ANIMAEQUE.................2
Plato dicit et corporis animaeque colligatione mortales, et tamen CD, 13/ 16
5 "Quod de corporis animaeque natura tolerabilior quidem Platonicorum CD, 14/ 5
 
 ANIMAL....................17
est, ut sit unum animal constans ex animo et CD, 4/ 12
qui fecit hominem rationale animal ex anima et corpore CD, 5/ 11
Apuleius cum ceteris terrestre animal hominem dicit, qui tamen CD, 8/ 15
quo divino dono homo animal dictum est rationale. Minus CD, 8/ 24
enim animans, id est animal, ex anima constet et CD, 9/ 9
ut, quia pecus est animal irrationale atque mortale, Angelus CD, 9/ 13
mortalitatem, rationem cum Angelis, animal rationale mortale. Ita ergo CD, 9/ 13
sapiatis. Platone quippe auctore animal esse dicitis mundum et CD, 10/ 29
esse dicitis mundum et animal beatissimum, quod vultis esse CD, 10/ 29
ut sit iste mundus animal maximum beatissimum sempiternum, cuius CD, 13/ 17
subdita et innoxia versabantur, animal scilicet lubricum et tortuosis CD, 14/ 11
nascitur homo, id est animal rationale mortale, quamlibet nostris CD, 16/ 8
amicus, ut esse se animal et in hac coniunctione CD, 19/ 4
libero arbitrio, terrenum quidem animal, sed caelo dignum, si CD, 22/ 1
Deo, qui fecit hoc animal, non poterit terrenum corpus CD, 22/ 4
de elemento tertio terrenum animal carpit hanc vitam? Quare CD, 22/ 11
in homine, quod est animal rationale et ex hoc CD, 22/ 24
 
 ANIMALE...................27
scriptum est: Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale, sed CD, 13/ 20
tenebatur, non spiritale, sed animale fuisse non dubium est CD, 13/ 23
hoc quod nunc est animale discernere: Seminatur, inquit, in CD, 13/ 23
in virtute; seminatur corpus animale, surget corpus spiritale. Deinde CD, 13/ 23
Si est, inquit, corpus animale, est et spiritale. Et CD, 13/ 23
Et ut quid esset animale corpus ostenderet: Sic, inquit CD, 13/ 23
ostendere quid sit corpus animale, quamvis Scriptura non dixerit CD, 13/ 23
Apostolus intellegi corpus hominis animale. Spiritale autem quemadmodum intellegendumCD, 13/ 23
spiritale est, sed quod animale, postea spiritale. Ubi multo CD, 13/ 23
multo apertius declaravit se animale corpus insinuasse in eo CD, 13/ 23
vivificantem. Prius est enim animale corpus, quale habuit primus CD, 13/ 23
in nobis, quod est animale nascendo, spiritale factum fuerit CD, 13/ 23
et peccati merito in animale mutatum. Ut enim hoc CD, 13/ 23
ait: Si est corpus animale, est et spiritale; sicut CD, 13/ 23
beatissimus Paulus ad corpus animale monstrandum hoc testimonium legis CD, 13/ 23
est, pulverem de terra animale corpus factum esse docet CD, 13/ 24
anima, ut fieret corpus animale, id est homo in CD, 13/ 24
ab spiritali corpore corpus animale discernens, id est ab CD, 13/ 24
sumus, ait: Seminatur corpus animale, surget corpus spiritale; si CD, 13/ 24
spiritale; si est corpus animale, est et spiritale; sic CD, 13/ 24
spiritale est, sed quod animale, postea spiritale. Primus homo CD, 13/ 24
locuti sumus. Corpus igitur animale, in quo primum hominem CD, 13/ 24
spiritale est, sed quod animale, postea spiritale: unde unusquisque CD, 15/ 1
spiritale est; sed quod animale, postea spiritale; quoniam sicut CD, 18/ 11
certeque vitalis, nec corpus animale, quod dum corrumpitur, aggravat CD, 19/ 17
scriptum est: Seminatur corpus animale, resurget corpus spiritale. Quae CD, 22/ 21
alimoniis indigebit! Non enim animale, sed spiritale erit, habens CD, 22/ 24
 
 ANIMALES..................2
ipsos quippe dixit superius animales, quos postea carnales, ita CD, 14/ 4
homines estis? Quod dicebat: Animales estis, et: Carnales estis CD, 14/ 4
 
 ANIMALI...................9
universo mundo, tamquam uno animali maximo, quo cuncta cetera CD, 13/ 16
intellegendum sit de corpore animali et de corpore spiritali CD, 13/ 23
quam in corpore licet animali, donec spiritale oboedientiae merito CD, 13/ 23
liberavit. In corpore ergo animali primum hominem factum sic CD, 13/ 23
est homo in corpore animali; sed: Factus est homo CD, 13/ 23
quia, sicut nemo corpore animali nisi in Adam moritur CD, 13/ 23
factum, ut in corpore animali, quod fit anima in CD, 13/ 24
istos affectus in corpore animali ante peccatum, quales in CD, 14/ 10
peccatum, licet in corpore animali esset, utique non fuit CD, 14/ 12
 
 ANIMALIA..................61
sociale Latium commoveret, cuncta animalia humanis usibus subdita, canes CD, 3/ 23
istos quam sua illi animalia pateremur. 24 "De discordia CD, 3/ 23
asserunt." Si autem sola animalia rationalia, sicut sunt homines CD, 4/ 13
id est mamma, aleret animalia. In his, ut advertimus CD, 7/ 11
est ut mammis alantur animalia, duorum deorum potestate curari CD, 7/ 11
ait daemones esse genere animalia, animo passiva, mente rationalia CD, 8/ 16
etiam cum diis habere. Animalia quippe esse dicit et CD, 8/ 16
quod daemones genere sunt animalia, non solum eis cum CD, 8/ 16
Proinde quod genere sunt animalia, non est magnum, quia CD, 8/ 16
divino aeria digna sunt animalia, ad hoc rationalia ut CD, 8/ 16
dii non perturbantur, quod animalia sunt beata, non misera CD, 8/ 17
pecora non perturbantur, quod animalia sunt, quae nec beata CD, 8/ 17
homines ideo perturbentur, quod animalia sunt non beata, sed CD, 8/ 17
ab Aegyptiis haec sancta animalia nuncupari colique per singulas CD, 8/ 26
mentes, quibus rationalia sunt animalia, velut procellosum salum dixit CD, 9/ 3
ait daemones esse genere animalia, animo passiva, mente rationalia CD, 9/ 8
deos et homines genere animalia, mente rationalia, animo passiva CD, 9/ 12
Habetis, inquit, interim bina animalia: deos ab hominibus plurimum CD, 9/ 12
ita daemones, cum sint animalia rationalia, nec beatos esse CD, 9/ 13
habere nobiscum quod genere animalia, quod mente rationalia, quod CD, 9/ 13
omnibus, quod genere sunt animalia et mente rationalia. Nam CD, 9/ 13
loqueretur: Habetis, inquit, bina animalia, et non solent isti CD, 9/ 13
putatis, peritia haec esse animalia beatissima perhibetis et cum CD, 10/ 29
corporis languoresque sanati, fera animalia terrarum et aquarum volatilia CD, 10/ 32
non sentientibus, sicut arboribus animalia; et in his, quae CD, 11/ 16
quanta gratulatione susciperent. Quid? animalia omnia etiam irrationalia, quibusCD, 11/ 27
utilitatem suam, sicut illa animalia, quorum abundantia Aegyptiorum superbiaCD, 12/ 4
qui eis displicet, nonnulla animalia per convenientiam salubriter vivere CD, 12/ 4
permissu sive iussu eius animalia facta esse cuncta mortalia CD, 12/ 25
quo cuncta cetera continerentur animalia, instanter affirmat. Sed haec CD, 13/ 16
sunt, ut caelestia fierent animalia: nonne immortalitas, quam talibus CD, 13/ 17
angeli faciant et quaelibet animalia terrestria rapiant unde libet CD, 13/ 18
dii minores, quibus inter animalia terrestria cetera etiam hominem CD, 13/ 18
nondum spiritalia, sed adhuc animalia corpora terrena gestantes. Quae CD, 13/ 20
aliis quae sumebant, ne animalia corpora molestiae aliquid esuriendo CD, 13/ 20
viventem, nondum spiritum vivificantem, animalia dicuntur corpora, nec tamenCD, 13/ 23
terra animam viventem, quando animalia terrestria cuncta creata sunt CD, 13/ 24
suo more dixisse, cum animalia, id est animata corpora CD, 13/ 24
eo vivente, sicut illa animalia viveret, de quibus dixit CD, 13/ 24
hominibus, masculo et femina, animalia etiam terrestria cetera subdita CD, 14/ 11
quidem et ille vidit animalia, quibus nomina imposuit, et CD, 14/ 17
et munda septena intromitti animalia quid cogebat, cum aequalis CD, 15/ 27
quae illic habere poterant animalia, quae non nisi carne CD, 15/ 27
Novimus enim quam multa animalia, quibus caro cibus est CD, 15/ 27
transire non possent, multa animalia terra produxit. 8 "An CD, 16/ 7
illa includuntur, ut rationalia animalia sint atque mortalia, ab CD, 16/ 8
plebs etiam regnatura (quae animalia propterea trima dicuntur, quia CD, 16/ 24
alterius: facilius sibi muta animalia, etiam diversi generis, quam CD, 19/ 7
de cadavere maioris animantis animalia minuta nascantur, eadem lege CD, 19/ 12
Quibus si respondebimus esse animalia profecto corruptibilia, quia mortaliaCD, 21/ 2
infidelitate contendent, quia haec animalia nec semper vivunt et CD, 21/ 2
diversitate diversis, non ut animalia cibis, sed ut spiritus CD, 21/ 6
proponimus aliarum, quae nec animalia sunt rationalia nec ulla CD, 21/ 7
satis superius disputavi, posse animalia etiam in ignibus vivere CD, 21/ 9
eorum iunctura inspirentur et animalia fiant, quae constent spiritu CD, 21/ 10
corporibus adhaerent spiritus et animalia fiunt, omnino mirus est CD, 21/ 10
in caelo habitantes terrena animalia nesciremus nobisque futurum esse CD, 22/ 4
summo caelo habitare valeant. Animalia quoque ipsa terrena, quae CD, 22/ 11
pisces, quae sunt aquarum animalia, ita sub terra vivere CD, 22/ 11
factum? Non enim ut animalia rationis expertia prona esse CD, 22/ 24
acrimonia cernendi eadem quoque animalia nihil aliud possunt videre CD, 22/ 29