anima mea, faciat; et aedificabo CD, 17/ 5
oculi eius et defluat anima eius. Ecce dies, qui CD, 17/ 5
oculi eius et defluit anima eius tabe maeroris. Proprie CD, 17/ 5
meo et quae in anima mea faciat; et aedificabo CD, 17/ 5
meo et quae in anima mea faciat: non arbitremur CD, 17/ 5
suam, ut non derelicta anima sua in inferno, sed CD, 17/ 18
tradita est ad mortem anima eius, et inter iniquos CD, 18/ 29
eo cum turbata fuerit anima mea, in ira misericordiae CD, 18/ 32
non dubitat, sed utrum anima sola sit homo, ut CD, 19/ 3
accommodatus); an vero nec anima sola nec solum corpus CD, 19/ 3
sit pars una sive anima sive corpus, ille autem CD, 19/ 3
secundum suam voluntatem et anima eorum et corpore malignus CD, 19/ 4
iustus ordo naturae, ut anima subdatur Deo et animae CD, 19/ 4
per hoc Deo et anima et caro), nonne demonstrat CD, 19/ 4
requiescere? Tanto minus quippe anima subditur Deo, quanto minus CD, 19/ 4
hoc est, in ipsa anima mortuos, audire seu videre CD, 19/ 8
ideo molesta est: verumtamen anima corpori suo pacata est CD, 19/ 12
quam inter se habent anima et corpus, id est CD, 19/ 14
pacem, qua sibi conciliantur anima et corpus. Sed quia CD, 19/ 14
Sed quia homini rationalis anima inest, totum hoc, quod CD, 19/ 14
Hecate: Quoniam quidem immortalis anima post corpus ut incedit CD, 19/ 23
pietate praestantissimi est illa anima; hanc colunt aliena a CD, 19/ 23
tormentis semper oppositum est; anima autem piorum caelesti sedi CD, 19/ 23
sedi insidet. Illa vero anima aliis animabus fataliter dedit CD, 19/ 23
Quocirca ut vita carnis anima est, ita beata vita CD, 19/ 26
secunda dicitur, quia nec anima ibi vivere dicenda est CD, 19/ 28
per incorruptionem, quemadmodum est anima nostra regenerata per fidem CD, 20/ 5
sepeliant; ut scilicet in anima mortui in corpore mortuos CD, 20/ 6
impietate et iniquitate in anima mortuos: Venit, inquit, hora CD, 20/ 6
Puto enim quod in anima, non in corpore casus CD, 20/ 10
venerit ad seducendos in anima mortuos adversarius eius Antichristus CD, 20/ 19
electus meus, assumpsit eum anima mea. Dedi Spiritum meum CD, 20/ 30
est, quoniam sic est anima connexa huic corpori, ut CD, 21/ 3
Tunc autem tali corpori anima et eo connectetur modo CD, 21/ 3
erit, quando nec vivere anima poterit Deum non habendo CD, 21/ 3
ut quod non vult anima de suo corpore patiatur CD, 21/ 3
corpora viventia, cum ab anima sit corpori sensus et CD, 21/ 3
dolor corpori nisi ab anima esse non possit. Dolet CD, 21/ 3
non possit. Dolet itaque anima cum corpore in eo CD, 21/ 3
dolet nec animatum sine anima dolet. Si ergo a CD, 21/ 3
in dolorem. Quapropter si anima, quae vel sola vel CD, 21/ 3
quod ardet, absumi et anima indicat non omne, quod CD, 21/ 4
velut ipse ignis latens anima sit invisibilis visibilis corporis CD, 21/ 4
inquiunt, ut beata sit anima, corpus esse omne fugiendum CD, 22/ 26
diximus futurum corpus, si anima beata non erit, nisi CD, 22/ 26
idem corpus et eadem anima, quae fuerint coniuncta in CD, 22/ 28