ANIMABUS..................3
corde, et invenietis requiem animabus vestris. 17 "An, si CD, 4/ 16
Iacob cum septuaginta quinque animabus Aegyptum narretur ingressus, cum CD, 16/ 40
Illa vero anima aliis animabus fataliter dedit, quibus fata CD, 19/ 23
 
 ANIMADVERSA...............1
duo sunt principia deorum animadversa de caelo et terra CD, 7/ 28
 
 ANIMADVERSUM..............1
vi timoris expalluit. Id animadversum est ab eis, qui CD, 9/ 4
 
 ANIMADVERTENDUM...........1
dissipatum. Verum sic quoque animadvertendum est nulla in se CD, 16/ 27
 
 ANIMADVERTENTES...........3
rationem increduli et non animadvertentes ad cultum religionemque divinam CD, 8/ 24
rationem increduli et non animadvertentes ad cultum religionemque divinam CD, 8/ 24
rationem, incredulos et non animadvertentes ad cultum religionemque divinamCD, 8/ 26
 
 ANIMADVERTENTIUM..........1
error et incredulitas non animadvertentium ad cultum religionemque divinam CD, 8/ 24
 
 ANIMADVERTERE.............1
voluerunt, immo tripertitam esse animadvertere potuerunt (neque enim ipsi CD, 11/ 25
 
 ANIMADVERTISSE............2
hi soli ei videantur animadvertisse quid esset Deus, qui CD, 4/ 31
Quapropter cum solos dicit animadvertisse quid esset Deus, qui CD, 4/ 31
 
 ANIMADVERTISSENT..........1
finxisse, quae cum oculis animadvertissent hi, qui adissent doctrinae CD, 7/ 5
 
 ANIMADVERTIT..............1
ad proximum suum; et animadvertit Dominus et audivit; et CD, 18/ 35
 
 ANIMAE....................181
Dei est, superbae quoque animae spiritus inflatus affectat amatque CD, 1/ Pr
libro, ubi de immortalitate animae disputavit, se praecipitem dedisse CD, 1/ 22
ea mente, qua immortalitatem animae vidit, nequaquam faciendum, quin CD, 1/ 22
multa sentiunt, et de animae immortalitate et quod Deus CD, 1/ 36
nostra, peccator in desideriis animae suae et qui iniqua CD, 3/ 14
ista moles, vitae atque animae cunctorum viventium pro cuiusque CD, 4/ 12
verus non anima, sed animae quoque est effector et CD, 4/ 31
animam, non potius et animae Creatorem. Dicit etiam antiquos CD, 4/ 31
inventus facile fortasse de animae mutabilitate commoneretur, ut naturam CD, 4/ 31
creator et factor omnis animae atque omnis corporis, cuius CD, 5/ 11
salutem concordiae; qui et animae irrationali dedit memoriam sensum CD, 5/ 11
iste autem, quamvis piae animae solacia talia non requirant CD, 5/ 25
moritur mors. Sed quod animae natura, per id quod CD, 6/ 12
plurimum tribuit, usque ad animae rationalis naturam se extendere CD, 7/ 5
existimantur, sive cum vis animae, quam putant per cuncta CD, 7/ 13
necessariorum sacrorum sola libidine animae prostitutae multiplicaretur invitatio daemoniorumCD, 7/ 22
esse veros existimatis. Partem animae mundi, quae mare permeat CD, 7/ 22
mundi aut duae partes animae mundi? Quis vestrum ita CD, 7/ 22
cum adorant? Sed pars animae mundi, inquiunt, quae per CD, 7/ 23
libro tres esse affirmat animae gradus in omni universaque CD, 7/ 23
suo vivunt: secundum gradum animae, in quo sensus est CD, 7/ 23
tactum: tertium gradum esse animae summum, quod vocatur animus CD, 7/ 23
carere mortales. Hanc partem animae mundi dicit Deum, in CD, 7/ 23
Deum, id est omnis animae corporisque Creatorem, colere se CD, 7/ 27
Deum verum, id est animae corporisque factorem, sed creaturam CD, 7/ 27
qui fecit mundum, omnis animae et omnis corporis conditori CD, 7/ 29
isti vero supra omnem animae naturam confitentur Deum, qui CD, 8/ 1
si ipsa essent, tamen animae rationali ea, quae infra CD, 8/ 5
mens hominis et rationalis animae natura est, quae utique CD, 8/ 5
eos movit tanta mutabilitas animae, quam Dei naturae tribuere CD, 8/ 5
Sed dicunt: corpore mutatur animae natura, nam per se CD, 8/ 5
etiam subiciantur propter rationalis animae, quae in nobis est CD, 8/ 15
cum omni corpori praeferatur animae qualiscumque natura, et ideo CD, 8/ 16
laudantem morte multarent, digna animae illius daemones dona rependerent CD, 8/ 19
apparuit, quantam virtutem habeat, animae hominum nesciunt immunditia elationisCD, 9/ 20
ventris mei pro peccato animae meae? Si annuntiatum est CD, 10/ 5
Propterea scriptum est: Miserere animae tuae placens Deo. Corpus CD, 10/ 6
Porphyrius quamdam quasi purgationem animae per theurgian, cunctanter tamenCD, 10/ 9
dicit esse mundandae parti animae, non quidem intellectuali, qua CD, 10/ 9
theurgicis teletis fatetur intellectuali animae nihil purgationis accedere, quodCD, 10/ 9
vel ipsae invideant purgationi animae, vel artibus serviant invidorum CD, 10/ 9
in Chaldaea bonus, purgandae animae magno in molimine frustratos CD, 10/ 9
tenerique potuerunt, ne praestarent animae purgationem, et ita terreri CD, 10/ 10
utique valeret beneficus purgator animae quam malevolus impeditor. Aut CD, 10/ 10
ipsos deos, quos invocabat animae purgatores, prius ab illa CD, 10/ 10
O theurgia praeclara, o animae praedicanda purgatio, ubi plus CD, 10/ 10
et quaedam mira facientibus animae sint passiones an aliqui CD, 10/ 11
non daemoni vel alicui animae defuncti, sed ipsi soli CD, 10/ 11
beneficiis cuiquam nisi vero animae Creatori et Domino subderetur CD, 10/ 14
in quibus Platonici purgationem animae esse profitentur." Dicit etiam CD, 10/ 23
tribus principalibus substantiis disputat, animae naturam etiam iste velletCD, 10/ 23
medium. Postponit quippe Plotinus animae naturam paterno intellectui; iste CD, 10/ 23
invidus alligavit, ne praestarent animae purgationem, nec a bono CD, 10/ 26
spiritalem, id est nostrae animae partem mente inferiorem, quam CD, 10/ 27
Vos certe tantum tribuitis animae intellectuali, quae anima utique CD, 10/ 29
suscepta est? Corpus vero animae cohaerere, ut homo totus CD, 10/ 29
posui, quos De regressu animae scripsit, tam crebro praecipere CD, 10/ 29
prorsus et immortalia nihiloque animae contemplationem, qua in Deo CD, 10/ 29
temporis. Inventa est enim animae beatitudo, quae cum initium CD, 10/ 31
32 "De universali via animae liberandae, quam Porphyrius male CD, 10/ 32
quae universalem continet viam animae liberandae, quoniam nulla nisi CD, 10/ 32
iuxta finem De regressu animae libro nondum receptum in CD, 10/ 32
quod universalem contineat viam animae liberandae, vel a philosophia CD, 10/ 32
quae universalem contineat viam animae liberandae: satis, quantum arbitror CD, 10/ 32
alia via est universalis animae liberandae, nisi qua universae CD, 10/ 32
liberandae, nisi qua universae animae liberantur ac per hoc CD, 10/ 32
hanc universalem viam liberandae animae contineri; et utique se CD, 10/ 32
Quam vult ergo intellegi animae liberandae universalem viam nondum CD, 10/ 32
ista universali via liberandae animae genus humanum relinquere potuisse CD, 10/ 32
humanis, quando ista liberandae animae universalis via, quae non CD, 10/ 32
non esse ipsam liberandae animae universalem putabat, non intellegens CD, 10/ 32
pertinere. Haec est igitur animae liberandae universalis via, id CD, 10/ 32
quo esset ista liberandae animae universalis via, hoc est CD, 10/ 32
Haec est igitur universalis animae liberandae via, quam sancti CD, 10/ 32
autem Porphyrius universalem viam animae liberandae nondum in suam CD, 10/ 32
infinita cum beatitudine alternasse animae miseriam putant, sed nunc CD, 11/ 4
mundum ideo factum, ut animae pro meritis peccatorum suorum CD, 11/ 23
contigit potius tanta unius animae progressione peccantis, ut sola CD, 11/ 23
pulchrorum suaviumque corporum, sed animae perversae amantis corporeas voluptatesCD, 12/ 8
est laudis humanae, sed animae perverse amantis laudari ab CD, 12/ 8
ipsius etiam potestatis, sed animae perverse amantis potestatem suam CD, 12/ 8
nulla liberationis et beatitudinis animae servatur aeternitas, continuo subiciensCD, 12/ 15
homines fierent, quorum essent animae ab ista semper mortalitate CD, 12/ 21
24 "De natura humanae animae creatae ad imaginem Dei CD, 12/ 24
quaelibet etiam desideria motusve animae matris valeant aliquid liniamentorumCD, 12/ 26
Unde quoniam Porphyrius propter animae purgationem dicit corpus omne CD, 12/ 27
neque ita luunt poenas animae, cum ad istam vitam CD, 12/ 27
De ea morte quae animae semper utcumque victurae accidere CD, 13/ 2
aliquatenus vivit. Mors igitur animae fit, cum eam deserit CD, 13/ 2
disserendum est, recte mors animae dicitur, quia non vivit CD, 13/ 2
est; quam possunt eis animae etiam mortuae, hoc est CD, 13/ 2
naturarum, sive Dei et animae sive animae et corporis CD, 13/ 2
Dei et animae sive animae et corporis. De prima CD, 13/ 2
est ad hoc relinqui animae experimentum separationis a corpore CD, 13/ 4
De generali mortis, quo animae et corporis societas separatur CD, 13/ 6
mortem, id est separationem animae a corpore, cum eam CD, 13/ 6
qui ex ipso inerat animae carnisque complexu. Quam totam CD, 13/ 6
unus ictus corporis vel animae raptus intercipit nec eam CD, 13/ 6
finiatur, accedat. Suscipitur enim animae a corpore separatio, ne CD, 13/ 8
In requie sunt enim animae piorum a corpore separatae CD, 13/ 8
Sed id tempus, quo animae a corpore separatae aut CD, 13/ 9
post eam vita praesens animae bona seu mala est CD, 13/ 9
quae non fit separatione animae et corporis, sed in CD, 13/ 11
nec oboedientiam custodirent, utrum animae an corporis an totius CD, 13/ 12
constat ex duabus, una animae, altera corporis; ut sit CD, 13/ 12
Deo, et primam fuisse animae mortem a Deo recessisse CD, 13/ 15
inoboediens motus in carne animae inoboedientis exortus est, propter CD, 13/ 15
16 "De philosophis qui animae separationem a corpore non CD, 13/ 16
videntur irridere, quod dicimus animae a corpore separationem inter CD, 13/ 16
demonstrarem non corpus esse animae, sed corruptibile corpus onerosum CD, 13/ 16
atque consilio. Si ergo animae poena est in qualicumque CD, 13/ 16
ut et beatitudinem quaeramus animae et eam semper esse CD, 13/ 16
sumpta reddantur atque ut animae in corporibus constitutae nec CD, 13/ 17
magnis disputationum viribus asserentes animae, ut beata esse possit CD, 13/ 17
posse terrena, in quibus animae nulla ab eis morte CD, 13/ 17
corporeis elementis? Nam si animae, ut beata sit, corpus CD, 13/ 17
nota est, qua fit animae a corpore separatio, qua CD, 13/ 19
enim iustorum ac piorum animae defunctorum quod in requie CD, 13/ 19
peccatum." Proinde nunc sanctorum animae defunctorum ideo non habent CD, 13/ 20
dicuntur corpora, nec tamen animae sunt, sed corpora: ita CD, 13/ 23
istam manifestam, qua fit animae a corpore separatio, intellegamus CD, 13/ 23
ubi es? mortem significaverit animae, quae facta est illo CD, 13/ 23
Spiritus Dei, sine quo animae rationales mortuae deputandae sunt CD, 13/ 24
animam, non adderetviventem, nisi animae vitam significaret, quae illi CD, 13/ 24
Verumtamen qui omnia mala animae ex corpore putant accidisse CD, 14/ 3
scriptum est: Septuaginta quinque animae descenderunt cum Iacob in CD, 14/ 4
unde et nomine solius animae et nomine solius carnis CD, 14/ 5
velut summum bonum laudat animae naturam et tamquam malum CD, 14/ 5
porro, qui dicuntur carnis, animae sunt in carne et CD, 14/ 15
sicut disseruimus, aut aliquid animae, quod carnis afficit passio CD, 14/ 15
tantum modo offensio est animae ex carne et quaedam CD, 14/ 15
initio vel mundi vel animae vel ipsius generis humani CD, 15/ 1
Deum, cum sit conditor animae; sed ita hoc de CD, 17/ 5
termino in ipso. Sic animae cum carne aderunt, quas CD, 18/ 23
bonis constare dicit, et animae scilicet et corporis. Ac CD, 19/ 3
artem vivendi, quae in animae bonis est excellentissimum bonum CD, 19/ 3
anima subdatur Deo et animae caro, ac per hoc CD, 19/ 4
concipit; et tanto minus animae subditur caro, quanto magis CD, 19/ 4
hac coniunctione corporis atque animae vivere velit vehementer atque CD, 19/ 4
quosdam etiam philosophos propter animae immortalitatem vel secundum etiam CD, 19/ 11
ordinata temperatura partium, pax animae irrationalis ordinata requies appetitionumCD, 19/ 13
ordinata requies appetitionum, pax animae rationalis ordinata cognitionis actionisqueCD, 19/ 13
consensio, pax corporis et animae ordinata vita et salus CD, 19/ 13
pax corporis prodesset paci animae. Si enim desit pax CD, 19/ 14
corporis, impeditur etiam irrationalis animae pax, quia requiem appetitionumCD, 19/ 14
fugiunt dolorem, et pacem animae, cum propter explendas indigentias CD, 19/ 14
cum bestiis, subdit paci animae rationalis, ut mente aliquid CD, 19/ 14
consensio, quam pacem rationalis animae dixeramus. Ad hoc enim CD, 19/ 14
pacem vel corporis vel animae vel simul corporis et CD, 19/ 14
vel simul corporis et animae refert ad illam pacem CD, 19/ 14
est. Habent enim et animae mortem suam in impietate CD, 20/ 6
iudicium datum est. Et animae occisorum propter testimonium Iesu CD, 20/ 7
sunt vos iudicatis?. Et animae, inquit, occisorum propter testimonium CD, 20/ 9
cum Iesu mille annis; animae scilicet martyrum nondum sibi CD, 20/ 9
redditis. Neque enim piorum animae mortuorum separantur ab Ecclesia CD, 20/ 9
nondum, iam tamen eorum animae regnant cum illo, dum CD, 20/ 9
resurrectio, cadunt autem et animae; profecto et animas resurgere CD, 20/ 10
modo aversandum. Sed certe animae victrices gloriosissimorum martyrum omnibusCD, 20/ 13
illis annis atque dimidio animae occisorum pro eius martyrio CD, 20/ 13
magis ad animam pertinet. Animae est enim dolere, non CD, 21/ 3
corporibus moribundisque membris esse animae et metuere et cupere CD, 21/ 3
si corpora faciunt, ut animae doleant, cur eis dolorem CD, 21/ 3
tamen erant sine corporibus animae. Sic ergo incorporalis et CD, 21/ 10
corporibus moribundisque membris, quod animae Hinc metuunt cupiuntque, dolentCD, 21/ 13
ipsum; itemque audiat: Miserere animae tuae placens Deo. Hanc CD, 21/ 27
Deo placeat, non faciens animae suae quomodo dignas pro CD, 21/ 27
vanae sunt. Si enim animae tantummodo essemus, id est CD, 22/ 4
In Domino quippe laudantur animae eorum. Credamus ergo eis CD, 22/ 10
ut super omnia sit animae natura. Nam et Aristoteles CD, 22/ 11
animas deorsum, aliquando et animae levare sursum terrena corpora CD, 22/ 11
resurrectionis illudant ac sic animae humanae aut alternantes, sicut CD, 22/ 12
et erunt aliquae humanae animae sine corporibus in aeternum CD, 22/ 13
gestarunt; aut si omnes animae humanae recipient resurgentia sua CD, 22/ 13
pariat Creatoris. Ipse itaque animae humanae mentem dedit, ubi CD, 22/ 24
modificata, ut ad ministerium animae rationalis se indicet factum CD, 22/ 24
nonne satis ostendit, quali animae ut serviret tale sit CD, 22/ 24
ergo, ut beatae sint animae, corpus est omne fugiendum CD, 22/ 26
consequens, ut et redirent animae ad corpora et talia CD, 22/ 27
secundum Platonem etiam sanctae animae ad humana corpora redibunt CD, 22/ 27
mala mundi huius sanctae animae non redibunt. Dicat itaque CD, 22/ 27
eadem corpora quae gesserunt animae redierint, numquam ea sunt CD, 22/ 28