ANIMAMQUE.................1
omnino de nihilo est, animamque de nihilo factam dedit CD, 14/ 11
 
 ANIMANDIS.................1
diceretur, ut terrenis corporibus animandis quodam vinculo mirabili necteremurCD, 22/ 4
 
 ANIMANS...................1
est corpus? Cum enim animans, id est animal, ex CD, 9/ 9
 
 ANIMANTE..................4
calcet, et in omni animante occidendo pars Dei trucidetur CD, 4/ 12
est? De ipso rationali animante, id est homine, quid CD, 4/ 13
deterius, quod est in animante melius, id est animum CD, 9/ 9
melius, quod est in animante deterius, id est corpus CD, 9/ 9
 
 ANIMANTEM.................2
praeferendum, eumdemque esse existiment animantem, anima scilicet, sicut asseruntCD, 13/ 17
modis copulans et connectens animantem facit. Quod opus eius CD, 22/ 24
 
 ANIMANTES.................1
a pluribus. Nam cum animantes alias solitarias et quodammodo CD, 12/ 22
 
 ANIMANTIA.................5
his qui sola rationalia animantia partes esse unius Dei CD, 4/ 13
post nos; ita quaeque animantia vel arbusta. Monstra quoque CD, 12/ 14
attollat excellentius supra cetera animantia vis humana, quanto magis CD, 13/ 3
Quapropter si irrationalia essemus animantia, nihil appeteremus praeter ordinatamCD, 19/ 14
corporis amare se ostendunt animantia, cum fugiunt dolorem, et CD, 19/ 14
 
 ANIMANTIBUS...............10
est, nec de irrationalibus animantibus, volatilibus, natatilibus, ambulatilibus, reptilibusCD, 1/ 20
terrenis omnibus corporibus sive animantibus secundum diversitates temporalium momentorumCD, 5/ 7
ducere non morentur; cur animantibus suos antistites oportere abstinere CD, 10/ 11
herbis et lapidibus et animantibus et sonis certis quibusdam CD, 10/ 11
mirabilis mortalibus praeter homini animantibus nulla est, licet eorum CD, 11/ 27
ideo Creator quibus voluit animantibus donare non potuit? Sic CD, 14/ 24
futurae cladis effatur, non animantibus rationis expertibus, tamquam et CD, 15/ 25
naturas omnibus terrenis potentiores animantibus condidit, universa mirabilia mirabiliCD, 21/ 6
ex hoc cunctis terrenis animantibus excellentius atque praestantius, sed CD, 22/ 24
capiendis occidendis domandis irrationabilibus animantibus quae et quanta reppereritCD, 22/ 24
 
 ANIMANTIS.................7
ut volunt, velut unius animantis haec tota vita est CD, 4/ 11
nec exigui et contemptibilis animantis viscera nec avis pinnulam CD, 5/ 11
ut in corpore maioris animantis tamquam medium membrum aeterna CD, 13/ 17
separatio, qua certe corpus animantis, quod evidenter vivebat, evidenter CD, 13/ 19
corpus terreni atque mortalis animantis (veluti cum dicit: Non CD, 14/ 2
etsi de cadavere maioris animantis animalia minuta nascantur, eadem CD, 19/ 12
ordinata vita et salus animantis, pax hominis mortalis et CD, 19/ 13
 
 ANIMANTIUM................6
nostris, id est omnium animantium mortalium et magis hominum CD, 5/ 9
inest in sensibus irrationalium animantium, etsi scientia nullo modo CD, 11/ 27
et Apuleius, cum hoc animantium genus describeret: Singillatim mortales CD, 12/ 10
species, verum etiam ipsas animantium animas, dum non fit CD, 12/ 26
sit terra, et aliorum animantium terrestrium corpora, si Deus CD, 13/ 17
multiformi specie tot tantarumque animantium, quarum illae plus habent CD, 22/ 24
 
 ANIMANTUM.................1
Ideo cum hoc genus animantum describeret, immortalibus animis, moribundis CD, 9/ 8
 
 ANIMARUM..................31
tamen voluntates appellandae sunt animarum rationis expertium motus illi CD, 5/ 9
quas omnes partes quattuor animarum esse plenas, in aethere CD, 7/ 6
daemones, sub defunctarum occasionibus animarum vel creaturarum specie mundanarumCD, 7/ 33
cum agitur de meritis animarum, qui videtur esse ordo CD, 8/ 15
ipsos daemones pertinet ludificatores animarum sibimet subditarum et voluptariaCD, 10/ 11
praeferenda sententia his, qui animarum circulos alternante semper beatitateCD, 10/ 30
homines in ista universali animarum liberandarum via gradientes tamquam CD, 10/ 32
Nunc vero, ut intellegeremus animarum merita non qualitatibus corporum CD, 11/ 23
tale mereretur. Non plane animarum, de quibus nesciunt quid CD, 11/ 23
qui mortem obierunt, secretis animarum receptaculis sedibusque requiescit, eodemCD, 12/ 9
alternantibus itionibus et reditionibus animarum Porphyrius Platonicus suorum opinionemCD, 12/ 21
namque finitus numerus fuisset animarum, infinitis retro saeculis sufficereCD, 12/ 21
volunt, infinitus sit numerus animarum. Quapropter quoniam circuitus illi CD, 12/ 21
habere? Porro autem utrum animarum liberatarum nec ulterius ad CD, 12/ 21
creatum esset, si liberatarum animarum numerus, qui numquam antea CD, 12/ 21
sit liberatarum aliquis numerus animarum, quae ad miseriam numquam CD, 12/ 21
vero mortalem attexerent. Proinde animarum nostrarum eos creatores noluit CD, 12/ 27
ergo desinant Platonici poenas animarum ex istis corporibus comminari CD, 12/ 27
universorum, hoc est et animarum et corporum, conditorem agnoscit CD, 12/ 28
in corporibus vita non animarum, sed corporum vita est CD, 13/ 2
fuisse non credunt, aeternitatem animarum volunt carere corporibus." Nunc CD, 13/ 19
esset, hoc intellegeremus, quod animarum quaedam vita sit Spiritus CD, 13/ 24
moribundisque membris adhuc inest animarum illi praedicatissimae puritati? NonneCD, 14/ 5
incessabiliter euntium atque redeuntium animarum mundatio et inquinatio, nonCD, 14/ 5
culpabiles atque vitiosos motus animarum eis ex terrenis corporibus CD, 14/ 5
autem ista corporum, sed animarum est. Habent enim et CD, 20/ 6
qui in prima, quae animarum est, non resurgunt. Veniet CD, 20/ 6
prima, quae nunc est, animarum resurrectione non revixerunt aut CD, 20/ 6
et nunc est et animarum est, quae venire non CD, 20/ 6
fine futura est, nec animarum, sed corporum est, quae CD, 20/ 6
cadavera nuncupantur. Non ergo animarum, inquiunt, resurrectio potest esse CD, 20/ 10
 
 ANIMAS....................69
manu lucemque perosi Proiecere animas;" cui ad superna redire CD, 1/ 19
verum tamen interrogate fideliter animas vestras, ne forte de CD, 1/ 28
Mulier autem virorum pretiosas animas captat," ut ille magnae CD, 2/ 5
omnia vivere atque rationales animas habere, et ideo sine CD, 4/ 11
in partibus suis habeat animas multas quarum divina natura CD, 7/ 6
ad circulum lunae aetherias animas esse astra ac stellas CD, 7/ 6
ventorum cacumina aerias esse animas, sed eas animo, non CD, 7/ 6
atque haec paulatim per animas hominum daemonibus similes et CD, 7/ 18
constat; nec animam vel animas per viventia quaecumque diffusas CD, 7/ 29
verum etiam super omnes animas incorruptibilis, principium nostrum, lumen CD, 8/ 10
opinione eorum qui rationales animas trium generum esse dixerunt CD, 8/ 14
beati sunt. Easdem quippe animas rationales etiam ipsos habere CD, 8/ 17
convenientem, eamque miscentes, quoniam animas facere non poterant, evocantesCD, 8/ 24
facere non poterant, evocantes animas daemonum vel angelorum eas CD, 8/ 24
nefaria colligati cultorum suorum animas in suam societatem redigendo CD, 8/ 24
convenientem eamque miscentes, quoniam animas facere non poterant, evocantesCD, 8/ 26
facere non poterant, evocantes animas daemonum vel angelorum eas CD, 8/ 26
qui tales deos faciebant, animas facere non utique poterant CD, 8/ 26
per singulas civitates eorum animas, quorum sunt consecratae viventes CD, 8/ 26
opinione Platonicorum qua putant animas hominum daemones esse post CD, 9/ 11
corpora." Dicit quidem et animas hominum daemones esse et CD, 9/ 11
genere etiam immortalium beatorumque animas esse intellegit, quos in CD, 10/ 2
illa phantasmata, qui miseras animas multorum falsorumque deorum fallacibusCD, 10/ 10
deos et daemones et animas defunctorum, et hoc esse CD, 10/ 11
qui simulant deos et animas defunctorum, daemones autem non CD, 10/ 11
hi mirabilibus factis humanas animas permoverent, qui sacrificia sibi CD, 10/ 16
nomine appellant alicuius meriti animas defunctorum. Sed a contrario CD, 10/ 21
parva emendavit? Nam Platonem animas hominum post mortem revolvi CD, 10/ 30
nova corpora redire humanas animas arbitratus est. Puduit scilicet CD, 10/ 30
inquam, honestius creditur reverti animas semel ad corpora propria CD, 10/ 30
in solos homines humanas animas praecipitari posse sentiret, beluinos CD, 10/ 30
in campos Elysios purgatas animas missas (quo nomine tamquam CD, 10/ 30
fuerit aeternitate certissima, desiderare animas corruptibilium corporum labem etCD, 10/ 30
sunt omnia, quae in animas sanctas etiam se transfert CD, 11/ 4
nisi bonus Deus; sed animas dicunt, non quidem partes CD, 11/ 23
impietate eorum qui asserunt animas summae veraeque beatitudinis participesCD, 12/ 21
autem dicunt liberatas quidem animas ad miseriam non reversuras CD, 12/ 21
si ita est, novas animas fieri, quibus sit et CD, 12/ 21
verum etiam ipsas animantium animas, dum non fit, facit CD, 12/ 26
rursus dicentes habere beatissimas animas et tamen aeternis corporibus CD, 13/ 17
dixisse laudatur (ita quippe animas mortalium nec in suis CD, 13/ 19
etiam bonas atque sapientes animas, quibus non talia corpora CD, 13/ 19
bestiarum, verum etiam sapientium animas ita voluisse de corporeis CD, 13/ 19
perpetuam, etiam ipse purgatas animas sine ullo ad miserias CD, 13/ 19
aeternis corporibus constitutis humanas animas anteponere: cur eis videtur CD, 13/ 19
ibi per septuaginta quinque animas septuaginta quinque homines intellegunturCD, 14/ 4
moribundisque membris sic affici animas opinantur, ut hinc eis CD, 14/ 5
a patre apud inferos animas rursus ad corpora redituras CD, 14/ 5
ire putandum est Sublimes animas iterumque ad tarda reverti CD, 14/ 5
agi; alii immortales esse animas, alii mortales; et qui CD, 18/ 41
correctionibus eorum, quae piorum animas tanta iucunditate perfundunt, quantisCD, 18/ 51
ac vero Deo per animas sanctas dicta esse crediderit CD, 20/ 1
Sed ideo tantummodo martyrum animas commemoravit, quia ipsi praecipue CD, 20/ 9
corpora, non etiam ad animas pertinere." Sunt qui putant CD, 20/ 10
ad corpora, non ad animas pertinere, quia corporum est CD, 20/ 10
et animae; profecto et animas resurgere confitendum est. Quod CD, 20/ 10
hoc et illi, quorum animas auctor libri huius vidisse CD, 20/ 13
sed caelum dictum propter animas, terram propter corpora. Discernere CD, 20/ 24
huius operis libro, habere animas secundum ipsos ab omni CD, 21/ 3
sicut ipsa corpora dolere animas faciunt, quas tamen non CD, 21/ 3
describeret, ubi putant habitare animas beatorum, non solum ibi CD, 21/ 27
natura corporum terrenorum deprimere animas deorsum, aliquando et animae CD, 22/ 11
Plato dixit sine corporibus animas in aeternum esse non CD, 22/ 27
enim dixit etiam sapientum animas post quamlibet longum tempus CD, 22/ 27
iustorum atque sapientum purgatissimas animas ad humana corpora redituras CD, 22/ 27
ad miserias corruptibilis corporis animas sanctas; ut non singuli CD, 22/ 27
quae promittit Deus, beatas animas in aeternum cum sua CD, 22/ 27
ad immortalia corpora redituras animas esse sanctorum, ad sua CD, 22/ 27
nobis consentiunt etiam sanctas animas ad corpora redituras, sicut CD, 22/ 28