ABUNDANTIAM...............2
ubertatis annos futuros, quorum abundantiam praepollentem consequentes alii septemCD, 18/ 4
promissione flumen pacis profecto abundantiam pacis illius debemus accipereCD, 20/ 21
 
 ABUNDARE..................8
mala ista exoriri atque abundare contendunt. Sequentes autem quinque CD, PR
et omni genere copiarum abundare, ut his bonis honeste CD, 1/ 30
iste: Mihi autem divitiis abundare bonum est, aut insigniri CD, 10/ 18
promissiones, cum eas impiis abundare perspiceret, dicit pedes suos CD, 10/ 25
communia, quibus eos cum abundare cernerem, putavi me incassum CD, 10/ 25
cuncta illa pertineant, quae abundare apud impios cum vidisset CD, 10/ 25
quae huic aetati adsolent abundare; Christum autem filium ingenuorum CD, 17/ 20
quando vident eis impios abundare, turbantur. Propter quod idem CD, 18/ 35
 
 ABUNDARET.................1
non deesset, immo et abundaret etiam interpretum copia. Verum CD, 19/ 7
 
 ABUNDAT...................1
multorum refrigescere caritatem, cum abundat iniquitas, et inusitatis maximisqueCD, 20/ 8
 
 ABUNDAVERIT...............3
enim vobis quia, nisi abundaverit iustitia vestra super scribarum CD, 20/ 9
nisi ergo super hos abundaverit iustitia vestra, id est CD, 20/ 9
ipse etiam dixit: Nisi abundaverit iustitia vestra super scribarum CD, 21/ 27
 
 ABUNDAVIT.................2
Dei in meo mendacio abundavit. Nostrum dixit mendacium, veritatem CD, 14/ 4
scandalis; et iterum: Quoniam abundavit, inquit, iniquitas, refrigescet caritasCD, 19/ 8
 
 ABUNDENT..................1
faciat quisque quod libet. Abundent publica scorta vel propter CD, 2/ 20
 
 ABUNDET...................1
aerumna quot et quantis abundet malis humana societas, quis CD, 19/ 5
 
 ABUTANTUR.................1
ad ministerium sui fastus abutantur. Populi plaudant non consultoribus CD, 2/ 20
 
 ABUTENS...................1
subiecto et tamquam instrumento abutens fallacia sermocinatus est feminae CD, 14/ 11
 
 ABYSSI....................2
de caelo, habentem clavem abyssi et catenam in manu CD, 20/ 7
de caelo, habentem clavem abyssi et catenam in manu CD, 20/ 7
 
 ABYSSO....................4
quod in huius mortalitatis abysso velut in aquarum profunditate CD, 18/ 23
diabolus et inclusus in abysso, ut iam non seducat CD, 20/ 7
quorum quotidie, velut in abysso, caecis et profundis cordibus CD, 20/ 8
quibus diabolum velut in abysso superius intellegebamus inclusum, et CD, 20/ 11
 
 ABYSSUM...................6
et tenebrae erant super abyssum, et Spiritus Dei superferebatur CD, 8/ 11
utique tenebrae fuerint super abyssum, id est super quamdam CD, 11/ 9
et tenebrae erant super abyssum: mox ut Trinitatis commemoratio CD, 11/ 32
et misit illum in abyssum; et clausit et signavit CD, 20/ 7
misit illum, inquit, in abyssum; utique diabolum misit in CD, 20/ 7
utique diabolum misit in abyssum, quo nomine significata est CD, 20/ 7
 
 ABYSSUS...................3
doctrinae? Quid est: Dedit abyssus vocem suam, an profunditas CD, 18/ 32
expositio; altitudo enim est abyssus. Quod autem ait: Phantasiae CD, 18/ 32
vas eius eripitur; et abyssus, ubi inclusus est, non CD, 20/ 8
 
 AC........................591
nomini dicatissimis et amplissimis ac pro largiore misericordia ad CD, 1/ 1
est: "Ex illo fluere ac retro sublapsa referri Spes CD, 1/ 2
victos deos tamquam praesides ac defensores colere, quid est CD, 1/ 3
atque incommodis, quae bonis ac malis plerumque communia sunt CD, 1/ 8
enim ab eis docendis ac monendis, aliquando etiam obiurgandis CD, 1/ 9
vel habere quaerentes, domos ac familias possidentes, (quos Apostolus CD, 1/ 9
sunt et victu parvo ac tegimento utuntur, plerumque, suae CD, 1/ 9
utuntur, plerumque, suae famae ac saluti dum insidias atque CD, 1/ 9
non potuerint, sua salus ac fama in periculum exitiumque CD, 1/ 9
consideratione, qua suam famam ac salutem vident esse necessariam CD, 1/ 9
mala mundo ventura praedixerat. Ac per hoc qui Domino CD, 1/ 10
paterna vestis et anulus, ac si quid huiusmodi, tanto CD, 1/ 13
piorum sedibus iam quietos! Ac per hoc quanto ista CD, 1/ 13
eos iuraverat facere, novo ac prius inaudito nimiumque horribili CD, 1/ 15
sanctae voluntatis, qua inconcussa ac stabili permanente, quidquid alius CD, 1/ 16
metum poenae sive dedecoris." Ac per hoc et quae CD, 1/ 17
vires, pulchritudo, sana valetudo, ac si quid huius modi CD, 1/ 18
praeceptum etiam in bestias ac pecora conantur extendere, ut CD, 1/ 20
quidquid humo radicitus alitur ac figitur? Nam et hoc CD, 1/ 20
non sentiat, dicitur vivere ac per hoc potest et CD, 1/ 20
involvitur, prae conscientiae luce ac puritate contemnere. Quam ob CD, 1/ 22
qui hostes victos more ac iure belli ferire potuerunt CD, 1/ 24
effunderetur, tanta cupiditate proscriptionum ac rapinarum ferveret immanitas, utCD, 1/ 30
faceretis? Hanc animorum labem ac pestem, hanc probitatis et CD, 1/ 33
in Christi caritate utiliter ac liberaliter servit, tales meorum CD, 2/ 1
cladibus, quorum utraque bene ac male viventibus permixte atque CD, 2/ 2
carnis animo, eos impleri ac pessimos fieri sine ulla CD, 2/ 6
veri Domini voluntate disquirendi ac disserendi locus. Verum tamen CD, 2/ 7
Ego vero illud feci ac libens. 8 "De ludis CD, 2/ 7
non quia neglectum, irasci ac vindicare debuerunt. Et haec CD, 2/ 8
inter studia, quae honesta ac liberalia vocantur, pueri legere CD, 2/ 8
cultoribus utinam solo risu, ac non etiam imitatione digna CD, 2/ 9
spiritus, ut ad scelesta ac turpia perpetranda velut ab CD, 2/ 10
maximus de rebus pacis ac belli legatum ad Philippum CD, 2/ 11
quos agerentur, infamium loco ac numero deputare. Haec Graeci CD, 2/ 11
suae tamen dignitatis memores ac pudoris actores talium fabularum CD, 2/ 13
etiam ipsorum falsorum ratio ac non potius adulatio est CD, 2/ 15
Quirinus est postea nominatus. Ac per hoc et Neptuno CD, 2/ 15
valebat? Ex hoc iure ac bono credo raptas Sabinas CD, 2/ 17
permitterent. Ex hoc iure ac bono post expulsum cum CD, 2/ 17
acceperat. Ex hoc iure ac bono Marcus Camillus, illius CD, 2/ 17
pulcherrima atque optima pessima ac flagitiosissima facta est, post CD, 2/ 18
doctrina saluberrima et falsos ac fallaces deos coli vetat CD, 2/ 18
condemnans his malis tabescenti ac labenti mundo ubique familiam CD, 2/ 18
pulcherrima atque optima pessima ac flagitiosissima facta est. Ecce CD, 2/ 19
casta et modesta reticerent, ac non etiam ab illo CD, 2/ 19
luxu atque avaritia saevisque ac turpibus moribus ante adventum CD, 2/ 19
Christi rem publicam pessimam ac flagitiosissimam factam non imputant CD, 2/ 19
nullo modo curant pessimam ac flagitiosissimam esse rem publicam CD, 2/ 20
sinceriter honorent, sed nequiter ac serviliter timeant. Quid alienae CD, 2/ 20
Romanam rem publicam pessimam ac flagitiosissimam dixit, nec curant CD, 2/ 21
isti quanta morum pessimorum ac flagitiosorum labe ac dedecore CD, 2/ 21
pessimorum ac flagitiosorum labe ac dedecore impleatur, sed tantummodo CD, 2/ 21
ut Sallustius narrat, pessimam ac flagitiosissimam factam, sed, sicut CD, 2/ 21
tibiis atque cantu ipso ac vocibus concentus est quidam CD, 2/ 21
nullo pacto esse posse, ac deinde cum aliquanto latius CD, 2/ 21
ipsa quaestio diligentius tractaretur ac de iustitia plura dicerentur CD, 2/ 21
rem populi, cum bene ac iuste geritur sive ab CD, 2/ 21
Sallustius, non iam pessima ac flagitiosissima, sicut ipse ait CD, 2/ 21
adhibebat, et veterem morem ac maiorum instituta retinebant excellentes CD, 2/ 21
ante Christi adventum pessima ac flagitiosissima facta erat; immo CD, 2/ 22
suo dare praecipue vitae ac morum praecepta debuerunt, a CD, 2/ 22
Urbis altaribus tam multos ac minutos deos tamquam muscas CD, 2/ 22
ea multos etiam pios ac bonos unius veri Dei CD, 2/ 23
superaturus, et factum est. Ac postea molienti redire in CD, 2/ 24
dii iusti dare solerent ac non daemones impii, profecto CD, 2/ 24
et secundis rebus elatus ac praecipitatus magis ipse periret CD, 2/ 24
fratrem nudato cadavere agnovit ac detestatus bella civilia se CD, 2/ 25
Nihil enim eis turpe ac flagitiosum spectandum imitandumque proponitur CD, 2/ 28
hoc est nimium grandibus ac fortibus viris, tunc terra CD, 3/ 5
Quid autem mali esset, ac non potius plurimum boni CD, 3/ 10
dicens: Deterior donec paulatim ac decolor aetas Et belli CD, 3/ 10
possent nec aliud secretiore ac superiore potestate contra eorum CD, 3/ 10
Romani regno postea depulerunt ac secluserunt moenibus civitatis, non CD, 3/ 15
impie Brutus collegam primae ac novae illius potestatis, quem CD, 3/ 16
consulatus ipsius novum honorem ac potestatem auspicata est Romana CD, 3/ 16
tempore, quo aequo iure ac modesto agitatum est, secuta CD, 3/ 17
secundi malis nihil miserabilius ac miserabili querella dignius quam CD, 3/ 20
ab stirpe deleta est, ac deinde tantis malorum aggeribus CD, 3/ 21
res publica, ut prosperitate ac securitate rerum, unde nimium CD, 3/ 21
et plane iam enervem ac languidam libertatem omni modo CD, 3/ 21
vetustate collapsam veluti instaurasse ac renovasse rem publicam; toto CD, 3/ 21
post Marii maioris pristinas ac recentissimas caedes additae fuerant CD, 3/ 28
scilicet atque senatorio, occidendorum ac proscribendorum duo milia continebatCD, 3/ 28
ipse iuvenis, cuius dignitatem ac potestatem fovebat, et eundem CD, 3/ 30
immundissimos spiritus et malignissimos ac fallacissimos daemones, usque adeoCD, 4/ 1
et ipsi vidimus talia ac talibus numinibus exhiberi, partim CD, 4/ 1
accessu pervias factas; ventis ac procellis eversas esse civitates CD, 4/ 2
Occidentis plagis scaturigines quasdam ac proluviones easdem strages dedisseCD, 4/ 2
sit quod tantam latitudinem ac diuturnitatem imperii Romani illis CD, 4/ 3
frangatur, de imperii latitudine ac magnitudine velle gloriari. Hoc CD, 4/ 3
tempore in unoquoque homine ac per hoc singillatim utique CD, 4/ 5
in cetera inde procedere ac populos sibi non molestos CD, 4/ 6
geri nulla provocaret iniuria ac sic felicioribus rebus humanis CD, 4/ 15
praeter modum non moveret ac faceret hominem, ut ait CD, 4/ 16
Deus vim et facultatem ac potestatem cuiusque rei habeat CD, 4/ 22
voti petendum esset auxilium, ac sic ipsa suadente natura CD, 4/ 23
postquam Iovi templum insigne ac sublime constructum est, propter CD, 4/ 23
turpiter atque inepte dicere ac facere; tres inter se CD, 4/ 27
cognito et fide sincera ac moribus culto et melius CD, 4/ 28
eum finem illa scribere ac perscrutari, ut potius eos CD, 4/ 31
et ideo Graecos teletas ac mysteria taciturnitate parietibusque clausisse CD, 4/ 31
eum esse animam motu ac ratione mundum gubernantem, ac CD, 4/ 31
ac ratione mundum gubernantem, ac per hoc, etsi nondum CD, 4/ 31
fateretur atque suaderet, motu ac ratione mundum gubernantem, ut CD, 4/ 31
sed pro rerum ordine ac temporum occulto nobis, notissimo CD, 4/ 33
possunt etiam non boni ac per hoc etiam non CD, 5/ Pr
cuius velut clarissimo senatu ac splendidissima curia opinantur scelera CD, 5/ 1
moverentur. Constitutionem vero caeli ac siderum, quae fuit quando CD, 5/ 2
qua quisque nascitur, ponunt. Ac per hoc si tam CD, 5/ 2
diversos casus habere permittat, ac sic omnis huius artis CD, 5/ 5
ita voluntatem summamque potestatem ac praescientiam eius confitemur; nec CD, 5/ 9
et vitae humanae plurimum ac peritissime consulens ex his CD, 5/ 9
bonorum scilicet et malorum. Ac per hoc colligitur non CD, 5/ 9
clarasque Mycenas Servitio premet ac victis dominabitur Argis. Quae CD, 5/ 12
atque imperandi et subiugandi ac debellandi populos anteponeret, ait CD, 5/ 12
administrabantur atque illis toleratis ac temperatis malis paucorum bonorumCD, 5/ 12
et Romani cives essent, ac sic esset omnium, quod CD, 5/ 17
bellum Mithridaticum quadraginta annis. Ac ne quisquam arbitretur rudimentaCD, 5/ 22
potestatis. 26 "De fide ac pietate Theodosii Augusti." Unde CD, 5/ 26
terrenarum utilitatem eo ritu ac servitute, quae Graece latreia CD, 6/ Pr
vel non cum magna ac nimia veteris erroris obstinatione CD, 6/ Pr
vitae cladibus terrenarumque contritione ac mutatione rerum imperiti facereCD, 6/ Pr
quod sub alterius tutela ac potestate est, petatur ab CD, 6/ 1
Lymphis, quid a Vulcano ac sic a ceteris, quos CD, 6/ 1
deberent vel ista committi. Ac per hoc, si (ut CD, 6/ 1
officiis quodam modo limitatas, ac per hoc nec a CD, 6/ 1
debemus nisi hominem acerrimum ac peritissimum, non tamen Sancto CD, 6/ 2
fuisse suae civitatis consuetudine ac legibus, et tamen ea CD, 6/ 2
hac tota serie pulcherrimae ac subtilissimae distributionis et distinctionisCD, 6/ 4
agunt, quae contra dignitatem ac naturam immortalium ficta sunt CD, 6/ 5
publice colere, quae sacra ac sacrificia facere quemque par CD, 6/ 5
causa scripsisse, poetas delectationis. Ac per hoc ea, quae CD, 6/ 6
deberet ab Hercule persolutam. Ac sic abeunti cum primus CD, 6/ 7
eosdem tamen homines infeliciter ac turpiter enervatos atque corruptos CD, 6/ 7
quod neque arbores caeduntur ac putantur sine ferro, neque CD, 6/ 9
templis contrucidant, vulneribus suis ac sanguine supplicant. Si cui CD, 6/ 10
unguentem. Sunt quae Iunoni ac Minervae capillos disponant (longe CD, 6/ 10
ne pie quidem, fratrum ac sororum! Bellonam Marti collocamus CD, 6/ 10
instituta sint auctoritate divina, ac post modum a populo CD, 6/ 11
nescio quid abiectissimum limo ac pulveri comparandum? 3 "Quam CD, 7/ 2
quanto et ipsa intellectu ac ratione vincuntur. Sicut enim CD, 7/ 3
ab illo, qui vitae ac sensibus universaliter praesidet, his CD, 7/ 3
singulas artis partes cito ac facile discerent singuli, ne CD, 7/ 4
in arte una tarde ac difficile cogerentur esse perfecti CD, 7/ 4
mysteria, possent animam mundi ac partes eius, id est CD, 7/ 5
iste doctissimus animam mundi ac partes eius esse veros CD, 7/ 5
aetherias animas esse astra ac stellas, eos caelestes deos CD, 7/ 6
vero gyrum et nimborum ac ventorum cacumina aerias esse CD, 7/ 6
discendi, summum perceptio doctrinae; ac sic in omnibus prima CD, 7/ 9
enim veros animam mundi ac partes eius iste definivit CD, 7/ 9
partes eius iste definivit; ac per hoc, quidquid hoc CD, 7/ 9
ipsos, sed anima mundi ac partes eius. Unde apertissime CD, 7/ 9
tamquam tigillus mundum contineret ac sustineret, quod aleret omnia CD, 7/ 11
inquit, qui praepositus est ac vim habet omnium rerum CD, 7/ 13
quem dicunt mundi animum ac per hoc Iovem. 14 CD, 7/ 13
ad se pertinere noluisse; ac per hoc idem ipse CD, 7/ 14
ei deputandum esse crediderunt. Ac per hoc omnes istos CD, 7/ 16
naturam vi quadam invisibili ac praepotenti regi atque administrari CD, 7/ 17
oblata gleba ablatum Iovem, ac non potius gleba semen CD, 7/ 19
sacra, quem liquidis seminibus ac per hoc non solum CD, 7/ 21
Deo merito immunditiae destituta ac per multos falsos aviditate CD, 7/ 21
De Neptuno et Salacia ac Venilia." Iam utique habebat CD, 7/ 22
autem in mundo lapides ac terram, quam videmus, quo CD, 7/ 23
Cymbalorum sonitus ferramentorum iactandorum ac manuum et eius rei CD, 7/ 24
Leonem, inquit, adiungunt solutum ac mansuetum, ut ostendant nullum CD, 7/ 24
esse terrae tam remotum ac vehementer ferum, quod non CD, 7/ 24
Mercurii, Veneris lascivia, stupra ac turpitudines ceterorum, quae proferremusCD, 7/ 26
caelum et terram redigere ac referre conatur? Non potest CD, 7/ 28
Sentio quantam molestiam tale ac tantum patiatur ingenium. Ducitur CD, 7/ 28
modo viventem et sensus ac rationis expertem, sive etiam CD, 7/ 29
contemplatione suae lucis aversos ac tenebrarum, id est iniquitatis CD, 7/ 31
divinis honoribus eisdemque scelestis ac turpibus rebus superba impuritate CD, 7/ 33
tantum, vel etiam subici ac decipi iustum est. Quam CD, 7/ 35
indicat deorum desideria criminosiora ac per hoc malignorum potius CD, 8/ 1
unam omnium philosophorum invigilasse ac laborasse videtur industria; an CD, 8/ 3
non nisi in unius ac summi Dei voluntate esse CD, 8/ 3
philosophiae sufficere se ipsum ac Socraticam disciplinam, quam longe CD, 8/ 4
Socraticam disciplinam, quam longe ac late potuit peregrinatus est CD, 8/ 4
quam fides nostra suscepit ac defendit, vel ubi ei CD, 8/ 4
acutius atque veracius intellexisse ac secuti esse fama celebriore CD, 8/ 4
potest, nulla re potest, ac per hoc quod corpore CD, 8/ 5
est, quia incommutabiliter est. Ac per hoc sive universi CD, 8/ 6
negat? Ipsum autem verum ac summum bonum Plato dicit CD, 8/ 8
reperiuntur, qui hoc viderint ac docuerint: eos omnes ceteris CD, 8/ 9
daemones, in aetheriis deos. Ac per hoc quod daemones CD, 8/ 16
sed ab omni labe ac peste purissimas. Quam ob CD, 8/ 17
deos et homines internuntios ac beneficiorum impetratores se esse CD, 8/ 22
perseverat, ut, sicuti Pater ac Dominus, ut sui similes CD, 8/ 23
atque exercentur in caelo. Ac si dicendum est verius CD, 8/ 23
incredulitas et a cultu ac religione divina aversio animi CD, 8/ 24
aversione animi a cultu ac religione divina invenerunt artem CD, 8/ 24
et propter suos pessimos ac turpissimos mores, et quod CD, 8/ 24
et aversi a cultu ac religione divina, tamen eis CD, 8/ 24
ubi habebat sepulcrum, falsus ac fallens, quod remeavit in CD, 8/ 26
quem volunt esse regem ac principem ceterorum, ab Homero CD, 9/ 1
hoc Platonici, praecipui philosophorum ac nobilissimi, sentiunt, cum quibusCD, 9/ 1
est nunc necesse copiose ac diligenter ostendere, quid de CD, 9/ 5
membris dixit esse homines. Ac per hoc si propterea CD, 9/ 8
utraque parte singulis mediabuntur. Ac per hoc quia de CD, 9/ 13
constituantur inter deos immortales ac beatos et homines mortales CD, 9/ 13
beatos et homines mortales ac miseros. Cum enim utrumque CD, 9/ 13
in aeternitate persistere potuit; ac sic eos et immortales CD, 9/ 15
simul vivant utrique contaminati ac per hoc neutri beati CD, 9/ 16
per spiritus immunditiam miseri ac maligni multis effectibus clareant CD, 9/ 18
appellantur et deos multos ac daemones colendos esse contendunt CD, 9/ 19
boni utique et sancti ac per hoc spiritibus immundis CD, 9/ 21
populo Dei, ut certi ac fidentes fierent eum esse CD, 9/ 23
sapere potuerunt licet immortalem ac rationalem vel intellectualem hominis CD, 10/ 1
parte respondimus: nunc videndum ac disserendum est, quantum Deus CD, 10/ 1
quantum Deus donat, immortales ac beati in caelestibus sedibus CD, 10/ 1
examinibus conditae coloniae nuncupantur. Ac per hoc cultum quidem CD, 10/ 1
confiterentur et illis immortalibus ac beatis et nobis mortalibus CD, 10/ 3
beatis et nobis mortalibus ac miseris, ut immortales ac CD, 10/ 3
ac miseris, ut immortales ac beati esse possimus, unum CD, 10/ 3
certe in nobis acceptabilia, ac non potius quae his CD, 10/ 5
enim sacrificiis placetur Deo. Ac per hoc ubi scriptum CD, 10/ 5
ut a miseria liberemur ac per hoc ut beati CD, 10/ 6
nos sacrificari velint immortales ac beati, qui hoc nobis CD, 10/ 7
seditiosos in populo Dei ac sese ab ordinata divinitus CD, 10/ 8
et sonis certis quibusdam ac vocibus et figurationibus atque CD, 10/ 11
ea dico, quae vi ac potestate eorum fieri satis CD, 10/ 16
Dei facta legimus, virtute ac magnitudine conferenda sunt; quanto CD, 10/ 16
qui non unum solum ac summum Deum, sed se CD, 10/ 16
quae ad commendandam legis ac promissionis auctoritatem divinitus facta CD, 10/ 17
superiores et ipsa bonitate ac pietate potentiores. Si autem CD, 10/ 19
ut in ipso sacerdote ac sacrificio fieret remissio peccatorum CD, 10/ 22
fuisse deiectos et defecisse ac perisse propter iniquitates suas CD, 10/ 25
deos alios non quaesivi. Ac per hoc sequitur: Tenuisti CD, 10/ 25
conspicuos lucere cernebat, solem ac lunam et cetera ibidem CD, 10/ 27
amatorem; quam si vere ac fideliter amasses,Christum Dei CD, 10/ 28
suo Spiritu docuit sapere ac dicere: In principio erat CD, 10/ 29
vidit, nec post talem ac tantum magistrum refugit correctionem CD, 10/ 30
vel ab Indorum moribus ac disciplina, aut inductione Chaldaeorum CD, 10/ 32
vel potius aliis nosse ac tenere videbatur. Sentiebat enim CD, 10/ 32
qua universae animae liberantur ac per hoc sine illa CD, 10/ 32
Vel ab Indorum moribus ac disciplina, vel ab inductione CD, 10/ 32
immundi de hominum corporibus ac sensibus pulsi sunt, vitia CD, 10/ 32
de his, quae animo ac mente sentiuntur (quia et CD, 11/ 3
praevidet, nec se turpem ac miseram fore, sed beatam CD, 11/ 4
quadam nec fallaci beatitudine; ac per hoc fatebuntur accidere CD, 11/ 4
cum in cognitione terrae ac maris omniumque gignentium, quae CD, 11/ 7
incorruptibilitas manus et digiti. Ac per hoc quamvis a CD, 11/ 10
vocemus, quos videmus iuste ac pie cum spe futurae CD, 11/ 12
velut privata potestate laetatus, ac per hoc falsus et CD, 11/ 13
et incommutabili scientia Dei ac voluntate, qua semper illi CD, 11/ 21
vero haec omnia stabili ac sempiterna praesentia comprehendat; nec CD, 11/ 21
mole constat, sed parilitate ac dimensione membrorum! Nec sane CD, 11/ 22
labore magno vix mundet ac liberet; non tamen totam CD, 11/ 22
illa inquinatione purgari, tegmen ac vinculum futurum hostis victi CD, 11/ 22
fabricandi mundi tam bonam ac simplicem bene ac simpliciter CD, 11/ 23
bonam ac simplicem bene ac simpliciter credere, ut Deus CD, 11/ 23
tali corpore mereretur includi? Ac per hoc si contigisset CD, 11/ 23
novimus et id esse ac nosse diligimus. In his CD, 11/ 26
utique nec falli potest; ac per hoc sum, si CD, 11/ 26
in ea ipsa sciunt; ac per hoc et se CD, 11/ 29
atque lignorum; sicut solis ac lunae stellarumque conditio; sicut CD, 11/ 29
primitus eam totam proponeret ac deinde partes eius secundum CD, 11/ 33
umorem fluidum et frigidum ac per hoc gravem in CD, 11/ 34
autem vitium naturae nocet ac per hoc contra naturam CD, 12/ 1
est, ut diceretur essentia); ac per hoc ei naturae CD, 12/ 2
boni adimendo non nocet ac per hoc nec vitium CD, 12/ 3
Creatoris acceperint, ut cedendo ac succedendo peragant infimam pulchritudinemCD, 12/ 4
ipsa faciat opus malum? Ac per hoc mala voluntas CD, 12/ 6
corrumpebat eratque illi noxia ac per hoc bono privabat CD, 12/ 6
non utique vitium fuit, ac per hoc nec mala CD, 12/ 6
quo modo ergo nullius, ac non potius bonae voluntatis CD, 12/ 6
cum ante illam visionem ac temptationem similes ambo animo CD, 12/ 6
velle invenire tale est, ac si quisquam velit videre CD, 12/ 7
suam potentioris iustiore contempta. Ac per hoc qui perverse CD, 12/ 8
rursus multitudo pristina reparetur; ac sic identidem reperiri et CD, 12/ 10
elementis eius genus humanum ac deinde a parentibus progeniem CD, 12/ 12
existimanda esse, sed nulla. Ac per hoc si non CD, 12/ 13
hac et in aeternum, ac deinde repercussisset eos, in CD, 12/ 15
temporalium spatiorum, quae usitate ac proprie dicuntur tempora, manifestumCD, 12/ 16
tempus, tam inconvenienter dicimus, ac si quisquam dicat: Erat CD, 12/ 16
omnino esse non possunt; ac per hoc etsi semper CD, 12/ 16
non potest esse coaeternum. Ac per hoc etiamsi immortalitas CD, 12/ 16
Quid de incommutabili consilio ac voluntate Dei fides sana CD, 12/ 18
ulla scientia posse comprehendi; ac per hoc Deus, inquiunt CD, 12/ 18
prioris sine initio vacationis ac propterea sit operis aggressus CD, 12/ 18
initio vacationem tamquam inertem ac desidiosam et ideo sibi CD, 12/ 18
atque alia perhibetur operatus ac sic aliquando etiam ad CD, 12/ 18
interpositionibus falsae beatitudinis saepe ac sine fine rumpendam. Quid CD, 12/ 21
est Christus, eo duce ac salvatore a vano et CD, 12/ 21
Christianae fidei falsitatem detestari ac devitare debemus! His autem CD, 12/ 21
mortem supplicio destinatus, unum ac singulum creavit, non utique CD, 12/ 22
esse arbitrantur, qui virtutem ac sapientiam Dei, qua novit CD, 12/ 24
creatorem nisi Deum credere ac dicere, et antequam possit CD, 12/ 25
hominum, et de origine ac propagine mortis humanae disputationem CD, 13/ 1
in illa ultima poena ac sempiterna, de qua suo CD, 13/ 2
de baptismo parvulorum, tractata ac soluta est; ubi dictum CD, 13/ 4
suscipitur et efficit martyres. Ac per hoc lex quidem CD, 13/ 5
ipsa separetur a corpore, ac sic totius hominis prima CD, 13/ 8
esse apparebit, cuius gravem ac molestum in morientibus diximus CD, 13/ 9
ea propinquante molestus est. Ac per hoc quomodo morientes CD, 13/ 9
ex anima et corpore, ac per hoc adhuc ante CD, 13/ 11
sed semper in morte; ac per hoc numquam viventes CD, 13/ 11
homo ex homine nasceretur. Ac per hoc a liberi CD, 13/ 14
deos quos fecit alloquentem ac dicentem: Vos, qui deorum CD, 13/ 16
tam magnus moriatur, insolubilem ac sempiternam velint: quid causae CD, 13/ 17
eo modo terrae stabili ac sempiternae, unde fuerant sumpta CD, 13/ 17
et cum eis immortalitate ac sempiterna beatitudine perfruantur, posse CD, 13/ 17
eorum oneribus aggravatae sempiterne ac feliciter vivant, quod deos CD, 13/ 17
sequeretur. Licet enim iustorum ac piorum animae defunctorum quod CD, 13/ 19
corpora molestiae aliquid esuriendo ac sitiendo sentirent; de ligno CD, 13/ 20
corporalibus alimentis, quibus esuriendi ac sitiendi qualiscumque molestia deviteturCD, 13/ 22
sed tamen vera, cibum ac potum cum discipulis sumpsit CD, 13/ 22
potestas, sed egestas edendi ac bibendi talibus corporibus auferetur CD, 13/ 22
corpus eius, quod cibo ac potu egebat, ne fame CD, 13/ 23
egebat, ne fame afficeretur ac siti, et non immortalitate CD, 13/ 23
aere circumfuso, quem spirando ac respirando ducimus ac reddimus CD, 13/ 24
spirando ac respirando ducimus ac reddimus, flatum facere cum CD, 13/ 24
indebita Dei gratia liberaret. Ac per hoc factum est CD, 14/ 1
inimicum dicat: Malam carnem, ac non potius: Malum animum CD, 14/ 2
perfecit in vobis industriam. Ac per hoc possunt Stoici CD, 14/ 8
etiam certum; timorem autem ac dolorem nullum. Unde iam CD, 14/ 9
contingere, sed mori metuebant, ac per hoc et cupiditas CD, 14/ 10
scriptum est, hominem rectum ac per hoc voluntatis bonae CD, 14/ 11
sed ea, quae vitiata ac depravata fuerat, sanata atque CD, 14/ 11
eritis. Idipsum est autem, ac si diceret: Si vos CD, 14/ 11
quam superbus ille angelus ac per hoc invidus per CD, 14/ 11
veniale crederet esse commissum. Ac per hoc in eo CD, 14/ 11
hanc subiaceret et morti ac tot et tantis tamque CD, 14/ 12
ideo debet existimare leve ac parvum illud fuisse commissum CD, 14/ 12
facta natura non posset. Ac per hoc ut natura CD, 14/ 13
quae sapientia perpetrari vetat, ac per hoc opus habere CD, 14/ 19
et in homine sapiente ac temperante fatentur esse vitiosas CD, 14/ 19
compescendo et cohibendo refrenet ac revocet atque ad ea CD, 14/ 19
tamen a partibus suis ac per hoc, ut dictum CD, 14/ 23
sunt, quae in ore ac facie, quantum potest, voluntas CD, 14/ 24
communiti, ad spiritum ducendum ac remittendum vocemque emittendam seu CD, 14/ 24
Verumtamen omnipotenti Deo, summo ac summe bono creatori omnium CD, 14/ 26
nec sub illo creatore ac dispositore perversa inordinatio delinquentium CD, 14/ 26
malis bene uti novit. Ac per hoc propter meritum CD, 14/ 27
generis humani peccato vitiata ac per hoc iure damnata CD, 15/ 3
sit non amor propriae ac privatae quodammodo voluntatis, sed CD, 15/ 3
propagatarum pervenire ad Abraham ac deinde ex eius semine CD, 15/ 8
utrisque universitatis summa concordat. Ac deinde per consequentes generationesCD, 15/ 10
nonnullam diversitatem, sed minorem ac dissimilem ceteris. Mathusalam quippeCD, 15/ 10
nostri centum illi fuerunt. Ac per hoc, ut putant CD, 15/ 12
fuit, quando genuit Enos; ac per hoc secundum istos CD, 15/ 12
qui dies non binas ac paulo amplius horas habebant CD, 15/ 14
quaternas die noctuque transactas. Ac per hoc tam magnos CD, 15/ 14
Abraham videmus esse perventum, ac deinde usque ad certum CD, 15/ 15
filios filiasque genuisse reticentur. Ac per hoc non apparet CD, 15/ 15
singulae spargerentur in singulos ac sic ad socialem vitam CD, 15/ 16
in eius temporali pace ac felicitate quiescentem. Cain autem CD, 15/ 17
Enos, quod interpretatur homo, ac deinde additur: Hic speravit CD, 15/ 18
suam ponit in homine, ac per hoc nec in CD, 15/ 18
quam dicimus esse terrenam, ac deinde cessaret scriptor libri CD, 15/ 20
transgreditur denarium, transgressionem legis ac per hoc peccatum significatCD, 15/ 20
excurrant ad discretos proprios ac debitos fines, incipit dinumeratio CD, 15/ 21
sed bonis malisque commune; ac sic filii Dei filiarum CD, 15/ 22
mulieribus et earum appetisse ac peregisse concubitum; et quosdam CD, 15/ 23
mense factum est diluvium; ac sic centum viginti anni CD, 15/ 24
annorum, et aqua levior ac superior permissa non sit CD, 15/ 27
tantum in superioribus superiorum, ac per hoc ter ducta CD, 15/ 27
ad reparandum genus dici; ac per hoc nec illa CD, 15/ 27
mirum si fuerunt ibi, ac non potius parentes eorum CD, 15/ 27
aut quid non suave ac salubre facere posset Deus CD, 15/ 27
Noe, qui cum coniuge ac tribus filiis totidemque nuribus CD, 16/ 1
commemoratis quibusdam civitatibus dicitur. Ac per hoc filiis nepotibusque CD, 16/ 3
Heber Heberaei appellati sunt, ac deinde una detrita littera CD, 16/ 3
appellata est multitudo ranarum ac locustarum in plagis, quibus CD, 16/ 4
unum omnium, et cetera, ac deinde additum: Venite et CD, 16/ 5
Oceani immensitate traiecta, navigare ac pervenire potuisse, ut etiam CD, 16/ 9
prosperitate regnavit et latissimum ac fundatissimum regnum, quod diuturno CD, 16/ 10
intellegens aut requirens Deum, ac deinde illa subiuncta, quae CD, 16/ 10
aetatis suae septuagesimum quintum, ac per hoc pater eius CD, 16/ 15
quadragesimus quintus fuisse colligitur. Ac per hoc intellegendum est CD, 16/ 15
et desiderium Deo iubente ac iuvante et illo oboediente CD, 16/ 15
saeculi finem magnam perturbationem ac tribulationem futuram fidelium, de CD, 16/ 24
non est, nec praevaricatio. Ac per hoc, quia circumcisio CD, 16/ 27
Et certe ibi sequitur ac dicitur: Et filium autem CD, 16/ 32
promissionis deputantur in semen. Ac per hoc filii promissionis CD, 16/ 32
unde ab alio superatur. Ac per hoc sano veroque CD, 16/ 36
angelo, quem superaverat, impetravit; ac sic huius nominis impositio CD, 16/ 39
Iuda exortus est Christus. Ac per hoc cum in CD, 16/ 41
Moysi et Iesu Nave ac iudicum atque inde regum CD, 16/ 43
ducibus bella etiam prosperrime ac mirabiliter gesta sunt, Deo CD, 16/ 43
Et hoc perscrutando indagare ac disserendo monstrare quam sit CD, 17/ 1
ibi non solum tenendo ac possidendo civitates adversariorum, verum CD, 17/ 2
sacerdotem eumdemque regem novum ac sempiternum, qui est Christus CD, 17/ 4
sanctus sanctorum efficit sanctos. Ac per hoc non glorietur CD, 17/ 4
Ipse iudicabit extrema terrae, ac si diceretur: Etiam extrema CD, 17/ 4
deputata, unde fierent sacerdotes; ac per hoc in ea CD, 17/ 5
tamen moveri quispiam potest ac dicere: Quomodo confidimus venire CD, 17/ 6
futuri aeterni sacerdotii constitutum; ac per hoc, quando aeternitas CD, 17/ 6
est, non ipsi umbrae ac figurae, sed ei, quod CD, 17/ 6
non sic accipiendum est, ac si ipsum Saulem Deus CD, 17/ 6
sed in eius corpore ac membris, quod populus eius CD, 17/ 9
tempus regni David fuit; ac per hoc non diceretur CD, 17/ 12
Salomonis apparuit, sed caelestis ac spiritalis esset fideliter exspectandaCD, 17/ 12
qui promittitur tam pacatae ac securae habitationis, aeternus est CD, 17/ 13
iste Altissimus nisi Deus? Ac per hoc Christus Deus CD, 17/ 16
querantur. 20 "De regno ac merito David et de CD, 17/ 20
libertati qualemcumque pacem praeferens ac salutem, ita ut magnae CD, 18/ 2
per Graecos ad Latinos ac deinde ad Romanos, qui CD, 18/ 2
nominum homo unus fuit ac non potius alterum pro CD, 18/ 4
caeca et vana consuetudine ac superstitione Graecorum. In quibus CD, 18/ 8
negantur, et his falsis ac turpibus dii placantur, ubi CD, 18/ 12
deus creditus, ut plurimi ac paene omnes unum eumdemque CD, 18/ 13
sed me fecisse somniavi. Ac per hoc alteri per CD, 18/ 18
ad ea loca perductae ac repente suppositae, creduntur esse CD, 18/ 18
anno condita est Roma; ac per hoc cum suo CD, 18/ 21
cernimus, non ea celeritate ac facilitate perdomuit, quoniam paulatim CD, 18/ 22
honores, quamvis nondum efferbuerat ac pullulaverat philosophorum subtilis etCD, 18/ 24
Iuda eo usque regnavit; ac per hoc per ea CD, 18/ 27
est in filiis Abrahae ac per hoc recte dicitur CD, 18/ 28
est nisi praecognitae novae ac repentinae salutis hominum ineffabilis CD, 18/ 32
vocabantur, septem scilicet sapientes ac deinde physicos, qui Thaleti CD, 18/ 37
prima sunt, tempore praevenerunt; ac per hoc, quantum ad CD, 18/ 37
loquenti iudicarentur esse tribuenda, ac sic illa pertinerent ad CD, 18/ 38
hortulis, in locis publicis ac privatis catervatim pro sua CD, 18/ 41
diiudicandas et alias probandas ac recipiendas, alias improbandas repudiandasqueCD, 18/ 41
alias improbandas repudiandasque curavit, ac non passim sine ullo CD, 18/ 41
Traditur sane tam mirabilem ac stupendum planeque divinum in CD, 18/ 42
aliter eadem per hunc ac per illum dixit, ut CD, 18/ 43
per omnes gentes futuram ac sic linguis omnibus locuturam CD, 18/ 49
persecutiones et varios cruciatus ac funera martyrum praedicatum est CD, 18/ 50
agatur sive terribili disciplina. Ac per hoc diabolus princeps CD, 18/ 51
Christianos liberales litteras docere ac discere vetuit? Sub quo CD, 18/ 52
remanent huic saeculo, computare ac definire conamur, cum hoc CD, 18/ 53
quinque hominum milia crediderunt; ac deinde aliis atque aliis CD, 18/ 54
accessibus credentium crevit Ecclesia. Ac per hoc colligitur etiam CD, 18/ 54
utraque propter se ipsa; ac per hoc fiunt hinc CD, 19/ 1
aliquando praeferuntur, aliquando iunguntur, ac sic ad duodenarium sectarumCD, 19/ 1
potest quisque sic tenere ac defendere ut certam, quemadmodum CD, 19/ 1
libro, quantum potui, breviter ac dilucide posui, sententias eius CD, 19/ 1
a ceteris, ad eligendum ac tenendum bonum, quo beati CD, 19/ 1
animae scilicet et corporis. Ac per hoc prima illa CD, 19/ 3
eius sunt, cuius sunt, ac per hoc nec eius CD, 19/ 3
potest esse ulla doctrina, ac per hoc nec virtus CD, 19/ 3
his singulis interrogata respondeat ac primum de finibus bonorum CD, 19/ 4
vitandis nullus error obrepat, ac per hoc et ipsa CD, 19/ 4
Deo et animae caro, ac per hoc Deo et CD, 19/ 4
hoc vero occultum intestinum ac domesticum malum non solum CD, 19/ 5
saepius et cruentae seditiones ac bella civilia, a quorum CD, 19/ 5
quia non commisisse nescitur? Ac per hoc ignorantia iudicis CD, 19/ 6
innocentem nesciens occideret torsit; ac per hoc innocentem et CD, 19/ 6
ei gerenda non essent, ac per hoc sapienti nulla CD, 19/ 7
tanto nocentiores, quanto astutiores ac fallaciores, patiatur inimicos. Et CD, 19/ 9
ab illa ullus exibit. Ac per hoc fines eius CD, 19/ 11
se ex indigentia rebellantem ac seditionem famis ad dissociandam CD, 19/ 12
vorabat et quamvis immanis ac ferus paci tamen suae CD, 19/ 12
paci tamen suae vitae ac salutis immaniter ac ferociter CD, 19/ 12
vitae ac salutis immaniter ac ferociter consulebat; ac per CD, 19/ 12
immaniter ac ferociter consulebat; ac per hoc si pacem CD, 19/ 12
ponderis poscit, iamque exanime ac sine ullo sensu a CD, 19/ 12
applicat terreno et convenienti ac per hoc pacato loco CD, 19/ 12
sunt, quantacumque congruentia coaptantur; ac per hoc inest eis CD, 19/ 13
sunt, ubi securi esse ac dolere non debeant; miseriores CD, 19/ 13
salutis. Et quoniam aequitas ac salus utrumque bonum est CD, 19/ 13
ipsa salute et incolumitate ac societate sui generis, et CD, 19/ 13
amittat. 14 "De ordine ac lege sive terrena sive CD, 19/ 14
id est, ordinatae vitae ac salutis. Sicut enim pacem CD, 19/ 14
fidem, non per speciem; ac per hoc omnem pacem CD, 19/ 14
forte indiget, consuli velit; ac per hoc erit pacatus CD, 19/ 14
peccatum, servus est peccati, ac per hoc multi quidem CD, 19/ 15
promissa sunt, terrenisque rebus ac temporalibus tamquam peregrina utitur CD, 19/ 17
necessaria est, mortalitas transeat; ac per hoc, dum apud CD, 19/ 17
coniugia, ad alium partum ac fecunditatem et ad alios CD, 19/ 17
destruens, immo etiam servans ac sequens, quod licet diversum CD, 19/ 17
compositionem, quantum salva pietate ac religione conceditur, tuetur atque CD, 19/ 17
finem, quam diligit ardentissime ac fidelissime sperat, non absurde CD, 19/ 20
ut quam potero breviter ac dilucide expediam, quod in CD, 19/ 21
nomine digna non est. Ac per hoc, si respublica CD, 19/ 21
inquit, versibus haec dicens. Ac deinde subicit Apollinis versus CD, 19/ 23
ne velit esse Christianus, ac sic quamvis ab illo CD, 19/ 23
corpori ratioque vitiis recte ac fideliter imperet, caret iustitiae CD, 19/ 24
expetuntur: etiam tunc inflatae ac superbae sunt, ideo non CD, 19/ 25
vero magnus, sed inflatus ac tumidus, cui per iustitiam CD, 19/ 27
gratia et venia delictorum ac de acceptis bonis gratiarum CD, 19/ 27
quod aeternis doloribus subiacebit; ac per hoc ideo durior CD, 19/ 28
intellexerit et a summo ac vero Deo per animas CD, 20/ 1
Quod ergo in confessione ac professione tenet omnis Ecclesia CD, 20/ 1
esse venturum ad vivos ac mortuos iudicandos, hunc divini CD, 20/ 1
quae adipiscuntur et mali; ac per hoc etiam in CD, 20/ 2
ut nunc tam multa ac paene omnia iusta iudicia CD, 20/ 2
Dei Novi primum Testamenti ac deinde Veteris testimonia prolaturus CD, 20/ 4
libris, hoc est, Lege ac Prophetis. Prius igitur ipsa CD, 20/ 4
Quoniam Filius hominis est. Ac deinde subiungens unde agimus CD, 20/ 6
quibus cibus sit tantus ac potus, ut non solum CD, 20/ 7
potestatem ab eis seducendis ac possidendis, qui fuerant liberandi CD, 20/ 7
si etiam soluto eripiuntur? Ac per hoc ad hoc CD, 20/ 8
intellegant et toleranter ferant, ac sic illi etiam non CD, 20/ 8
nisi ille qui facit. Ac per hoc ubi utrumque CD, 20/ 9
toto terrarum orbe diffusa; ac per hoc ubicumque tunc CD, 20/ 11
Christo non regnasse dicantur; ac per hoc et illi CD, 20/ 13
gloriosissimorum martyrum omnibus doloribus ac laboribus superatis atque finitisCD, 20/ 13
per tres illos annos ac semissem regnabunt. Remanet igitur CD, 20/ 13
quaeque pars habeat diversis ac propriis prolixitatibus finiendos, amplioreCD, 20/ 13
propriis verbis translata miscere ac sic quodam modo velare CD, 20/ 16
novam ex vetere corruptione ac mortalitate transibunt. Nam hoc CD, 20/ 17
lacrimae meae panis die ac nocte; et: Lavabo per CD, 20/ 17
aerios intellegimus, quorum locum ac spatium tunc aqua crescendo CD, 20/ 18
Nec dubitavit Apostolus addere ac dicere: Ideo mittet illis CD, 20/ 19
paululum, tamen ante moriantur, ac per hoc et a CD, 20/ 20
et de caelo novo ac terra nova iam supra CD, 20/ 21
promittuntur in fine, saepe ac multiformiter diceret. Erit, inquit CD, 20/ 21
sobria cum quodam utili ac salubri labore perveniat; pigritia CD, 20/ 21
in illa lumina nova ac sempiterna transibunt. In poenis CD, 20/ 22
et duo et dimidium ac per hoc tres annos CD, 20/ 23
ipsa sunt opera exurentur; ac deinde subiecit: His omnibus CD, 20/ 24
iustitiae Domino esse placituros, ac per hoc ipsi a CD, 20/ 25
non ergo in peccato ac per hoc non pro CD, 20/ 26
quando pro peccatis praecipue ac primitus offerebant, usque adeo CD, 20/ 26
integri ab omni sorde ac labe peccati se ipsos CD, 20/ 26
offerant hostias in iustitia? Ac per hoc quoniam post CD, 20/ 26
in quibusque pecoribus immaculatae ac sine ullo prorsus vitio CD, 20/ 26
hostiae omni modo immaculatae ac sine ullo vitio sint CD, 20/ 26
tunc in immortali carne ac mente sanctorum, quae figurabatur CD, 20/ 26
miseria laborent, sed clara ac sempiterna beatitudine perfruantur. Dixerat CD, 20/ 28
est in Apostolis suis, ac sic impletum est quod CD, 20/ 30
humana, quae contra praedicta ac promissa divina sapienter sibi CD, 20/ 30
in aeterna beatitudine permanere; ac per hoc cum illam CD, 21/ 1
qui tanta temporis diuturnitate ac vetustate usque nunc ac CD, 21/ 4
ac vetustate usque nunc ac deinceps flammis aestuant atque CD, 21/ 4
ignis, qui latebat, apparet, ac deinde tamquam morte sic CD, 21/ 4
nihilque patiente concitatissimo cursu ac recursu infra lapis ab CD, 21/ 4
pressuve temptata in fumum ac favillam corio fatiscente vanescere CD, 21/ 5
ab infidelibus ratio posceretur. Ac per hoc, cum in CD, 21/ 5
ignorantibus, quid sursum esset ac deorsum, quasi numinis potestate CD, 21/ 6
qui summo regit imperio ac potestate quod condidit, stella CD, 21/ 8
stella prae ceteris magnitudine ac splendore notissima, colorem, magnitudinemCD, 21/ 8
inerrabili computatione de praeteritis ac futuris astrorum motibus conscriptosCD, 21/ 8
et Elia propheta transeunte ac postea discipulo eius Elisaeo CD, 21/ 8
etiam iustificetur in Christo, ac sic vere transeat a CD, 21/ 16
illis ad istas itus ac reditus interminabiles non immerito CD, 21/ 17
beatitudines, in quibus verum ac securum, hoc est sine CD, 21/ 17
quanto misericordior. Extendatur ergo ac profundatur fons huius misericordiaeCD, 21/ 17
misericordiae, cum fuerint plenissimae ac perfectissimae sanctitatis, ut, quiCD, 21/ 18
acturos, et tamen absolute ac definite eorum eversionem futuram CD, 21/ 18
suis perditis moribus pollicentes; ac per hoc superabunt eos CD, 21/ 18
ipsas suas elemosynas nefarie ac nequiter vixerit, iudicium illi CD, 21/ 22
et vos dimiseritis hominibus. Ac per hoc putant etiam CD, 21/ 22
malorum perpetua futura supplicia." Ac primum quaeri oportet atque CD, 21/ 23
sancti et sacris veteribus ac novis Litteris eruditi mundationem CD, 21/ 23
post quantumlibet temporis subtrahentur, ac non statim enervabitur fides CD, 21/ 23
super iustos et iniustos, ac sic non continet in CD, 21/ 24
planissime atque plenissime redarguit ac refellit. Ninevitae quippe in CD, 21/ 24
civitas in perditis moribus. Ac sic, quamvis Propheta fuerit CD, 21/ 24
sumentes, esurimus eam potius ac sitimus, ut ea postea CD, 21/ 24
damnari timentes recte vivant ac sic possint esse qui CD, 21/ 24
et bibere sanguinem Christi. Ac per hoc haeretici et CD, 21/ 25
nimis devium, ut multi ac paene omnes, qui haereses CD, 21/ 25
regnum Dei non possidebunt; ac per hoc, quicumque agunt CD, 21/ 25
calamitates quae auferunt haec. Ac per hoc ei, qui CD, 21/ 26
exstinguitur, quo cruciabuntur die ac nocte in saecula saeculorum CD, 21/ 26
perditos mores, sed nefarie ac nequiter inter ipsas suas CD, 21/ 27
sua possit vita sufficere, ac per hoc multo amplius CD, 21/ 27
videndum esse oculum creatum ac per hoc etiam ipso CD, 22/ 1
quae lapsa est angelorum, ac sic illa dilecta et CD, 22/ 1
voluntati eius videntur adversa. Ac per hoc cum Deus CD, 22/ 2
sancto Spiritu suo fecerit. Ac per hoc, quando secundum CD, 22/ 2
attolli, si animus omni ac per hoc etiam caelesti CD, 22/ 4
ut iam doctis hominibus ac temporibus ipsis eruditis ad CD, 22/ 6
ut parva magnis conferamus, ac si omnis hic mundus CD, 22/ 6
est, ut cum fide ac per fidem teneri vel CD, 22/ 6
possit. Quae cogitatio firmissimi ac patientissimi cordis tot ac CD, 22/ 6
ac patientissimi cordis tot ac tantos martyres fecit, qualem CD, 22/ 6
Saturninus, et presbyter Gulosus ac diaconi Carthaginensis ecclesiae; in CD, 22/ 8
dicitur, cum aegritudine laboraret ac desperaretur, ad eamdem memoriam CD, 22/ 8
nobis omnem suae fraternaeque ac maternae calamitatis indicavit historiam CD, 22/ 8
esse copulata atque coniuncta. Ac per hoc, inquiunt, quoniam CD, 22/ 11
in locis propriis, imo ac summo, terra et ignis CD, 22/ 11
aliis aliquid, aliis minuetur; ac per hoc non, quod CD, 22/ 12
ut fidem resurrectionis illudant ac sic animae humanae aut CD, 22/ 12
adhuc desint, sicut dentes ac si quid eiusmodi. In CD, 22/ 14
in detrimenta vergere gravioris ac senilis aetatis); et ideo CD, 22/ 15
aequales utique angelis immortalitate ac felicitate, non carne; sicut CD, 22/ 17
in aedificationem corporis Christi; ac deinde subiectum unde nunc CD, 22/ 18
sed sola deformitas pereat, ac si quid in illa CD, 22/ 19
felicitate sanctorum, sic auferre ac perdere, ut quascumque earum CD, 22/ 19
nulla eius deminutione tolluntur? Ac per hoc non est CD, 22/ 19
explicare? 22 "De miseriis ac malis, quibus humanum genus CD, 22/ 22
sint; in quorum pluribus ac paene omnibus etiam ipsa CD, 22/ 22
gratia Salvatoris Christi, Dei ac Domini nostri (hoc enim CD, 22/ 22
ne post hanc miserior ac sempiterna suscipiat, non vita CD, 22/ 22
recta creata est, permaneret. Ac per hoc etiam noster CD, 22/ 23
membra disposita speciesque ipsa ac figura et statura totius CD, 22/ 24
mira mobilitas, quae linguae ac manibus attributa est, ad CD, 22/ 24
mirabili specie, in sole ac luna et sideribus, in CD, 22/ 24
odoribus florum, in diversitate ac multitudine volucrum garrularum atque CD, 22/ 24
divitiis, non coquorum arte ac labore quaesita? quid in CD, 22/ 24
si tot et talia ac tanta sunt ista? Quid CD, 22/ 24
mundi numquam esse redituram. Ac per hoc, quod verum CD, 22/ 27
solem, lunam, stellas, mare ac terram et quae sunt CD, 22/ 29
difficultatis sic intellegi potest, ac si dictum fuerit: "Et CD, 22/ 29
carne mea videbo Deum, ac si dixisset: "In carne CD, 22/ 29