ANIMIS....................20
atque optimus teneris ebibitus animis non facile oblivione possit CD, 1/ 3
contradicebat Catoni, timens infirmis animis hostem securitatem et tamquam CD, 1/ 30
humanae. Nam et perturbatis animis inducuntur; accepimus enim deorum CD, 4/ 30
ad philosophos pertinere, in animis hominum moliri locum, ea CD, 6/ 9
pietatis inimicas, quas tenebrosis animis altius et tenacius diuturnus CD, 7/ Pr
verum Deum conversionem humanis animis invidentes. Ex quorum immanissimo CD, 7/ 33
ergo sunt ista in animis daemonum, quae in pecoribus CD, 8/ 17
opinari ex hominum mortuorum animis exstitisse, quos per artem CD, 8/ 26
gaudentes, oratione pollentes, immortalibus animis, moribundis membris, levibus etCD, 9/ 8
genus animantum describeret, immortalibus animis, moribundis membris dixit esseCD, 9/ 8
Is cum de humanis animis ageret: Pater, inquit, misericors CD, 9/ 10
theurgia, quae falsam purgationem animis daemonum invocatione promittit." EcceCD, 10/ 10
fulgentes suis quibusdam propriis animis vivere eisque intellectualibus et CD, 13/ 16
ima pondere deprimantur, ipsisque animis perfectissime beatis, ut quamvis CD, 13/ 18
et non solum ab animis humanis removisse corpora bestiarum CD, 13/ 19
plurimum valere in tyrannorum animis etiam civilia bella testantur CD, 14/ 15
nunc esse scimus in animis omnium. Si autem consideremus CD, 21/ 3
plena est terra vegetantibus animis haec membra terrena, miro CD, 22/ 4
levis indignationis, quae ab animis Romanorum, si non fieret CD, 22/ 6
Porphyrii definitio, qua beatis animis putat corpus omne fugiendum CD, 22/ 26
 
 ANIMO.....................102
virtutem, nec eradicant ex animo pietatem, sed exercitatam faciunt CD, 1/ 13
fuerit, etsi retentam constantissimo animo pudicitiam non excutit, tamen CD, 1/ 16
ob rem si magno animo fieri putandum est, cum CD, 1/ 22
bonum esse, quod invito animo non possit auferri; qui CD, 1/ 28
in ipso rectore carnis animo, eos impleri ac pessimos CD, 2/ 6
nisi ea, quae in animo Sulla haberet, diis iuvantibus CD, 2/ 24
corpore et percussor in animo feriretur! Num et isti CD, 3/ 22
animus Deus est eique animo mundus ut corpus est CD, 4/ 12
unum animal constans ex animo et corpore, atque iste CD, 4/ 12
sine corpore, alter sine animo? Et ad hoc respondens CD, 6/ 10
id est deos veros, animo videre; quorum qui simulacra CD, 7/ 5
sit ex corpore et animo, tamen ab animo dici CD, 7/ 6
et animo, tamen ab animo dici sapientem, ita mundum CD, 7/ 6
mundum deum dici ab animo, cum sit ex animo CD, 7/ 6
animo, cum sit ex animo et corpore. Hic videtur CD, 7/ 6
esse animas, sed eas animo, non oculis videri et CD, 7/ 6
sapientem, cum sit ex animo et corpore, tamen ex CD, 7/ 9
et corpore, tamen ex animo dici sapientem, ita mundum CD, 7/ 9
mundum deum dici ab animo, cum sit ex animo CD, 7/ 9
animo, cum sit ex animo et corpore. Solum itaque CD, 7/ 9
a corpore, sed ab animo deus. Si ergo Ianus CD, 7/ 9
intentiore nobis opus est animo multo quam erat in CD, 8/ 1
propriis singula fieri, sed animo faciente divino. Diogenes quoque CD, 8/ 2
autem, unde videtur in animo haec similitudo corporis, nec CD, 8/ 5
corporis similitudo, cum in animo cogitantis aspicitur atque iudicatur CD, 8/ 5
a corpore, alii ab animo, alii ab utroque homini CD, 8/ 8
ipsum hominem constare ex animo et corpore et ideo CD, 8/ 8
hominis qui vel ab animo vel a corpore vel CD, 8/ 8
deteriore; qui vero ab animo, a parte meliore; qui CD, 8/ 8
fruentem corpore vel fruentem animo, sed fruentem Deo; non CD, 8/ 8
daemones esse genere animalia, animo passiva, mente rationalia, corpore CD, 8/ 16
cum diis solis; quod animo passiva, cum hominibus solis CD, 8/ 16
quam misera aeternitas. Quod animo passiva, quo modo supra CD, 8/ 16
cultus, qui debetur ex animo, nequaquam debeatur ei rei CD, 8/ 16
rei, quae inferior est animo? Porro si inter illa CD, 8/ 16
unde illa voluit vocare animo passiva, quia verbum de CD, 8/ 17
prudenti tranquilloque iudicio, sed animo ut appellat ipse passivo CD, 8/ 17
vana divinitas! si enim animo ab obstaculo corporis libero CD, 8/ 21
videlicet, qui haec legunt animo a nobis averso atque CD, 8/ 26
4 "De perturbationibus quae animo accident, quae sit Peripateticorum CD, 9/ 4
quae non nisi in animo est. Haec autem isti CD, 9/ 4
attentis, utrum necne philosophus animo turbaretur. Deinde tempestate transactaCD, 9/ 4
a philosopho non exagitandi animo, sed discendi, quaenam illa CD, 9/ 4
utrum et quando incidant animo, cum veniunt ex terribilibus CD, 9/ 4
labe subvertunt. Accidunt autem animo sapientis salva serenitate sapientiaeCD, 9/ 4
daemones esse genere animalia, animo passiva, mente rationalia, corpore CD, 9/ 8
illos corporum aeternitate coniungens, animo autem non diis, sed CD, 9/ 8
corpore sit, non in animo constituta. Quaenam tandem istos CD, 9/ 9
possunt quidem dicere de animo et corpore: alterum nobis CD, 9/ 9
pares hominibus, si cum animo misero corpus saltem mortale CD, 9/ 10
feliciores hominibus non sunt animo misero, sed etiam miseriores CD, 9/ 10
genere animalia, mente rationalia, animo passiva, corpore aeria, tempore CD, 9/ 12
quod mente rationalia, quod animo passiva sunt; cum diis CD, 9/ 13
sunt residua, quod sunt animo passiva et tempore aeterna CD, 9/ 13
miseria. Qui enim ait animo passiva, etiam misera dixisset CD, 9/ 13
corporis fumo, sed supplicantis animo delectantur, cui decepto subiectoque CD, 10/ 19
ita de his, quae animo ac mente sentiuntur (quia CD, 11/ 3
noverat. Ex quo occurrit animo quiddam mirum, sed tamen CD, 11/ 10
mente; non enim ex animo constat et corpore; nec CD, 11/ 21
aliqui duo aequaliter affecti animo et corpore videant unius CD, 12/ 6
utriusque? Ambos enim et animo et corpore aequaliter affectos CD, 12/ 6
ac temptationem similes ambo animo et corpore fuerint, ipsum CD, 12/ 6
summum bonum hominis in animo ponunt, secundum spiritum vivere CD, 14/ 2
Quis inimicitias non in animo habeat? aut quis ita CD, 14/ 2
tribus perturbationibus, quas in animo sapientis Stoici esse voluerunt CD, 14/ 8
pro tribus perturbationibus in animo sapientis, pro cupiditate voluntatem CD, 14/ 8
esse posse aliquid in animo sapientis. Voluntas quippe, inquiunt CD, 14/ 8
sapienti, nihil in eius animo pro illa esse posse CD, 14/ 8
qui istum amorem ex animo amoveas tuo, Quam id CD, 14/ 8
qua Stoici nihil in animo sapientis inveniri posse putaverunt CD, 14/ 8
ut peccasse paeniteat; in animo autem sapientis ideo esse CD, 14/ 8
ita cum voluit suscepit animo humano, ut cum voluit CD, 14/ 9
mercede contingit immanitatis in animo, stuporis in corpore. Quocirca CD, 14/ 9
ita intellegenda est (in animo quippe, non in corpore CD, 14/ 9
additur, non fere assolet animo occurrere nisi illa, qua CD, 14/ 16
inhiantem, et cum in animo concupiscentia ferveat, friget in CD, 14/ 16
se ipsa dividitur commotoque animo in commovendo corpore se CD, 14/ 16
quae obtemperat, aut de animo rationali qui regit et CD, 14/ 22
in carne sanitas, in animo tota tranquillitas. Sicut in CD, 14/ 26
virum ad regendam uxorem animo carnem regenti similem esse CD, 15/ 7
Non enim exierat inde animo, si spe redeundi et CD, 16/ 15
risit et dixit in animo suo dicens: Si mihi CD, 16/ 26
quoque eius illa in animo suo: Si mihi centum CD, 16/ 26
nisi quia non est animo redeundum ad veterem vitam CD, 16/ 30
atque ita suspicionem de animo eius, qua sanctum David CD, 17/ 6
ut accepto veneno humano animo permanente asinus fieret, aut CD, 18/ 18
finem boni, alii in animo, alii in utroque, alii CD, 18/ 41
ut non alii in animo, alii in corpore, alii CD, 19/ 1
incolumitas eius, vel in animo, ut sunt ea, quae CD, 19/ 1
in corpore sive in animo sive in utroque ponentes CD, 19/ 4
fortis sit, ut aequo animo perferat, vel tam vigilans CD, 19/ 5
sempiterna, non solum in animo, qui sanatur per sapientiam CD, 19/ 10
dominis suis et ex animo eis cum bona voluntate CD, 19/ 15
ad singulos; similiter in animo ad alium ingenium, ad CD, 19/ 17
imperat corpori, inque ipso animo ratio Deo Domino subdita CD, 19/ 21
autem et mala aequo animo ferre discimus, quae patiuntur CD, 20/ 2
aut ignem tribuere corpori, animo vermem, hoc proprie, illud CD, 21/ 9
cui detur, sed quo animo detur, attendit. Qui ergo CD, 21/ 27
diligit in Christiano, hoc animo ei porrigit elemosynam, quo CD, 21/ 27
laboris auferret. Redditi sunt animo eius, et placuit ut CD, 22/ 8
adessent, illis ut aequo animo esset hortantibus. Illuxit dies CD, 22/ 8
neque, ut non excedant animo, quasi glarea memoriae, crebra CD, 22/ 8