ANIMORUM..................20
coniunctione membrorum, sed quid animorum diversitate ageretur attendens: "DuoCD, 1/ 19
iubebant; pontifex autem propter animorum cavendam pestilentiam ipsam scaenamCD, 1/ 32
fuerant antea faceretis? Hanc animorum labem ac pestem, hanc CD, 1/ 33
et taetrior insipientium morbus animorum, quo irrationabiles motus suos CD, 2/ 1
de morum malis et animorum, quae praecipue cavenda sunt CD, 3/ 1
semper fere per humanorum animorum motus accidunt; quas tamen CD, 3/ 10
diis communem immortalitatem corporum, animorum autem cum hominibus passionesCD, 8/ 14
sed quam puritas praecedat animorum. Iam vero de loci CD, 8/ 15
daemonibus nuntiis; si autem animorum indicia corporalia, qualia sunt CD, 8/ 21
corporibus de virtutibus tacuit animorum, quibus essent praediti, si CD, 9/ 3
ulla dubitatio, quod non animorum aliquas inferiores partes, sed CD, 9/ 3
qui huius modi perturbationibus animorum, a quibus humana non CD, 9/ 3
de passionibus et perturbationibus animorum; utrique enim mentem rationemqueCD, 9/ 4
si non corporum, sed animorum aeternitatem cum diis habere CD, 9/ 8
corporum levitatem a provectu animorum nos avocare atque avertere CD, 9/ 18
quae non fortuitis motibus animorum, sed plane summae dispositione CD, 11/ 1
et nullis agitabantur perturbationibus animorum, nullis corporum laedebantur incommodisCD, 14/ 10
sui notitiam lucem appetit animorum, ut tamen refugiat oculorum CD, 14/ 18
a corpore vitia intelleguntur animorum. Ista de Psalmis, hoc CD, 17/ 19
potuit non levis offensionis animorum, sed immensarum variarumque poenarum CD, 22/ 6
 
 ANIMOS....................20
moribus curavit immittere, quae animos miserorum tantis obcaecavit tenebrisCD, 1/ 32
et fucari corrumpique figmentis animos civium noluit. Confer nunc CD, 2/ 14
rea Concordia, quia deseruerat animos civium, meruit in illa CD, 3/ 25
regnantibus nocet, qui suos animos vastant scelerum maiore licentia CD, 4/ 3
magis ambitio quam avaritia animos hominum exercebat, quod tamen CD, 5/ 12
alia maiore cura cohibere animos inquietos et ad concordiam CD, 5/ 12
quia etiam bene proficientes animos temptare non cessat: saltem CD, 5/ 14
vinci, ne ad infirmorum animos evertendos gloria daretur daemonibus CD, 5/ 23
naturalem vocant, apud meliores animos inveniret locum. Nam et CD, 6/ 8
nolebat immundos terrenis cupiditatibus animos se extendere in divina CD, 8/ 3
fabulosa deorum criminibus oblectans animos impiorum, nec solum etiam CD, 8/ 5
naturae, cuius ille est, animos nostros esse putaverunt; ita CD, 8/ 5
Quod passiones quae Christianos animos afficiunt non in vitium CD, 9/ 5
et hominibus aeternos esse animos procul dubio sicut Platonicus CD, 9/ 8
hoc est boni daemones, animos quoque hominum daemones esse CD, 9/ 11
secundae res, quae sapientium animos fatigant, magis huic obfuerunt CD, 17/ 20
impetus sustinere, nisi cum animos adversantium aliquando terrore suae CD, 19/ 17
est tali poena dignos animos hominum noxiae curiositatis retibus CD, 21/ 8
non vehementius admiramur incorporeos animos, caelesti corpore potiores, terrenisCD, 22/ 4
litterae tenent; ad delectandos animos quos elocutionis ornatus, quam CD, 22/ 24
 
 ANIMOSIOR.................1
Quis adversus eos contentiosior, animosior et magis aemulus atque CD, 14/ 3
 
 ANIMOSITATE...............1
Litteris nescio qua incredibili animositate seu caecitate non credit CD, 20/ 30
 
 ANIMOSITATES..............6
rabida bella et cruentas animositates funereasque hinc atque inde CD, 3/ 18
veneficia, inimicitiae, contentiones, aemulationes, animositates, dissentiones, haereses, invidiae, ebrietatesCD, 14/ 2
veneficia, inimicitias, contentiones, aemulationes, animositates, dissentiones, haereses, invidias, nonCD, 14/ 2
tribuere, ita nemo dubitat animositates ad animum pertinere. Cur CD, 14/ 2
enim inimicitias, contentiones, aemulationes, animositates, invidias opera esse carnisCD, 14/ 3
veneficia, inimicitiae, contentiones, aemulationes, animositates, dissensiones, haereses, invidiae, ebrietatesCD, 21/ 25
 
 ANIMOSITATIS..............1
levissimae temeritatis et perniciosissimae animositatis dubitare non poterunt. 1CD, 6/ Pr
 
 ANIMULIS..................1
in salutis pace suis animulis serviunt; etsi mortuorum carnes CD, 19/ 12
 
 ANIMUM....................44
ab hostibus nec invictum animum a civibus. Nec quod CD, 1/ 24
subditum corpus illecebrosissima voluptate animum alliciat consentire peccato. ProindeCD, 1/ 25
Si aliqua luce mentis animum corpori praeponitis, eligite quem CD, 1/ 32
propriam minime sinebatur. O animum civitatis laudis avidum germaneque CD, 2/ 13
eum placet esse mundi animum, quae sententia velut magnorum CD, 4/ 11
in has angustias coartat animum religiosum, ut unum eligat CD, 5/ 9
opitulante Deo coniungendum est, animum intendat. LIBER VII PRAEFATIO CD, 6/ 12
Genium dicit esse uniuscuiusque animum rationalem et ideo esse CD, 7/ 13
singulorum, talem autem mundi animum Deum esse: ad hoc CD, 7/ 13
Genium, quem dicunt mundi animum ac per hoc Iovem CD, 7/ 13
esse eius; aethera porro animum eius; cuius vim, quae CD, 7/ 23
in mundo? Nos autem animum quaerimus, qui vera religione CD, 7/ 26
quas videmus, effectorem divinum animum sensit et dixit ex CD, 8/ 2
apertum et certum reperiendum animum intenderit, quod esset beatae CD, 8/ 3
moralibus quaestionibus, quo totum animum intendisse videbatur, vel confessaCD, 8/ 3
ducendam putarunt, hinc asseverantes animum concipere notiones, quas appellantCD, 8/ 7
quia hoc pacto admonuit animum humanum, quamvis adhuc in CD, 8/ 14
vicinum quam homo per animum bonum. O multum dolenda CD, 8/ 21
ab obstaculo corporis libero animum nostrum videre dii possunt CD, 8/ 21
digna sunt, crederent, si animum adverterent ad cultum religionemque CD, 8/ 24
errore et incredulitate et animum non advertendo ad cultum CD, 8/ 24
necesse est etiam sapientis animum moveant, ita ut paulisper CD, 9/ 4
idque interesse censent inter animum sapientis et stulti, quod CD, 9/ 4
huiusce modi passiones in animum sapientis admittunt, quem vitiis CD, 9/ 5
animante melius, id est animum; hoc autem habent cum CD, 9/ 9
vitiosum autem cum hominibus animum; quasi religio, qua volunt CD, 9/ 9
superiorem vero, id est animum, cum inferioribus habeant, et CD, 9/ 9
cum diis beatis, Dominum animum cum hominibus miseris, parte CD, 9/ 9
corpus et cum diis animum beatum. Essent autem pares CD, 9/ 10
habeat immortale propinquum summis, animum autem morbidum similem infimis CD, 9/ 17
ac non potius: Malum animum habes adversus me? Postremo CD, 14/ 2
nemo dubitat animositates ad animum pertinere. Cur ergo haec CD, 14/ 2
illa dicenda est, cum animum contingere omnino non potest CD, 14/ 9
essent. Nunc vero pudet animum resisti sibi a corpore CD, 14/ 23
iam fecerat, sed ut animum avelleret, dicitur. Non enim CD, 16/ 15
sunt. Non itaque solum animum, sed nec corpus quidem CD, 18/ 18
posita etiam bona ad animum et corpus addentes; alii CD, 18/ 41
ut nulla ex eis animum dulcedo perfundat. Quod si CD, 19/ 8
alium corpus, ad alium animum, inque ipso corpore ad CD, 19/ 17
in superioribus ostendimus, quemadmodum animum advertere ad Deum monent CD, 19/ 23
corpus, alii utrumque ad animum rettulerunt; alii proprie ad CD, 20/ 22
corpus ignem, tropice ad animum vermem, quod esse credibilius CD, 20/ 22
dubitant, igne uri corpus, animum autem rodi quodam modo CD, 21/ 9
corpus proprie an ad animum translato a corporalibus ad CD, 21/ 9
 
 ANIMUMVE..................1
nec inerat quod carnem animumve hominis feliciter viventis offenderet CD, 14/ 10
 
 ANIMUS....................53
ut sibi ipse humanus animus sit probatus et cognitus CD, 1/ 9
stultam vulgi opinionem, maiorque animus merito dicendus est, qui CD, 1/ 22
modo quidem hoc faciet animus, ut consentiat libidini carnis CD, 1/ 25
ut ille magnae indolis animus hoc velut divino testimonio CD, 2/ 5
credant, ut eo modo animus humanus velut divinae stirpis CD, 3/ 4
Iuppiter corporei huius mundi animus, qui universam istam molem CD, 4/ 11
contentionis attendant, si mundi animus Deus est eique animo CD, 4/ 12
fecit sacrilegos. Religiosus autem animus utrumque eligit, utrumque confiteturCD, 5/ 9
industria, foris iustum imperium, animus in consulendo liber, neque CD, 5/ 12
videri secutos, quod mortalium animus, qui est in corpore CD, 7/ 5
aut simul corpus et animus, ita tamen ut non CD, 7/ 9
universalis genius ipse mundi animus esse credatur. Hic est CD, 7/ 13
deus et omnis viri animus genius, sequitur ut sit CD, 7/ 13
ut sit omnis viri animus deus; quod si et CD, 7/ 13
confirmat eo quod ille animus mundi, quem opinatur deum CD, 7/ 23
animae summum, quod vocatur animus, in quo intellegentia praeminet CD, 7/ 23
rationalem animam, quod dicitur animus, quibus voluit viventibus indidit CD, 7/ 30
ut deprimentibus libidinibus exoneratus animus naturali vigore in aeterna CD, 8/ 3
compactum. Porro si noster animus corpus non est, quo CD, 8/ 5
cantilena, de qua non animus iudicet. Quod profecto non CD, 8/ 6
conspectu et corpus et animus magis minusque speciosa essent CD, 8/ 6
corpore vel se ipso animus aut sicut amico amicus CD, 8/ 8
absit ut ista considerans animus veraciter religiosus et vero CD, 8/ 15
et stulti, quod stulti animus eisdem passionibus cedit atque CD, 9/ 4
tam quaeritur utrum pius animus irascatur, sed quare irascatur CD, 9/ 5
enim corpus pondere, sicut animus amore fertur, quocumque fertur CD, 11/ 28
et illius? An vero animus? cur non utriusque? Ambos CD, 12/ 6
vivere, quia et hominis animus quid est nisi spiritus CD, 14/ 2
corpus et verus hominis animus, falsus erat humanus affectus CD, 14/ 9
deserto eo, cui debet animus inhaerere, principio sibi quodammodo CD, 14/ 13
est voluntati eius ipse animus eius eoque inferior caro CD, 14/ 15
Ipso namque invito et animus plerumque turbatur et caro CD, 14/ 15
Et utique ordine naturali animus anteponitur corpori, et tamen CD, 14/ 23
corpori, et tamen ipse animus imperat corpori facilius quam CD, 14/ 23
magis erubescenda exstitit, quod animus in ea nec sibi CD, 14/ 23
Nam cum ordinate se animus vincit, ut irrationabiles motus CD, 14/ 23
tamen pudet, cum sibi animus ex vitiosis suis partibus CD, 14/ 23
probatio. Et plerumque aliter animus humanus sibi ipsi innotescere CD, 16/ 32
sanetur, quoniam quanto est animus melior, tanto in eo CD, 19/ 8
evidentia, quibus per corpus animus utitur, quoniam miserabilius fallitur CD, 19/ 18
Cur igitur Deus homini, animus imperat corpori, ratio libidini CD, 19/ 21
omnibus. Serviens autem Deo animus recte imperat corpori, inque CD, 19/ 21
nullo modo potest iuste animus corpori aut humana ratio CD, 19/ 21
pertinentibus atque oboedientibus Deo animus etiam corpori atque ratio CD, 19/ 23
hoc in illa et animus corpori ratioque vitiis recte CD, 19/ 24
religio." Quamlibet enim videatur animus corpori et ratio vitiis CD, 19/ 25
laudabiliter imperare, si Deo animus et ratio ipsa non CD, 19/ 25
ut oboedienti Deus homini, animus corpori, ratio autem vitiis CD, 19/ 27
sed imperabit Deus homini, animus corpori, tantaque ibi erit CD, 19/ 27
maius sit. Ipse quippe animus, cuius praesentia corpus vivit CD, 21/ 3
ratione Omnipotentem facere, unde animus humanus infirmus rationem non CD, 21/ 5
ut corpore sic dolente animus quoque sterili paenitentia crucietur CD, 21/ 9
caeleste corpus attolli, si animus omni ac per hoc CD, 22/ 4