APERTEQUE.................2
ita sint, cum palam aperteque turpitudines crudelitatibus mixtae, opprobriaCD, 2/ 26
Varro eligat, quantum breviter aperteque possumus, disseramus. Istae nempe CD, 19/ 2
 
 APERTI....................4
ad hoc non erant aperti, hoc est non attenti CD, 14/ 17
est de illis: Et aperti sunt oculi amborum et CD, 14/ 17
et fecerunt sibi campestria. Aperti sunt, inquit, oculi amborum CD, 14/ 17
magnos et pusillos, et aperti sunt libri; et alius CD, 20/ 14
 
 APERTIORA.................2
Abraham. In his enim apertiora Dei nostri, hoc est CD, 16/ 16
ad annum sequentem. Hic apertiora promissa sunt de vocatione CD, 16/ 26
 
 APERTIORES................1
ut prius, ex quo apertiores Dei promissiones esse coeperunt CD, 18/ 1
 
 APERTIS...................1
se tuebantur; quibus dolo apertis admissisque hostibus intra moenia CD, 3/ 13
 
 APERTISSIMA...............5
et negare praescium futurorum apertissima insania est. Quod et CD, 5/ 9
imperare desiderat, etiam per apertissima scelera quaerit plerumque obtinereCD, 5/ 19
Unius tamen Dei cultus apertissima illic et vocum et CD, 10/ 15
possunt, Domino autem Christo apertissima perspicuitate conveniunt, ut evidenterCD, 17/ 8
praevaricationis accedit. Nonnumquam sane apertissima vitia aliis vitiis vincunturCD, 21/ 16
 
 APERTISSIMAE..............1
exstitit Abraham, cui promissiones apertissimae fierent in eius semine CD, 18/ 27
 
 APERTISSIME...............34
quid sentiant esse fatum apertissime declaratur, quoniam Iovem appellant CD, 5/ 8
divinatione ex se ipso apertissime oppugnat praescientiam futurorum. Hoc CD, 5/ 9
erit dextram tetigisse tyranni: apertissime alio loco de Deo CD, 5/ 19
pictae, sicut fabrum aedificio, apertissime confitens, quod etiam istae CD, 6/ 4
sacra convincunt diis fabulosis apertissime reprobatis esse simillimos formisCD, 6/ 8
ac partes eius. Unde apertissime idem dicit deum se CD, 7/ 9
fuerat eventurum; dicit enim apertissime et copiosissime asserit non CD, 8/ 14
sed hominibus similes daemones apertissime inculcans; et hoc non CD, 9/ 8
daemonibus fieri deos, cum apertissime dixerit daemones aeternos. 11 CD, 9/ 10
ut eorum praesentia sentiatur, apertissime vetant. Sunt exempla in CD, 10/ 19
Deo factos scribit Plato, apertissime dicat eos esse coepisse CD, 10/ 31
creata sunt. Etiam hic apertissime a Deo factos esse CD, 11/ 9
oppositione saeculi pulchritudo componitur. Apertissime hoc positum est in CD, 11/ 18
ultimam damnationem apostolus Petrus apertissime ostendit dicens, quod DeusCD, 11/ 33
non adhaeret Deo, hinc apertissime declaratur, eius naturae ut CD, 12/ 1
coepisse, sicut etiam Plato apertissime confitetur, quamvis a nonnullis CD, 12/ 13
intellegere deberemus. Sed cum apertissime Plato deos a summo CD, 13/ 16
pervicacia, ut et sibi apertissime refragentur magnis disputationum viribusCD, 13/ 17
Novi, ubi secunda mors apertissime declaratur; ut prius ista CD, 13/ 23
itaque causa est, cur apertissime loquenti resistamus Apostolo, ubi CD, 13/ 24
alii secundum Deum vivant. Apertissime quippe Paulus ad Corinthios CD, 14/ 4
non solum qui sunt apertissime separati, verum omnes, qui CD, 16/ 2
fuerat in Aegypto serviturus, apertissime prophetatum est; non quod CD, 16/ 24
Christus, quemadmodum hic rex, apertissime praedicatur: Dixit Dominus DominoCD, 17/ 17
Sapientia Salomonis, passio Christi apertissime prophetatur. Impii quippe interfectoresCD, 17/ 20
ex Ioseph benedixisset Christumque apertissime prophetasset, dicens in benedictioneCD, 18/ 6
Christum cernimus propagatam, Iudaeis apertissime dicit ex persona Dei CD, 18/ 35
aeternam. Ioannes vero evangelista apertissime narrat eum in resurrectione CD, 20/ 5
nimiae mihi videtur, cum apertissime dicat: Absterget omnem lacrimam CD, 20/ 17
quod idem ipse Apostolus apertissime dicit, in ictu oculi CD, 20/ 20
de fine huius saeculi apertissime ibi dictum est, nequaquam CD, 20/ 24
falso sint beati, sed apertissime miserrimi appareant, et boni CD, 20/ 28
qui de hac re apertissime loquens ait: Qui amat CD, 21/ 26
carnis non esse credendam. Apertissime quippe iuxta eumdem philosophum CD, 22/ 26
 
 APERTISSIMOS..............1
est desperandum, si apud apertissimos adversarios praedestinati amici latitantCD, 1/ 35
 
 APERTIUS..................14
bonos, sed ut loquar apertius, immundorum spirituum et sine CD, 6/ 4
scripsisse confessus est. Quod apertius alibi posuit, sicut in CD, 6/ 4
servari; hoc est, ut apertius dicam, utrum etiam sibi CD, 10/ 1
Uteris etiam hoc verbo apertius, ubi Platonis sententiam sequens CD, 10/ 29
Testamenti novi gratiam revelantes apertius indicarunt, quae aliquanto occultiusCD, 10/ 32
postea spiritale. Ubi multo apertius declaravit se animale corpus CD, 13/ 23
nisi omnis homo? Quod apertius paulo post ait:In CD, 14/ 2
mundum, et paulo post apertius: In similitudine, inquit, praevaricationis CD, 14/ 11
gratia, quo id fiat apertius, aliquid interponam, unde nullus CD, 15/ 15
filiis Cham quodam loco apertius gentes commemoratae sunt, sicut CD, 16/ 3
Domini exitus mortis. Quid apertius diceretur? Deus enim salvos CD, 17/ 18
quadam passione prophetavit, profecto apertius, quam si eius mortem CD, 18/ 30
Christum et Ecclesiam hac apertius brevitate prophetat: Haec dicit CD, 18/ 35
bestia et pseudopropheta, hic apertius: Et qui non sunt CD, 20/ 15
 
 APERTO....................4
in occulto, partim in aperto sunt, qui etiam cum CD, 1/ 35
paucos bonos, frequentans in aperto invitamenta nequitiae ad possidendos CD, 2/ 26
percurrere, cum res in aperto sit. Quam ob rem CD, 7/ 1
quod perpetratum est in aperto. Verum est enim quod CD, 14/ 13
 
 APERTOQUE.................2
honorifice collocarunt abeuntesque clauserunt, apertoque postridie simulacrum, cui supplicabantCD, 10/ 17
amor sui. Manifesto ergo apertoque peccato, ubi factum est CD, 14/ 13
 
 APERTOS...................2
sua. Libros dixit esse apertos et librum; sed librum CD, 20/ 14
oculos corporis cum eos apertos habebunt, inde quaestio est CD, 22/ 29
 
 APERTUM...................7
enim aliquid dixerimus, quod apertum nobis esse voluit: tamen CD, 5/ 21
et incertarum ad aliquid apertum et certum reperiendum animum CD, 8/ 3
utile cadere in aliquod apertum manifestumque peccatum, unde sibi CD, 14/ 13
dico vobis, videbitis caelum apertum et angelos Dei ascendentes CD, 16/ 38
acquirit" dicitur; quod satis apertum est quid significet. Quamquam CD, 17/ 6
ab eis qui colantur apertum est. 10 "Quis fructus CD, 19/ 9
ipsae erunt, quando in apertum odium de operto erupturae CD, 20/ 11
 
 APERTUMQUE................1
diabolicus spiritus, tam vanum apertumque mendacium, quod daemones ab CD, 19/ 23
 
 APERTUS...................2
libri; et alius liber apertus est, qui est vitae CD, 20/ 14
Et alius, inquit, liber apertus est. Quaedam igitur vis CD, 20/ 14
 
 APERUERUNT................1
in suam nuditatem oculos aperuerunt, id est eam curiosius CD, 13/ 24
 
 APERUISTI.................1
nomina, genera, officia, causas aperuisti. Iste igitur vir tam CD, 6/ 2
 
 APERUIT...................5
sui sententiam divinae legis aperuit, qua dictum est:"Deus CD, 1/ Pr
psalmis de me. Tunc aperuit illis sensum, ut intellegerent CD, 10/ 32
quod afflictus est, non aperuit os. Ut ovis ad CD, 18/ 29
sine voce, sic non aperuit os suum. In humilitate CD, 18/ 29
stupentibus eum discipulis suis aperuit sensum, ut intellegerent ScripturasCD, 18/ 50
 
 APES......................2
maris et feminae, sicut apes. Ea porro quae sic CD, 15/ 27
oves, cervi, columbae, sturni, apes; sed ut leones, lupi CD, 19/ 12
 
 API.......................1
duobus famis. 5 "De Api rege Argivorum, quem Aegyptii CD, 18/ 5
 
 APICE.....................2
in Romanis sacris testante apice excelluit, ut tres solos CD, 2/ 15
quae universum orbem tanto apice auctoritatis obtinuit, vel fidelius CD, 10/ 32
 
 APICEM....................1
in diis selectis tenere apicem debuit, in quibus maxime CD, 7/ 3
 
 APICES....................1
consideratione fragilitatis humanae caducos apices terreni regni merito quisqueCD, 6/ 1
 
 APICULARUM................1
plus enim formicularum et apicularum opera stupemus quam immensa CD, 22/ 24
 
 APIS......................6
cum rex Argivorum tertius Apis esset, mortuus est Isaac CD, 18/ 4
His temporibus rex Argivorum Apis navibus transvectus in Aegyptum CD, 18/ 5
autem huius, cur non Apis etiam post mortem, sed CD, 18/ 5
extructum: velut Soros et Apis Sorapis primo, deinde una CD, 18/ 5
sine sarcophago vivum venerabantur, Apis, non Serapis vocabatur. Quo CD, 18/ 5
in Aegypto sit mortuus." Apis ergo rex, non Aegyptiorum CD, 18/ 6